eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 25 bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Nowa Ruda: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 25 bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 407586 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373640 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872 45 72, faks (074) 872 90 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 25 bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo mieszkańców Gminy Nowa Ruda (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było wyłonienie instytucji, której zadaniem będzie przeprowadzenie kursów zawodowych dla 25 bezrobotnych mieszkańców Gminy Nowej Rudy (w tym 4 osoby niepełnosprawne), poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Aktywizacja - wyzwanie XXI wieku realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Zajęciami należy objąć łącznie 25 beneficjentów (szczegółowy podział na grupy zawarty w załączniku Nr 7 do SIWZ). Zajęcia mają odbywać się na terenie Gminy Nowa Ruda (identyfikator terytorialny jednostki 0208112) od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do godz. 1800, max. 8 godzin dziennie. Godzina zajęć wynosi 45 minut + 15 minut przerwy, przy czym przerwy mogą być ustalane w sposób elastyczny. W uzasadnionych przypadkach zajęcia mogą odbywać się w soboty. Termin realizacji: wrzesień - listopad 2013 r. W ramach usługi należy przeprowadzić: 1) Kurs Opiekun osób starszych z językiem niemieckim w wymiarze 136 godzin dla 10 uczestników (+/- 2 osoby), 2) Kurs Wizaż i stylizacja w wymiarze 80 godzin dla 13 uczestników (+/- 3 osoby), 3) Kurs Pracownik remontowo-budowlany w wymiarze 96 godzin dla 11 uczestników (+/- 3 osoby), 4) Kurs Florystyka w wymiarze 40 godzin dla 4 osób niepełnosprawnych, 5) Kurs ABC przedsiębiorczości w wymiarze 48 godzin dla 25 uczestników (/- 5 osób), 6) Kurs Pracownik gospodarczy w wymiarze 40 godzin dla 12 uczestników (+/- 4 osoby), 7) Kurs Pokojowa w wymiarze 48 godzin dla 10 uczestników (+/- 2 osoby), 8) Kurs Pierwsza pomocy przedmedyczna dla 25 uczestników w wymiarze 20 godzin, 9) Kurs Pracownik ochrony bez wymogu posiadania licencji dla 11 uczestników (+/- 5 osób) w wymiarze 90 godzin. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca w ofercie poda informacje o bazie szkoleniowej, warunkach technicznych lokalu oraz dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia kursu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatny transport dla wszystkich uczestników mieszkających poza miejscem prowadzenia zajęć - z miejsca ich zamieszkania do miejsca prowadzenia zajęć i powrotny oraz w razie zaistnienia takiej okoliczności, opiekę dla dzieci uczestników szkolenia, które są w wieku przedszkolnym. Ponadto Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NNW obciąża Wykonawcę. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przedłoży autorski program zajęć; b) Wykonawca przedłoży harmonogram zajęć; c) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika na własność niezbędne materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej oraz inne materiały tj. notatnik, długopis, teczka wiązana lub z gumką, ołówek itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), ponadto 1 komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu; d) Wykonawca zapewni uczestnikom w dniach szkolenia catering tj. kawa, herbata, napoje (np. woda, soki), susz konferencyjny, a w dniach, w których zajęcia będą trwały dłużej niż 4 godziny - gorący posiłek (II danie) , e) Warsztaty mają zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z § 18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2012.186 ze zm.); f) Wykonawca poza zaświadczeniem, jak w pkt. e, wystawi uczestnikom warsztatów certyfikaty o uczestnictwie w warsztatach z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI oraz tytułem projektu (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Wykonawca w sposób opisany jak w punkcie c i f oznaczy także sale, gdzie będą się odbywały zajęcia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Aktywizacja-wyzwanie XXI wieku realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląskie Centrum Medycyny Profilaktycznej i Bezpieczeństwa Pracy PRO-MED Sp. z o.o., ul.Piłsudskiego 43, 50-032 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.