eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa technicznych środków materiałowych dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Wałcz: Dostawa technicznych środków materiałowych dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej
Numer ogłoszenia: 407952 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych MANTA Dostawa części zamiennych do aparatów powietrznych FASER Dostawa części zamiennych do aparatów powietrznych AUER Dostawa części zamiennych do kamizelek nurkowych wypornościowych BLACK DIAMOND Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych SABRE CENTURION Dostawa zaworów butlowych Dostawa części do butli nurkowych Dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych Dostawa wyposażenia do pneumatycznych tratw ratunkowych Dostawa części zamiennych do inflatora HALCYON (system HALCYON EXPLORER 55) Dostawa baterii DANIAMANT LITE GB do Pneumatycznych Tratw Ratunkowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3, 35.11.00.00-8, 34.91.30.00-0, 31.44.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 7 410,00 zł. 2.Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: - zadanie 1- 647,00 zł. brutto - zadanie 2 - 1 258,00 zł. brutto - zadanie 3 - 3 778,00 zł. brutto - zadanie 4 - 298,00 zł. brutto - zadanie 5 - 30,00 zł. brutto - zadanie 6 - 118,00 zł. brutto - zadanie 7 - 23,00 zł. brutto - zadanie 8 - 423,00 zł. brutto - zadanie 9 - 511,00 zł. brutto - zadanie 10 - 28,00 zł. brutto - zadanie 11 - 296,00zł. brutto 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredy-towej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okoliczno-ściach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpiecze-niowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 3 ppkt 5 należy zdeponować przed terminem składania ofert w kasie Zamawiającego - budynek nr 1 pokój nr 3, a kopię załączyć do oferty (godziny otwarcia kasy: w dni robocze w godzinach: 8.00 - 9.00 i 12.00 - 14.00.). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiają-cego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000 a) Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachun-ku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na we-zwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niele-żących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się aby: a) Wykonawca przedłożył oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania określone przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ. b) w przypadku zaoferowania produktów o innych oznaczeniach (numerach katalogowych) - niż żądane przez Zamawiającego w Rozdziale III niniejszej SIWZ - Wykonawca musi dołączyć oświadczenie potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest współzmienny (dotyczy zadań nr 6,7,8,9,11).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje moż-liwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, c) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiany numerów katalogowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna JW 4224-bud.nr 1, po. nr 4, PN-PT w godz. 7-15. Otwarcie ofert -siedziba Zamawiajacego budynek nr 1, 29.10.2012 r. godz. 10.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych MANTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elipsa M2011 MANTA PRO 2 Osłona APN MANTA M2025 3 Dystans M5025 PRO 4 Filtr MANTA PRO P 5020 5 Króciec P5019 MANTA PRO 6 Podkładka P5009 MANTA PRO 7 Podkładka P 5005 8 Puszka dolna M2007 MANTA PRO 9 Smar silikonowy APN MANTA M 6ml 10 Uszczelka P5017 Manta Pro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów powietrznych FASER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uszczelka 25-6-9/1 2 Pierścień uszczelniający 471-L-2 3 Sitko filtra Fi 8,6 471 D 22 4 Zespół wrzeciona dolnego 41-0-5k 5 Uszczelka fibrowa 41-0-10/1 APN-D 6 Płytka zaworu wdechowego 562G5 7 Uszczelka przyłącza 562G8 8 Membrana foniczna (kompletna) 562L3K 9 Pierścień uszczelniający NBR 60-N-45x2 10 Płytka zaworu wydechowego OM-05-005-X 11 Zawór wdechowy 562J 12 Czop kompletny 57C45K 13 Pierścień uszczelniający NBR 90-S-5,3x2,4 PN-M-73092[4] 14 Pierścień uszczelniający NBR 90-S-3,3x2,4 PN-M-73092[5] 15 Sprężyna 471D12/1 16 Siatka O8 mm 31-4-28 17 Sprężyna zatrzasku zaworu rezerwy 471F8 APN-D 18 Pierścień uszczelniający NBR90-S-7,3x2,4 PN-90/M-73092 19 Sitko O6,7 633A4 20 Uszczelka O6,7/4,5X0,5 633A5 21 Siatka O7 34-2-3 22 Pierścień uszczelniający NBR90-S-5,3X2,4 PN-90/M-73092 23 Pierścień uszczelniający NBR90-S-3,3X2,4 PN-90/M-73092 24 Uszczelka O10/4,5x0,5 116E49 25 Korek 480D9 26 Tłoczek kompletny 633A17K 27 Uszczelka O5/3x0,3 419 B 3 28 Uszczelka O3,2/1,8 31-5-8 29 Siatka O3,2 31-5-10 30 Wrzeciono kompletne 703A13K/563F3K 31 Podkładka ślizgowa 563F7 32 Podkładka 563F8 33 Uszczelka 563F9 34 Uszczelka miedziana prof.. O 8/4,5x1 59-1-13P 35 Sitko O6,7 633A4 36 Wkrętka M8X1 633A6 37 Wkręt dociskowy M3X3,5 624L8 38 Pierścień ślizgowy 41-0-11/1 39 Uszczelka (419 B 13) 40 Dodatek do zestawu naprawczego 633E 41 Korpus 633A27 42 Sprężyna 633A29 43 Korek kompletny 480 D7K 44 Wkręt 480D11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów powietrznych AUER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wrzeciono dolne kompletne AUER D 4073-928 2 Membrana AUER 4074-900 3 Membrana foniczna AUER 2055-708 4 Zawór wydechowy AUER 2055-748 5 Płytka zaworu wydechowego AUER 2055-749 6 Płytka zaworu wdechowego AUER 2055-168 7 Płytka zaworu sterującego AUER 2055-731 8 Tłoczek AUER 4075-015 9 Płyta sprężynująca AUER 4080-276 10 Sprężyna AUER 4080-146 11 Płytka zaworu wydechowego AUER 2055-749 12 Zestaw serwisowy ULTRA Elite P AUER 2056-706 13 Zestaw adaptera Ultra Elite Auer 2056-736 14 Sprężyna 4074-956 15 Sprężyna AUER 4074-945 16 Przycisk włączający AUER 4074270 17 Sprężyna AUER 4074-946 18 Zestaw serwisowy do BD96 AUER D4075471 19 Klamra pasa brzusznego D 0913-111 kompletna 20 Zawór bezpieczeństwa D4075861 21 Przewód ciśnieniowy AUER 4074881 22 Przewód ciśnieniowy AUER 4075-840 23 Adapter- połączenie wtykoweD2056727 24 Adapter-Rd 40x1/7 (wtyk AS) D4080891-SP 25 Adapter Rd 40x1/7 / M45x3 D4074833 26 Zaślepka zaworu wdechowego maski (M45X3) -D2055755 27 Zaślepka zaworu wdechowego maski (wtyk PS-MaXX) -10035659 28 Zaślepka zaworu wydechowego maski (3S-PS/PF) -D4074895 29 Zaślepka zaworu wydechowego maski (Ultra ELITE) - D2056703 30 Automat oddechowy AUER Typ LA 96AS - D4075850 31 Automat oddechowy AUER Typ LA 96AE - D4075851 I STOPIEŃ reduktora DM04 1 Zestaw serwisowy 6 letni 100 68 172 2 Gwizdek 100 38 850 3 Zestaw serwisowy 100 68 173 4 Filtr D4075076-SP500E 5 O-RING D0010278 6 O-RING 10069373 (po 10szt) 7 O-RING 10069372 (po 10szt) II STOPIEŃ reduktora AUTOMAX 1 Zestaw naprawczy 6 letni 100 32 077 2 Membrana 100 32 083 (opak-5szt.) 3 AUTOMAXX 10032089 4 LA96 4075803 Reduktor BD96 1 O-RING 10096331 (PO 10 SZT.) 2 Podkładka 10096435 (po 10szt.) 3 Pokrywa zabezpieczająca D4075085 4 Podkładka plastikowa D4074247 5 TŁOCZEK D 4074245 6 Gniazdo D4075148 Narzędzia do konserwacji sprzętu AUER 1 Klucz do regulacji urządzenia ostrzegawczego D 0140899 2 Klucz rurowy 13x14mm D 0140260 3 Klucz do urządzenia ostrzegawczego 10104613 4 Smar KLUBERALFA YVI 93g 10032084 5 Proszek MOLYKOTE MoS2 10g 10095219 6 Lakier plombujący D 0005949.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do kamizelek nurkowych wypornościowych BLACK DIAMOND.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw naprawczy 42611050 BLACK DIAMOND Zestaw naprawczy INFLATORA 426090.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatów oddechowych SABRE CENTURION.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pierścień O-ring 27x3 Centurion 054 111 29 2 O-RING ( 054 039 49).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zaworów butlowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zawory do butli przenośnych (02) V=50l,p.200 bar (duży czop) wg DIN 477.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części do butli nurkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uchwyt Faber.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wąż ciśnieniowy do tratwy PTR długość 800mm 2 Tkanina podgumowana S-32 szerokość 1500mm 3 Klej w tubach (neoprenowy) 365834/L CR NATURALNY 1:6 4 Membrana gumowa do zwalniaka ZK-2A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wyposażenia do pneumatycznych tratw ratunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Reflektor radarowy typ VIKING SOLAS 2 Środek ochrony cieplnej 3 Folia bąbelkowa 500mm x 100m 4 Smar silikonowy CX-80 40 (bezpieczny dla gumy) 5 Materiał neoprenowy 30cm x 15cm, grubość 5mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa części zamiennych do inflatora HALCYON (system HALCYON EXPLORER 55).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestawy naprawcze Inflatora 140 60 109 HALCYON 2 Loctite 680 10ml HALCYON 3 Loctite 262 10ml HALCYON 4 Loctite 425 20g HALCYON.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa baterii DANIAMANT LITE GB do Pneumatycznych Tratw Ratunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Bateria DANIAMANT LITE GB do PTR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.