eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodków › Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 151 wg CPV.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Grodków: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 151 wg CPV.
Numer ogłoszenia: 407610 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sienkiewicza 23, 49-200 Grodków, woj. opolskie, tel. 077 4155221, 4155222, faks 077 4155777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 151 wg CPV..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 1 mięso wołowe gulaszowe / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 2 mięso wołowe rosołowe / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 3 mięso wołowe b/k / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg 4 boczek surowy / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg 5 łopatka b/k / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 6 wątroba wieprzowa / 15114000-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 550,00 kg 7 schab b/k / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 50,00 kg 8 kurczak świeży / 15112000-6 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg 9 filet z kurczaka surowy 15112100-7 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg Część 2 1 kiełbasa litewska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 2 blok drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 450,00 kg 3 kiełbasa śniadaniowa drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 450,00 kg 4 polędwica drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 350,00 kg 5 salceson włoski / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 6 baleron drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 7 parówka drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 450,00 kg 8 szynka drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 350,00 kg 9 mortadela drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 550,00 kg 10 salceson drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 11 kiełbasa biała parzona / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 12 kiełbasa parówkowa / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 13 kaszanka / 15131134-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg Część 3 1 konserwa pasztet drobiowy / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 230,00 kg 2 konserwa pasztet drobiowy 130 g alupak / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 20,00 kg 3 konserwa wołowa / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 4 konserwa turystyczna wieprzowa / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.13.11.34-3, 15.13.13.10-1, 15.13.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy załącznik nr 4 do SIWZ; wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialnych za realizację zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Sienkiewicza 23 49-200 Grodków w godz. 8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 12:15, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Zakład Karny ul. Sienkiewicza 23 49-200 Grodków Sekretariat Dyrektora Zakładu Karnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso wołowe, wieprzowe, drób, podroby wieprzowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 1 mięso wołowe gulaszowe / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 2 mięso wołowe rosołowe / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 3 mięso wołowe b/k / 15111100-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg 4 boczek surowy / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg 5 łopatka b/k / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 300,00 kg 6 wątroba wieprzowa / 15114000-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 550,00 kg 7 schab b/k / 15113000-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 50,00 kg 8 kurczak świeży / 15112000-6 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg 9 filet z kurczaka surowy 15112100-7 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 100,00 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wędliny wieprzowe, wędliny drobiowe, kaszanka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kiełbasa litewska / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 2 blok drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 450,00 kg 3 kiełbasa śniadaniowa drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 450,00 kg 4 polędwica drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 350,00 kg 5 salceson włoski / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 6 baleron drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 7 parówka drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 450,00 kg 8 szynka drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 350,00 kg 9 mortadela drobiowa / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 550,00 kg 10 salceson drobiowy / 15131135-0 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 11 kiełbasa biała parzona / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 12 kiełbasa parówkowa / 15131130-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 250,00 kg 13 kaszanka / 15131134-3 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.13.11.34-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwy mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 konserwa pasztet drobiowy / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 230,00 kg 2 konserwa pasztet drobiowy 130 g alupak / 15131310-1 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 20,00 kg 3 konserwa wołowa / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 4 konserwa turystyczna wieprzowa / 15131000-5 dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.13.10-1, 15.13.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.