eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa materiałów zespalających ( wkręty, druty, płyty, groty, gwoździe) dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Radom: Zakup i dostawa materiałów zespalających ( wkręty, druty, płyty, groty, gwoździe) dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 407952 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów zespalających ( wkręty, druty, płyty, groty, gwoździe) dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pręty RashaFi 2,4 L [mm] od 80mm do 200mm rozmiarówka co 15mm, Fi 3,2 L [mm] od 100mm do 200mm rozmiarówka co 10mm, Fi 4,0 L [mm] od 200 do 360mm rozmiarówka co 20mm, Fi 4,8 L [mm] od 200mm do 360mm rozmiarówka co 20mm, Fi 6,0 L [mm] od 280mm do 420mm rozmiarówka co 20mm, Fi 6,4 L[mm] od 280mm do 420mm rozmiarówka co 20mm 2. Druty KIRSCHNERA Fi 0,8 L [mm] 70mm,150mm,210mm; Fi 1,0 L [mm] 150mm,210mm; Fi 1,5 [mm] 150mm,210mm; Fi 1,8 L[mm] 150mm,210mm; Fi 2,0 L [mm] 150mm,210mm,310mm; Fi 2,2 L[mm] 150mm,210mm,310mm KIRSCHNERA GWINTOWANY Fi 1,0 L [mm] 150mm,180mm; Fi 1,02 L [mm] 150mm,180mm; Fi 1,5 L [mm] 150mm,180mm,200mm; Fi 1,8 L[mm] 150mm,180mm,200mm; Fi 2,0 L[mm] 150mm,180mm,200mm,310mm; Fi 2,2 L[mm] 150mm,180mm,200mm,280mm. 3. Groty Steinmanna Fi 2,0 L[mm] 80mm,100mm; Fi 3,0 L[mm] 120mm,150mm,175mm; Fi 3,5 L[mm] 120mm,160mm,180mm, 200mm,250mm; Fi 4,0 L [mm] 120mm,150mm,180mm, 200mm,250mm; Fi 4,5 L[mm] 150mm,170mm,190mm,210mm; Fi 5,0 L[mm] 150mm,170mm,190mm,210mm 4. Drut kostny do cerklarzu Fi 0,8 dl. 10m, Fi 1,0 dl.10m, Fi 1,2 dl. 10m, Fi 1,5 dl. 10m, Fi 2,0 dl. 10m 5. Wkręty kostne Korowe, samogwintujące z gniazdem krzyżakowym: Fi 1,5 L[mm] od 5mm do 20mm ze skokiem co 1mm i co 2 mm; Fi 2,0 L[mm] od 5mm do 38mmze skokiem co 2mm; Fi 2,7 L[mm] od 6mm do 40mmze skokiem co 2mm;Fi 3,0 L [mm] od 12mm do 70mm ze skokiem co 2mm; Fi 3,5 L [mm] od 14mm do 70mm ze skokiem co 2mm; Fi 4,5 L[mm] od 12mm do 80mm ze skokiem co 2mm Gąbczaste-dociskowe, samogwintujące z gniazdem krzyżakowym: Fi 4,5L[mm] od 20mm do 80mm ze skokiem co 5mm; Fi 6,5 L[mm] od 25mm do 120mm ze skokiem co 5mm; Kostkowy, samogwintujący z gniazdem krzyżakowym: Fi 4,0 L[mm] od 10mm do 70mm ze skokiem co 2mm i 5mm; Fi 4,5L [mm] od 20mm do 100mm ze skokiem co 5mm 6. Płytki kostne Płytka szeroka gruba: O L[mm] 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 14 231 16 263 18 295 Płytka wąska cienka: O L [mm] 2 39 3 55 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 14 231 16 263 Płytka wąska gruba: O L[mm] 2 39 3 55 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 14 231 16 263 Płytka rurkowa ? koła otwory pod wkręty fi 4,5 mm: O L[mm] 3 55 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 Płytka rurkowa 1/3 koła otwory pod wkręty fi 4,5 mm: O L[mm] 3 55 4 71 5 87 6 103 7 119 8 135 9 151 10 167 12 199 Płytka rurkowa 1/3 koła pod wkręty fi 2,7mm: O L[mm] 3 37 4 49 5 61 6 73 7. Podkładki pod śruby Fi 5,5x20; Fi 5,5x15; Fi 5,5x10; 8. Zespol Płyty samo dociskowe szerokie: L[mm] O 82 4 98 5 114 6 146 6;8 162 6;8 178 8 194 Wkręty korowe ZESPOL: Samotnące od 40mm do 80mm ze skokiem co 4mm 9.Druty Kirschnera Rozmiar 1,5/310mm Rozmiar 2,0/310mm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy towaru określonego w specyfikacji na kwotę min. 50.000,00zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Wypełnioną specyfikację techniczną/ formularz cenowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany do umowy: a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym ulegną zmianie ceny jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian. b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy, c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny DZPFSiZ III piętro p. 309 ul. Lekarska 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny DZPFSiZ III piętro p. 309 lub 308 ul. Lekarska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.