eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla miasta Otmuchów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40799

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nysa: wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla miasta Otmuchów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Nysie, do kontaktów: Edward Cymbalista - nr tel. 077 4085065 Maria Sobczyk - nr tel. 077 4085235, ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4085065, fax 077 4085065, e-mail: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): nysa.samorzady.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nysa.samorzady.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla miasta Otmuchów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Otmuchów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla miasta Otmuchów, zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali będącym załącznikiem nrI do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Lp.Warunek do spełnienia:Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunkuData wystawienia lub sporządzenia dokumentu albo oświadczenia A. Złożenie wypełnionego załącznika nr II do niniejszej SIWZ.1. Formularz cenowy oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr II do niniejszej SIWZ Przed upływem terminu składania ofert B. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. C. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr IV do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty o uprawnieniach zawodowych w następujących zakresach: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych Przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr V do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnej wartości (odpowiadających wartością) do niniejszego zamówienia. Wymagane jest wykonanie co najmniej jednej roboty której wartość przekroczyła kwotę 50tys. zł . Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego wyżej należy wskazać prace za ten okres. Przed upływem terminu składania ofert. D. Złożenie oświadczenia o gotowości przystąpienia do robót.Oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr VI do niniejszej SIWZ wypełniony i podpisany przez właściwego Podwykonawcę przystępującego do realizacji zamówienia. Przed upływem terminu składania ofert. E. Zabezpieczenie oferty wymaganym przez Zamawiającego wadium.Potwierdzenie wniesienia wadium. Sposób wniesienia wadium opisuje pkt 4.6 niniejszej SIWZ.Przed upływem terminu składania ofert. F.Udokumentowanie właściwej reprezentacji w przypadku Wykonawców wspólnie ubie-gających się o udzielenie niniejszego zamówieniaPełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu oraz listu intencyjnego w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Przed upływem terminu składania ofert. G. Podpisanie oferty przez osobę(y) upoważnione do dokonania niniejszej czynności. Pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przed upływem terminu składania ofert. H. Akceptacja przez Wykonawcę wzoru umowy zawartego w załączniku nr 7 niniejszej SIWZ. Podpisany przez osoby upoważnione wzór umowy stanowiący załącznik nr VII do niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. I.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego W zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-9 uPzp, odrębnie dla każdej z okoliczności, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Wymagane dokumenty muszą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla miasta Otmuchów, zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali będącym załącznikiem nrI do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: gmina Otmuchów - 650 zł. PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach -ZP-17 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp.Warunek do spełnienia:Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunkuData wystawienia lub sporządzenia dokumentu albo oświadczenia A. Złożenie wypełnionego załącznika nr II do niniejszej SIWZ. 1. Formularz cenowy oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr II do niniejszej SIWZ Przed upływem terminu składania ofert B. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. C. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykona- nia zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr IV do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty o uprawnieniach zawodowych w następujących zakresach: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnychPrzed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr V do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnej wartości (odpowiadających wartością) do niniejszego zamówienia. Wymagane jest wykonanie co najmniej jednej roboty której wartość przekroczyła kwotę 50tys. zł . Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego wyżej należy wskazać prace za ten okres. Przed upływem terminu składania ofert. D. Złożenie oświadczenia o gotowości przystąpienia do robót. Oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr VI do niniejszej SIWZ wypełniony i podpisany przez właściwego Podwykonawcę przystępującego do realizacji zamówienia. Przed upływem terminu składania ofert. E. Zabezpieczenie oferty wymaganym przez Zamawiającego wadium. Potwierdzenie wniesienia wadium. Sposób wniesienia wadium opisuje pkt 4.6 niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. F. Udokumentowanie właściwej reprezentacji w przypadku Wykonawców wspólnie ubie-gających się o udzielenie niniejszego zamówienia Pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu oraz listu intencyjnego w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Przed upływem terminu składania ofert. G. Podpisanie oferty przez osobę(y) upoważnione do dokonania niniejszej czynności. Pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przed upływem terminu składania ofert. H. Akceptacja przez Wykonawcę wzoru umowy zawartego w załączniku nr 7 niniejszej SIWZ.Podpisany przez osoby upoważnione wzór umowy stanowiący załącznik nr VII do niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. I. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego W zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-9 uPzp, odrębnie dla każdej z okoliczności Wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nysa.samorzady.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 09:00, Starostwo Powiatowe w Nysie - pok.412 - III piętro ul. Moniuszki 9 - 10 48 - 300 Nysa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.