Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Radom: Zakup i dostawa materiałów zespalających ( wkręty, druty, płyty, groty, gwoździe) dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 407952 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów zespalających ( wkręty, druty, płyty, groty, gwoździe) dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pręty RashaFi 2,4 L [mm] od 80mm do 200mm rozmiarówka co 15mm, Fi 3,2 L [mm] od 100mm do 200mm rozmiarówka co 10mm, Fi 4,0 L [mm] od 200 do 360mm rozmiarówka co 20mm, Fi 4,8 L [mm] od 200mm do 360mm rozmiarówka co 20mm, Fi 6,0 L [mm] od 280mm do 420mm rozmiarówka co 20mm, Fi 6,4 L[mm] od 280mm do 420mm rozmiarówka co 20mm 2. Druty KIRSCHNERA Fi 0,8 L [mm] 70mm,150mm,210mm; Fi 1,0 L [mm] 150mm,210mm; Fi 1,5 [mm] 150mm,210mm; Fi 1,8 L[mm] 150mm,210mm; Fi 2,0 L [mm] 150mm,210mm,310mm; Fi 2,2 L[mm] 150mm,210mm,310mm KIRSCHNERA GWINTOWANY Fi 1,0 L [mm] 150mm,180mm; Fi 1,02 L [mm] 150mm,180mm; Fi 1,5 L [mm] 150mm,180mm,200mm; Fi 1,8 L[mm] 150mm,180mm,200mm; Fi 2,0 L[mm] 150mm,180mm,200mm,310mm; Fi 2,2 L[mm] 150mm,180mm,200mm,280mm. 3. Groty Steinmanna Fi 2,0 L[mm] 80mm,100mm; Fi 3,0 L[mm] 120mm,150mm,175mm; Fi 3,5 L[mm] 120mm,160mm,180mm, 200mm,250mm; Fi 4,0 L [mm] 120mm,150mm,180mm, 200mm,250mm; Fi 4,5 L[mm] 150mm,170mm,190mm,210mm; Fi 5,0 L[mm] 150mm,170mm,190mm,210mm 4. Drut kostny do cerklarzu Fi 0,8 dl. 10m, Fi 1,0 dl.10m, Fi 1,2 dl. 10m, Fi 1,5 dl. 10m, Fi 2,0 dl. 10m 5. Wkręty kostne Korowe, samogwintujące z gniazdem krzyżakowym: Fi 1,5 L[mm] od 5mm do 20mm ze skokiem co 1mm i co 2 mm; Fi 2,0 L[mm] od 5mm do 38mmze skokiem co 2mm; Fi 2,7 L[mm] od 6mm do 40mmze skokiem co 2mm;Fi 3,0 L [mm] od 12mm do 70mm ze skokiem co 2mm; Fi 3,5 L [mm] od 14mm do 70mm ze skokiem co 2mm; Fi 4,5 L[mm] od 12mm do 80mm ze skokiem co 2mm Gąbczaste-dociskowe, samogwintujące z gniazdem krzyżakowym: Fi 4,5L[mm] od 20mm do 80mm ze skokiem co 5mm; Fi 6,5 L[mm] od 25mm do 120mm ze skokiem co 5mm; Kostkowy, samogwintujący z gniazdem krzyżakowym: Fi 4,0 L[mm] od 10mm do 70mm ze skokiem co 2mm i 5mm; Fi 4,5L [mm] od 20mm do 100mm ze skokiem co 5mm 6. Płytki kostne Płytka szeroka gruba: O L[mm] 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 14 231 16 263 18 295 Płytka wąska cienka: O L [mm] 2 39 3 55 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 14 231 16 263 Płytka wąska gruba: O L[mm] 2 39 3 55 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 14 231 16 263 Płytka rurkowa ? koła otwory pod wkręty fi 4,5 mm: O L[mm] 3 55 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 Płytka rurkowa 1/3 koła otwory pod wkręty fi 4,5 mm: O L[mm] 3 55 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 Płytka rurkowa 1/3 koła pod wkręty fi 2,7mm: O L[mm] 3 37 4 49 5 61 6 73 7. Podkładki pod śruby Fi 5,5x20; Fi 5,5x15; Fi 5,5x10; 8. Zespol Płyty samo dociskowe szerokie: L[mm] O 82 4 98 5 114 6 146 6;8 162 6;8 178 8 194 Wkręty korowe ZESPOL: Samotnące od 40mm do 80mm ze skokiem co 4mm 9.Druty Kirschnera Rozmiar 1,5/310mm Rozmiar 2,0/310mm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy towaru określonego w specyfikacji na kwotę min. 50.000,00zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Wypełnioną specyfikację techniczną/ formularz cenowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany do umowy: a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym ulegną zmianie ceny jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian. b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy, c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny DZPFSiZ III piętro p. 309 ul. Lekarska 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny DZPFSiZ III piętro p. 309 lub 308 ul. Lekarska 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa implantów ortopedycznych ZP20/A/12/2024
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- dostawa implantów ortopedycznych
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.