eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu alei I Armii Wojska Polskiego w Chełmie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Chełm: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu alei I Armii Wojska Polskiego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 40795 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, fax 082 5633839.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu alei I Armii Wojska Polskiego w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poprawa BRD w ciągu alei I Armii Wojska Polskiego w Chełmie, polegająca na: - przebudowie chodnika z wydzieleniem pasa dla rowerów wraz z oznakowaniem oraz ustawieniem barier ochronnych - zadanie nr 1, - budowie drogowej sygnalizacji świetlnej wzbudzanej dla pieszych i rowerzystów - zadanie nr 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi albo jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie ( spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 2 do specyfikacji. 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę, c) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, modernizacji, przebudowie chodnika o wartości co najmniej 100 000 PLN w przypadku zadania nr 1, 2) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie drogowej sygnalizacji świetlnej o wartości co najmniej 50 000 PLN w przypadku zadania nr 2 d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują urządzeniami w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 4 do SIWZ (w przypadku zadania nr 1): - koparka - szt. 1 - wibrator powierzchniowy - szt. 2 - samochód samowyładowczy 5-10 t - szt. 1 - malowarka - szt. 1 oraz załącznika nr 5 do SIWZ (w przypadku zadania nr 2): - koparka - szt. 1 - żuraw samochodowy - szt. 1 - podnośnik montażowy - szt. 1 - samochód samowyładowczy 5-10 t - szt. 1 - wibrator powierzchniowy - szt. 1 e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują: 1) co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zadania nr 1, 2) co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zadania nr 2. f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, g) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, h) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. A. VI SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: W przypadku zadania nr 1 i zadania nr 2: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, złożony na druku stanowiącym odpowiednio załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SIWZ, w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 odpowiednio załącznika nr 4 i załącznika nr 5 do SIWZ. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania nr 1 i zadania nr 2. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku zadania nr 1) oraz co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku zadania nr 2) potwierdzone załączonym dokumentem stwierdzającym, że dana osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, załączonym zaświadczeniem stwierdzającym, że dana osoba jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7 i załącznik nr 8 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać i udokumentować wykonanie: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, modernizacji, przebudowie chodnika o wartości co najmniej 100 000 PLN w przypadku zadania nr 1, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie drogowej sygnalizacji świetlnej o wartości co najmniej 50 000 PLN w przypadku zadania nr 2. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100
  • 2. x - 0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pok. nr 16.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul.Chełmońskiego 1), pokój nr 20 lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa chodnika z wydzieleniem pasa dla rowerów wraz z oznakowaniem oraz ustawieniem barier ochronnych - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Ustawianie poręczy, barier ochronnych (montaż i materiał) (624, 00 m), rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej (1 640, 00 m), obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową (1 663, 00 m), podbudowy betonowe gr. 10 cm pielęgnowane piaskiem i wodą o RM-1,5MPa (7, 20 m3), chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 4 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w tym 50% kolor szary, 50 % kolor żółty (3 208, 00 m2), oznakowanie poziome i pionowe oraz sporządzenie harmonogramu realizacji robót, projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, pełną obsługę geodezyjną, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, załadunek i transport materiałów z rozbiórki na odl. do 6 km wraz z jego skruszeniem, rozścieleniem i zagęszczeniem na drogach gruntowych wg wskazań Zamawiającego, uporządkowanie placu budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogowej sygnalizacji świetlnej wzbudzanej dla pieszych i rowerzystów - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Budowę sygnalizacji kablowej, roboty kablowe, osprzęt sygnalizacji ulicznej, budowę przyłącza, oznakowanie pionowe i poziome, rozebranie i ustawienie krawężników, chodniki i nawierzchnie z kostki brukowej betonowej oraz sporządzenie harmonogramu realizacji robót, projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, pełną obsługę geodezyjną, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, załadunek i transport materiałów z rozbiórki na odl. do 6 km wraz z jego skruszeniem, rozścieleniem i zagęszczeniem na drogach gruntowych wg wskazań Zamawiającego, uporządkowanie placu budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.