eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty budowlane polegające naWymianie części stolarki okiennej w budynku przy ul. Piastowskiej 12 w Opolu (w ramach planowanego zadania remontu elewacji tego budynku), Wymianie części stolarki okiennej w budynku przy ul. Piastowskiej 13 w Opolu (w ramach planowanego zadania remontu elewacji tego budynku)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Opole: Roboty budowlane polegające na: Wymianie części stolarki okiennej w budynku przy ul. Piastowskiej 12 w Opolu (w ramach planowanego zadania remontu elewacji tego budynku), Wymianie części stolarki okiennej w budynku przy ul. Piastowskiej 13 w Opolu (w ramach planowanego zadania remontu elewacji tego budynku)
Numer ogłoszenia: 407632 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367358 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na: Wymianie części stolarki okiennej w budynku przy ul. Piastowskiej 12 w Opolu (w ramach planowanego zadania remontu elewacji tego budynku), Wymianie części stolarki okiennej w budynku przy ul. Piastowskiej 13 w Opolu (w ramach planowanego zadania remontu elewacji tego budynku).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegająca na: Wymianie części stolarki okiennej w budynku przy ul. Piastowskiej 12 w Opolu (w ramach planowanego zadania remontu elewacji tego budynku), Wymianie części stolarki okiennej w budynku przy ul. Piastowskiej 13 w Opolu (w ramach planowanego zadania remontu elewacji tego budynku), w zakresie: 1. demontaż stolarki okiennej drewnianej: a) bud. ul. Piastowska 12 okno O1 - 7 szt. okno O2 - 1 szt. okno O3 - 8 szt. okno O4 - 1 szt. okno O5 - 4 szt. b) bud. ul. Piastowska 13 okno O1 - 3 szt. (w oknie na parterze zdemontować kratę stalową) okno O2 - 1 szt. okno O3 - 4 szt. okno O4 - 4 szt. (w oknie na parterze zdemontować kratę stalową) okno O5 - 2 szt. 2. demontaż parapetów wewnętrznych przy oknach ujętych w wykazie jak w pkt. 1, UWAGA: parapetów zewnętrznych nie należy demontować. 3. wywóz zdemontowanych elementów na miejskie składowisko odpadów, 4. montaż nowej stolarki okiennej z PCV, wg wykazu i ilości jak w pkt. 1 5. montaż nowych parapetów wewnętrznych przy oknach ujętych w wykazie jak w pkt. 1, 6. wykonanie prac tynkarskich towarzyszących osadzeniu stolarki okiennej, 7. wykonanie prac malarskich towarzyszących osadzeniu stolarki okiennej, 8. wykonanie w pokojach, na korytarzach i na klatce schodowej prac porządkowych po robotach związanych z wymianą stolarki okiennej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo- Produkcyjna FENCOM Aleksandra Rączy, ul. Mariacka 1c/1, 48-304 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34323,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28886,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28886,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35175,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.