eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy Las › Budowa telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej wraz z przyłączami (CZĘŚĆ 1) i dostawa materiałów budowlanych (CZĘŚĆ 2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Suchy Las: Budowa telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej wraz z przyłączami (CZĘŚĆ 1) i dostawa materiałów budowlanych (CZĘŚĆ 2)
Numer ogłoszenia: 407938 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: GCI sp. z o. o. , ul. Szkolna 11, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 61 8926294, faks 61 8926549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gci.suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka, w której 100% udziałów posiada gmina (jednostka samorządowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej wraz z przyłączami (CZĘŚĆ 1) i dostawa materiałów budowlanych (CZĘŚĆ 2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej z przyłączami (CZĘŚĆ 1) oraz dostawa materiałów budowlanych (CZĘŚĆ 2), zgodnie z dokumentacją przetargową oraz dokumentacją projektową opracowaną przez firmę: GCI Sp. z o.o., ul. Obornicka 117, 62-002 Suchy Las. Zakres zamówienia obejmuje: - dla części 1: wszelkie roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, koszty badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót a także zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej (należy uwzględnić w kalkulacji ceny). UWAGA: realizacja robót zgodnie z dokumentacją projektową z wykorzystaniem materiałów budowlanych dostarczanych przez Zamawiającego; - dla części 2: dostawy materiałów budowlanych (opisanych w dokumentacji projektowej na roboty budowlane- CZĘŚC 1) na miejsce prowadzonych robót budowlanych (Złotkowo, gmina Suchy Las), sukcesywnie na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego i postępu prac. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 45.23.16.00-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii telekomunikacyjnych; 2) 44.00.00.00-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 i 7 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00-1, 44.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty: a) Oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty); b) Wykazu robót budowlanych (wg. wzoru- druk nr 2.5 formularza oferty- wyłącznie dla CZĘŚCI 1 ), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Załączony wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca składający ofertę zrealizował minimum 2 roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji tj. budowa (remont, przebudowa itp.) kanalizacji teletechnicznej o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty: a) Oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty); b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru- druk nr 2.4 formularza oferty- wyłącznie dla CZĘŚCI 1). Tym samym Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży telekomunikacyjnej. Wskazana osoba musi posiadać: - wykształcenie i uprawnienia odpowiednio do wymienionej branży - wydane na podstawie obowiązujących przepisów; - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawcach (wg. wzoru- druk nr 2.6 formularza oferty); 2. Kosztorys ofertowy uproszczony, zgodny z załączonym przedmiarem (zgodnie z pkt. OPIS SPOSOBU OCENY OFERT i OBLICZENIA CENY); 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wyłącznie jeżeli dotyczy; wg. wzoru- druk nr 2.7 formularza oferty).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a) Klęski żywiołowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. z dnia 22 maja 2002r. Nr 62, poz. 558); b) Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych/dostaw, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: warunki zimowe- tj. temperatury powietrza poniżej -5°C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi itp.; c) Niewypały i niewybuchy; d) Wykopaliska archeologiczne; e) Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); f) Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne, itp.) 3. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) Wstrzymanie robot przez Zamawiającego; b) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 4. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będące następstwem działania organów administracji (w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.). 5. Inne przyczyny zewnętrzne mające wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia robót w szczególności: a) Brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; b) Protesty mieszkańców; c) zmiana terminu realizacji dostaw materiałów budowlanych związanych ze zmianą terminu realizacji robót budowlanych (dotyczy części 2). 6. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia wskutek zmian technologicznych, w szczególności: a) Niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej/przetargowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) Pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) Pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; e) Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; g) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 7. Zmiana wynagrodzenia (kwota brutto) w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, inne zmiany organizacyjne. c) zmiana ilości i zmniejszenie wartości zamawianych materiałów budowlanych (zgodnie z opisem kalkulacji ceny oferty w SIWZ, które wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego) 9. Każdorazowo o wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego, z podaniem faktycznego uzasadnienia wniosku o zmianę terminu realizacji zamówienia. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 10. Zmiana zapisów umowy, może być inicjowana przez Zamawiającego i Wykonawcę z zachowaniem formy pisemnej. Żądanie zmiany zapisów umowy winno zostać udokumentowane właściwym uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gci.suchylas.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z ww. strony, lub za opłatą otrzymać ją drogą pocztową na swoją pisemną prośbę w terminie 5 dni.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) w terminie do dnia 2012-11-05 do godziny 10:30. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 2012-11-05 o godz. 11:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że ilekroć dokumentacja sporządzona dla niniejszego postępowania wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał/sprzęt spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż wskazane w SIWZ i zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały lub sprzęt spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne; - wspólne specyfikacje techniczne; - normy międzynarodowe oraz inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty budowlane związane z budową telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej z przyłączami (CZĘŚĆ 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - dla części 1: wszelkie roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej, koszty badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót a także zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej (należy uwzględnić w kalkulacji ceny). UWAGA: realizacja robót zgodnie z dokumentacją projektową z wykorzystaniem materiałów budowlanych dostarczanych przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych (CZĘŚĆ 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - dla części 2: dostawy materiałów budowlanych (opisanych w dokumentacji projektowej na roboty budowlane- CZĘŚC 1) na miejsce prowadzonych robót budowlanych (Złotkowo, gmina Suchy Las), sukcesywnie na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego i postępu prac..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.