To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Wrocław: Dostawa tonerów, papieru kserograficznego i wyrobów biurowych
dla ZZŚO w Opolu
Numer ogłoszenia: 407720 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338718 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów, papieru kserograficznego i wyrobów biurowych dla ZZŚO w Opolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, papieru kserograficznego i wyrobów biurowych dla ZZŚO w Opolu 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w załącznikach: a) Nr 1 - OFERTA CENOWA b) Nr 2 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3. Wykonawca będzie dostarczał zamówione produkty na własny koszt do RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2 sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. 4. Za czas realizacji niniejszej umowy przyjmuje się okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2014r., w którym Zamawiający sukcesywnie będzie dokonywał zakupów. 5. Zamawiający każdorazowo poprzedzi zakup telefonicznym lub pisemnym zamówieniem, w którym dokładnie wskaże asortyment i ilości zamówionych produktów. Zamawiane produkty, w ilościach i asortymencie wskazane w tym zamówieniu, Wykonawca będzie dostarczał w terminie do trzech dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych produktów wymienionych w załącznikach do niniejszej umowy, w zależności od bieżących potrzeb. Wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmianie, stosownie do faktycznych wielkości dostaw do Zamawiającego, przy zachowaniu cen podanych w ofercie, z zaznaczeniem, iż nie spowoduje to zwiększenia wartości umowy. 8. Dostarczone produktu muszą być nowe, nienoszące znamion użytkowania. Zamawiający wymaga, aby tusze i tonery były wolne od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie noszące znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddane procesowi ponownego napełnienia bądź wymiany jakichkolwiek elementów i części, zamknięte w szczelnych foliach i nowych opakowaniach kartonowych; jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania sie druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będą zainstalowane; Tusze i tonery musza : - być zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, termin ważności, wydajność wg norm ISO, zawierać widoczne logo producenta; - posiadać gwarancję (minimum 12 miesięcy liczoną od daty dostawy) ich producenta obejmującą bezpłatną naprawę lub wymianę urządzenia na nowe w przypadku, gdy autoryzowany serwis urządzenia wyda ekspertyzę informującą, iż bezpośrednią przyczyną uszkodzenia było zastosowanie dostarczonych tuszów lub tonerów; - być objęte gwarancją prawidłowego działania (minimum 12 miesięcy liczoną od daty dostawy) lub do całkowitego wyczerpania materiału barwiącego. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż: 12 miesięcy licząc od daty dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9511,98
Oferta z najniższą ceną: 9511,98 / Oferta z najwyższą ceną: 12593,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Dostawa materiałów do sterylizacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.