eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawę łóżek, szafek, krzeseł i ławek dla Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Zielona Góra: Dostawę łóżek, szafek, krzeseł i ławek dla Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 407894 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527700, faks 068 4527702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę łóżek, szafek, krzeseł i ławek dla Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa łóżek, szafek, krzeseł i ławek dla ZOZ MSWiA w Zielonej Górze. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i złożenia całości przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych w jego siedzibie, montażu (instalacji) urządzeń tego wymagających, ich uruchomienia, wykonania testów sprawdzających oraz przeszkolenia pracowników do jego obsługi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania na poszczególne części ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku produktu równoważnego należy przedstawić Zamawiającemu stosowny opis zaproponowanego produktu równoważnego. Przedmiotowy opis należy dołączyć do składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia (przedmioty) I gatunku, fabrycznie nowe, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa z terminem gwarancji 24 miesięcy na sprzedane i dostarczone urządzenia oraz przedmioty, a także stosownie do przedmiotu dostawy - posiadające dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do korzystania przez Zamawiającego z wyrobu taką jak: gwarancie, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby urządzenia (przedmioty) spełniały polskie normy wymagane przepisami prawa oraz posiadały odpowiednie certyfikaty (CE) lub deklaracje zgodności. Całość w/w dokumentacji zostanie dostarczona wraz z urządzeniami (produktami). Zaleca się podanie nazwy producenta i typu urządzeń (produktów). Podczas okresu gwarancji Wykonawca zapewni autoryzowany, bezpłatny serwis urządzeń na terenie Polski w terminie wynoszącym nie dłużej niż 5 dni roboczych od chwili zgłoszenie niewłaściwego działania urządzenia. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wynosił będzie 3 dni robocze. W przypadku niemożliwości naprawy urządzeń w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca w ciągu następnych 5 dni roboczych dostarczy urządzenia zastępcze. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty opisy zaoferowanych urządzeń ze wskazaniem producenta oraz nazwy handlowej i typu urządzenia. Szczegółowy opis urządzeń: 1 część zamówienia - załącznik 5a Szafka przyłóżkowa-24 sztuki Szkielet szafki wykonany z profili stalowych oraz blachy ocynkowanej, pokrytej lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne i promieniowanie UV. Drzwi szafki oraz szuflada pokryte lakierem proszkowym, możliwość wyboru kolorów z palety. Blat szafki wykonany z płyty meblowej lub tworzywa sztucznego, kolor do wyboru zamawiającego, zakończony obramówką, odporny na środki dezynfekcyjne. Szerokość całkowita szafki: 450 mm (+-50 mm). Wysokość całkowita szafki: 860 mm (+-50 mm). Głębokość (długość) szafki: 460 mm (+- 50 mm). Szuflada wysuwana na prowadnicach rolkowych. Szafka wyposażona w haczyki do zawieszania ręczników. Szafka wyposażona w wyprofilowaną (zabezpieczającą przed wypadaniem przedmiotów) półkę do odkładania obuwia lub pojemników urologicznych. Szafka wyposażona w składany blat boczny do spożywania posiłków, z możliwością zamiany stron montażu blatu bocznego (ustawienie prawo i lewostronne) wykonany z tworzywa, 5 podwójnych blokowanych kółek. Szafka wyposażona w kosz na butelki zamontowany z boku szafki z możliwością w późniejszym czasie zamiany stron montażu kosza ( ustawienie prawo i lewostronne) Łóżko szpitalne-24 sztuki Metalowa konstrukcja łóżka lakierowana proszkowo. Leże łóżka posiadające cztery punkty podparcia. Przestrzeń pomiędzy podstawą łóżka a leżem, i podstawa łóżka pozbawiona kabli oraz układów sterujących funkcjami łóżka, umożliwiająca łatwe utrzymanie czystości. Szerokość całkowita wraz z barierkami 970 mm (+- 30 mm) UWAGA: Otwór drzwiowy 1000 mm. Długość całkowita: 2150 mm (+- 50 mm). Elektryczna regulacja wysokości w zakresie od 350 do 800 mm (+-50 mm). Zasilanie elektryczne 220-240 V. Leże łóżka czterosegmentowe z czego trzy segmenty ruchome, wypełnione odejmowanymi wyprofilowanymi panelami wykonanymi z tworzywa. Elektryczna funkcja CPR, dodatkowo segment oparcia pleców z możliwością mechanicznego poziomowania (CPR). Autokontur segmentu oparcia pleców. Autoregresja segmentu oparcia pleców zapobiegająca przed zsuwaniem pacjenta min. 8cm. Elektryczne regulacje: - segment oparcia pleców do 73o (+- 3o) - segment uda do 48o (+-3o) - pozycja Trendlelenburga do 19o (+- 3o) - pozycja anty-Trendlenburga do 19o (+-3o) Łóżko sterowane przewodowym pilotem oraz dodatkowych panelem sterującym umieszczonym pod leżem. Dodatkowy Panel wyposażony w zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem funkcji elektrycznych. Łóżko z możliwością przedłużenia leża o 200 mm. Akumulator wbudowany w układ elektryczny łóżka podtrzymujący sterowanie łóżka przy braku zasilania sieciowego. Szczyty łóżka wykonane z tworzywa w ramie aluminiowej lub tworzywowej, łatwo odejmowane, odporne na działanie wysokiej temperatury, uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, oraz promieniowanie UV. Możliwość wyboru koloru wypełnień i szczytów. Łóżko wyposażone w cztery opuszczane i składane na ramę leża, niezależne aluminiowe barierki boczne, nie powiększające gabarytów leża, zabezpieczające pacjenta na co najmniej 95% długości. Wysuwana półka do odkładania pościeli, nie wystająca poza obrys ramy leża. W narożnikach leża 4 krążki odbojowe oraz elastyczne listwy odbojowe po bokach leża na całej jego długości chroniące łóżko przed uderzeniami. Elektryczna, natychmiastowa pozycja antyszokowa dokonywana jednym przyciskiem na panelu centralnym. Elektryczna funkcja szybkiego poziomowania jednym przyciskiem na panelu centralnym. Elastyczne uchwyty do materaca zabezpieczające pacjenta przed urazami. Podstawa łóżka jezdna wyposażona w antystatyczne koła o średnicy min. 150 mm, z centralną blokadą kół oraz blokadą kierunkową. Maksymalne bezpieczne obciążenie min. 230 kg. Możliwość zamontowania na całej długości leża uchwytów na kaczkę i basen oraz woreczków na płyny fizjologiczne z płynną możliwością regulacji ustawienia dostosowującą odległość uchwytów do wzrostu pacjenta. Materac (gąbka o gęstości min T-35 w pokrowcu z tkaniny. Osłona o wymiarach 200 x 90 x 10 z zamkiem błyskawicznym min. z 2 stron( zapięcie w kształcie L), chroniąca cały materac, wykonana z włókna tekstylnego, pokrytego czystym przepuszczającym parę wodną poliuretanem, bez PVC 24 sztuki. Osłona na materac powinna być odporna na przemakanie, zanieczyszczenia (wydaliny i wydzieliny organiczne), przenikanie mikroorganizmów, wytrzymała, elastyczna odporna na ścieranie. Łatwa do dezynfekcji i prania, nie zmieniająca swych parametrów pod wpływem środków chemicznych (wytrzymałość na alkohole, środki czyszczące, środki dezynfekcyjne, oleje i smary zawartość formaldehydu) i wysokie temperatury (pranie na gorąco 95 ° C, suszenie w bębnie - 120°C, komora dezynfekcyjna 120°C) - 24 sztuki. Kosz na basen - 5 sztuk Wieszak kroplówki - 5 sztuk Karta gorączkowa z tworzywa z klipsem - 24 sztuk 2 część zamówienia - załącznik 5b Krzesło typu Amigo Styl Chrom kolor siedziska pomarańczowy, stelaż ALU - 40 sztuk lub równoważne Ławka typu Amigo Arm-3 Chrom kolor siedziska pomarańczowy, stelaż ALU - 1 sztuka lub równoważne Ławka typu Amigo Arm-4 Chrom kolor siedziska pomarańczowy, stelaż ALU - 2 sztuki lub równoważne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.11.36.00-3, 39.11.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: 1) formularze cenowe odpowiednio na część na którą składana jest oferta; 2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu; 3) opis produktu równoważnego, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. Istotna zmiana umowy może nastąpić w zakresie czasu trwania umowy, wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poliklinika.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 08:45, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA,ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa łóżek i szafek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Szafka przyłóżkowa 2)Łóżko szpitalne 3) Materac 4) Osłona na materac 5) Kosz na basen 6) Wieszak na kroplówki 7) Karta gorączkowa z tworzywa z klipsem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł i ławek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Krzesło typu Amigo Styl Chrom kolor siedziska pomarańczowy, stelaż ALU lub równoważne 2) Ławka typu Amigo Arm-3 Chrom kolor siedziska pomarańczowy, stelaż ALU lub równoważne 3)Ławka typu Amigo Arm-4 Chrom kolor siedziska pomarańczowy, stelaż ALU lub równoważne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.