To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Międzyrzecz: Dostawa i montaż wyposażenia Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury
Numer ogłoszenia: 407946 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370864 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyrzecki Ośrodek Kultury, ul. Konstytucji 3-go Maja 30, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 741 25 86, faks 95 741 18 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1. - Dostawa sprzętu AGD. Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianego sprzętu AGD wskazane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; Część 2. - Dostawa wraz z montażem rolet okiennych. Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianych rolet wskazane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; Część 3. - Dostawa odkurzaczy profesjonalnych do zanieczyszczeń suchych i mokrych. Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianego sprzętu wskazane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; Część 4. - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i warsztatowych. Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianych mebli wskazane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 3.W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu i montażu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 4.Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 5.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 6.Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. Zamawiający informuje, iż przedstawione ilustracje mają charakter poglądowy i obrazują elementy wyposażenia, jakie zamawiające oczekuje uzyskać. Podane parametry techniczne urządzeń są parametrami minimalnymi. Dostarczone urządzenia nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. 7.Inne zalecenia i zastrzeżenia: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.31.00 - Łyżki 39.22.12.10 - Talerze 39.22.11.50 - Termosy 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 42.99.91.00 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu AGD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYCZ PIOTR - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "OKMEL"
jakie przetargi wygrała firma
SYCZ PIOTR - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "OKMEL"
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OKMEL Piotr Sycz, Wojciechówek 2, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6908,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14579,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wraz z montażem rolet okiennych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EM-ART Spółka Cywilna, ul. Olszynowa 6, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5737,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8344,69
Oferta z najniższą ceną: 8344,69 / Oferta z najwyższą ceną: 37454,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa odkurzaczy profesjonalnych do zanieczyszczeń suchych i mokrych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEGAN Sp. z o.o., ul. Św. Teresy 180, 91-222 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6311,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6612,40
Oferta z najniższą ceną: 6612,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9991,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i warsztatowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEBLE HOLDING AGROMAX S.A., ul. Kręta 5, 65-770 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116501,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124875,54
Oferta z najniższą ceną: 124875,54 / Oferta z najwyższą ceną: 196318,74
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- Dostawa chłodniczych urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.