eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Leasing operacyjny z opcją wykupu używanego samochodu śmieciarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Dobre Miasto: Leasing operacyjny z opcją wykupu używanego samochodu śmieciarki
Numer ogłoszenia: 40787 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. , ul. Olsztyńska 19, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6161598, faks 0-89 6161598.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z.o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny z opcją wykupu używanego samochodu śmieciarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podwozie Typ podwozia: dwu osiowy 4x4 Napęd 4x4 Rok produkcji 2003 lub młodsze Rozstaw osi między pierwszą a drugą nie większy niż 3600 mm Blokada tylnego układu różnicowego Blokada centralnego układu różnicowego międzyosiowego Zawieszenie przednie niezależne Zawieszenie tylne resor paraboliczny Dopuszczalna masa całkowita nie wieksza niż 4.600 kg . Silnik o mocy nie mniejszej niż 95 kW (diesel) Pojemność silnika nie większa niż 2500cm3 Skrzynia biegów mechaniczna 5 biegowa Przystawka mocy odsilnikowa Kabina - 3 osobowa Przebieg nie większy niż 250.000 km System antyblokujący ABS Hamulce tarczowe osi tylnej Hamulce tarczowe osi przedniej Norma emisji spalin min. Euro II bez konieczności stosowania Ad Blue Kabina w kolorze białym Elektryczne lusterka Rozmiar opon 195/70R15 o zużyciu nie większym niż 30% Łańcuchy przeciwśnieżne sterowane elektrycznie Belka ostrzegawcza zamontowana na dachu kabiny Dodatkowe żródło ładowania akumulatorów Radio Tachograf Pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 60 litrów Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie Apteczka - kpl. Trójkąt ostrzegawczy Lampa ostrzegawcza Klin pod koła szt.2 Gaśnica Nowe błotniki kół tylnych z osłonami przeciw błotnymi Ładowność nie mniejsza niż 1600 kg Pojazd po pełnym przeglądzie z wymiana płynów eksploatacyjnych Zabudowa Pojemność zabudowy nie mniejsza niż 5m3 Całkowicie szczelna zabudowa umożliwiająca transport pół płynnych odpadów Płyta zgniatająca o jednolitej, ciągłej konstrukcji zapobiegającej przedostawaniu się odpadów zarówno podczas zgniotu, jak i transportu Zbiornik hydrauliczny umieszczony pomiędzy kabiną pojazdu a zabudową śmieciarki Siłowniki płyty zagarniająco-zgniatającej umieszczone na zewnątrz zabudowy Podpory hydrauliczne stabilizujące pojazd podczas wyładunku Owalny kształt zabudowy System zgniotu poza zabudową Sterowanie podnośnikiem za pomocą dźwigni umieszczonych z jednej ze stron zabudowy Sterowanie opróznianiem zbiornika za pomoca dżwigni umieszczonych z prawej strony zabudowy Sterowanie płytą zagarniająco-zgniatającą za pomocą przycisków. Minimum jeden wyłącznik bezpieczeństwa Włączenie przystawki mocy w kabinie kierowcy za pomocą przycisku Podnośnik dla opróżniania pojemników od 80 do 1100 litrów Kolor zabudowy pomarańczowy RAL 2011 Nowa powłoka lakiernicza zabudowy Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów; światła hamowania postojowe, obrysowe, kierunkowskazy, reflektor roboczy z tyłu, światło alarmowe /kogut/ z tyłu pojazdu Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostawca powinien wykazać się referencjami lub protokołami zdawczo-odbiorczymi, ze w ciągu dwóch lat dostarczył co najmniej 3 maszyny o podobnych parametrach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.dobremiasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 11-040 Dobre Miasto ul. Olsztyńska 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 11-040 Dobre Miasto ul. Olsztyńska 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.