eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Remont budynków i budowa ogrodzenia w Nadleśnictwie Lubaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Lubaczów: Remont budynków i budowa ogrodzenia w Nadleśnictwie Lubaczów
Numer ogłoszenia: 407772 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubaczów , ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, faks 016 6329004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków i budowa ogrodzenia w Nadleśnictwie Lubaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Remont kancelarii w leśnictwie Wielkie Oczy Wspólny Słownik Zamówień: 45210000-2 Roboty budowalne w zakresie budynków Opis: ZAKRES ROBÓ REMONTOWYCH KACENLARII w LEŚNICTWIE WIELKIE OCZY obejmuje: - skucie cokolika z płytek glazurowanych , - skucie płytek terakota z posadzki , - skucie podkładu pod płytkami , - wyrównanie podkładu pod posadzki , - wykonania izolacji przeciwwilgociowej z folii , - ułożenie siatki metalowej wzmacniającej posadzkę , siatka z drutu O 3,5 mm , - podkład betonowy pod posadzki z betonu B-20 , grub. 5 cm , - posadzka z płytek gresowych, antypoślizgowych, czwarta klasa ścieralności, - ułożenie cokolika z płytek glazurowanych , - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków . zgodnie z dokumentacją zamieszczoną w załącznikach nr 8 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat: Remont leśniczówki w Leśnictwie Krowica Wspólny Słownik Zamówień: 45210000-2 Roboty budowalne w zakresie budynków Opis: ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH LEŚNICZÓWKI w LEŚNICTWIE KROWICA obejmuje: - demontaż instalacji odgromowej na kominach , - rozbiórka dwóch warstw cegły na kominach , - wykonanie czapek betonowych na kominach , - okucie blachą czapek kominowych , - osadzenie kratek wentylacyjnych z żaluzjami nierdzewne , - demontaż obróbek blacharskich kominów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich kominów , - uszczelnienie silikonem bitumicznym obróbek blacharskich komina i daszku nad wejściem do budynku , - wykonanie instalacji odgromowej kominów, - malowanie farbą emulsyjną tynków ścian i sufitu w piwnicy , - wymiana płytek glazurowanych na ścianie łazienki na poddaszu , - wymiana uszkodzonej płyty gipsowo kartonowej na stropie łazienki na poddaszu ze szpachlowanie i malowaniem, - wymiana brodzika wraz z kabiną natryskową w łazience na poddaszu , - wymiana baterii umywalkowej , - przetarcie tynków ścian i sufitów wraz z pomalowaniem farbami emulsyjnymi łazienki na parterze , - skucie płytek na schodach wejściowych do budynku , - rozbiórka schodów betonowych zewnętrznych , - wykonanie izolacji pionowej wodoodpornej na ścianie fundamentowej przy schodach , - wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki brukowej , - uzupełnienie piaskiem naroża budynku - po wymuleniach , - uzupełnieni kostki brukowej przy schodach i płycie odbojowej w narożu budynku , - likwidacja studzienki przy rynnowej , - wykonanie nowego odwodnienia od budynku , wykonanie studzienki rewizyjnej, podłączenie do niej rury spustowej oraz odprowadzenie wód opadowych do przydrożnego rowu rurą PCV O 110 mm , - uzupełnienie śniegołapów . zgodnie z dokumentacją zamieszczoną w załącznikach nr 8 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat: Remont budynku gospodarczego w Leśnictwie Krowica Wspólny Słownik Zamówień: 45210000-2 Roboty budowalne w zakresie budynków Opis: ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH BUDYNKU GOSPODARCZEGO w LEŚNICTWIE KROWICA obejmuje: - demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej , - demontaż wywietrznika dachowego , - demontaż rynien i rur spustowych oraz ponowny montaż po wykonaniu nowego pokrycia dachowego , - rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej , - rozebranie ołacenia połaci dachowej i wykonanie nowego , - wymiana 4-ch par krokwi nad garażem , - wykonanie pokrycia więźby dachowej blachą trapezową powlekaną, - wymiana podbitki przy okapach i szczytach , - wymiana wrót drewnianych na metalowe, obite blachą , - usunięcie warstwy ziemi pod posadzką w sąsieku , - wykonanie podsypki z piasku grub. 20 cm , - wykonanie podkładu gruzobetonowego grub. 15 cm pod posadzkę , - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej , - wzmocnienie posadzki siatką stalową z drutu O 3,5 mm , - wykonanie posadzki cementowej z betonu B-15 grub. 5 cm, zatartej na gładko, - wykonanie podjazdu z kostki brukowej szarej grub. 8 cm , - pomalowanie farbą emulsyjną tynkowanych ścian budynku , - zabezpieczenie wodoodporne drewnianych ścian budynku . zgodnie z dokumentacją zamieszczoną w załącznikach nr 8 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat: Remont leśniczówki i budynku gospodarczego w Leśnictwie Budomierz Wspólny Słownik Zamówień: 45210000-2 Roboty budowalne w zakresie budynków Opis: ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH LEŚNICZÓWKI i BUDYNKU GOSPODARCZEGO w LEŚNICTWIE BUDOMIERZ obejmuje: Opis robót do wykonania budynek leśniczówki : - skucie płytek glazurowanych na schodach wejściowych do mieszkania, - skucie schodów betonowych zewnętrznych , - wykonanie schodów zewnętrznych z palisady i kostki brukowej , - zasypanie wykopów piaskiem z ubiciem warstwami co 15 cm , - odbicie tynków cokołu budynku , - wykonanie nowego tynku cementowego cokołu , - przyklejenie warstwy siatki na kleju, na cokole, - nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej , - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego Atlas Deko M lub równoważny ( kolor tynku dopasować do koloru tynku cokołu w istniejącej części budynku ) budynek gospodarczy : - demontaż uszkodzonych śniegołapów na połaci dachowej , - montaż nowych śniegołapów na istniejącej połaci dachowej. zgodnie z dokumentacją zamieszczoną w załącznikach nr 8 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat: Remont budynku socjalno - biurowego w leśnictwie Sikorówka Wspólny Słownik Zamówień: 45210000-2 Roboty budowalne w zakresie budynków Opis: ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO w LEŚNICTWIE SIKORÓWKA obejmuje: Opis robót do wykonania - wykonanie nowej płyty odbojowej z kostki brukowej kolorowej wokół budynku , - ułożenie kostki burkowej szarej przed budynkiem socjalno - biurowym , - zabezpieczyć impregnatem wodoodpornym i okuć blachą końcówki płatwi na zewnątrz budynku , - przełożyć rurę spustową, - uzupełnić tynkiem mozaikowym ścianę przy wejściu do piwnicy , - wymienić pęknięte płytki glazurowane na schodach wejściowych , - wykuć otwór drzwiowy w ścianie szczytowej budynku , - wykonać nadproże drzwiowe , - osadzić drzwi drewniane klepkowe , - wykonać schody metalowe ze stopniami ażurowymi wejście na poddasze , - zamocować w stropie parteru dwuteowniki służące do umocowania podestu przy wejściu na poddasze i schodów metalowych zewnętrznych. zgodnie z dokumentacją zamieszczoną w załącznikach nr 8 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat: BUDOWA ogrodzenia w leśnictwie Wielkie Oczy Wspólny Słownik Zamówień: 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 34928200-0 Ogrodzenia 34928220-6 Elementy ogrodzeń Opis: ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH PRZY BUDOWIE OGRODZENIA w LEŚNICTWIE WIELKIE OCZY obejmuje: a/ Fundamenty: pod ogrodzenie wykonać stopy fundamentowe. Stopy okrągłe o średnicy 25 cm lub kwadratowe 30x30 cm. Głębokość stóp - 1,00m. w stopach zabetonować słupki ogrodzenia. b/ Słupki: słupki ogrodzeniowe z rur fi 42 mm, malowane w kolorze siatki. Słupki narożne oraz kończące powinny mieć zamontowane podpory. Rozstaw słupków - 2,10m, wysokość słupków - 2,50 m. c/ Cokół: cokół ogrodzenia - prefabrykat betonowy 20x206 cm. d/ Konstrukcja przęseł: pomiędzy słupkami naciągnąć siatkę stalową powlekaną, naciągniętą drutem stalowym w 3-miejscach. Naciągi wykonać śrubami rzymskimi. e/ Brama i furtka: w ogrodzeniu występuje jedna brama oraz furtka o konstrukcji stalowej, wykonana z siatki w ramie kątownika wzmocniona prętami fi 12mm przeciw zwichrowaniu. zgodnie z dokumentacją zamieszczoną w załącznikach nr 8 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego - teren Nadleśnictwo Lubaczów

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 34.92.82.00 - Ogrodzenia 34.92.82.20 - Elementy ogrodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2500.0 0 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 PLN) 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-10-22 do godz. 13:00. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 9.3 a/ rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert 9.5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp.). 9.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; co najmniej 3 robót budowlanych o podobnym zakresie: o wartości brutto minimum 75 000,00 PLN każda, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez : 1. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż; 50 000,00 PLN, 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 30.000,00 PLN. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NPB, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed wszczęciem postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 2. 2. Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 2.1 zmiany zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2.2 zmiana sposobu wykonania zamówienia tj.; materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 2.3 zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), h) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, i) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, j) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych, 3. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) - ad pkt 2 - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) - ad pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, - lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwią wykonanie zamówienia. - lit. c), d), e), f), g), h), i) ,j), - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubaczów z siedzibą w Lubaczowie ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 13:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubaczów z siedzibą w Lubaczowie ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów pok. nr 1 (sekretariat) Otwarcie ofert o godz. 13:15 pok. nr 9 (świetlica).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.