eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą artykułów papierniczo biurowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Bytom: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą artykułów papierniczo biurowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 407584 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą artykułów papierniczo biurowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą artykułów papierniczo biurowych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 4 stanowiących załącznik B do SIWZ : Pakiet nr 1 - Papiery komputerowe Pakiet nr 2 - Koperty Pakiet nr 3 - Artykuły biurowe Pakiet nr 4 - Koperty RTG.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 21.23.20.00 - 21.23.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 1 461,00 zł. (słownie: jeden tysiąc czterysta sześćdziesiąt jeden złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 262,00 zł ( słownie : dwieście sześćdziesiąt dwa zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 116,00 zł ( słownie : sto szesnaście zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 987,00 zł ( słownie : dziewięćset osiemdziesiąt siedem zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 96,00 zł ( słownie : dziewięćdziesiąt sześć zł ),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zapewnią termin dostawy oferowanego przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych - Wykonawca składa oświadczenia określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, - Wykonawca składa oświadczenia określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego terminu dostawy będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będącego załącznikiem nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu, ul.St. Batorego 15 41-902 Bytom w cenie 12,20 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej Szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu, ul.St. Batorego 15 41-902 Bytom, kancelaria główna - pok. nr 2, budynek dyrekcji - blok nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2010.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papiery komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier komputerowy samokopiujący składanka 240mmx12 2- warstwowy z odrywaną perforacją op. 6 2 Papier komputerowy samokopiujący składanka 240mmx12 2- warstwowy z odrywaną perforacją, kolorowa kopia, op. 25 3 Papier komputerowy składanka 375 L op. 5 4 Papier komputerowy składanka 240mmx12 1- warstwowy z odrywaną perforacją / kolor / op. 15 5 Papier komputerowy samokopiujący składanka 240mmx12 3- warstwowy z odrywaną perforacją, kolorowe kopie, op. 8 6 Papier samokopiujący składanka 2- warstwowy z odrywaną perforacją Rejestr Usług Medycznych do systemu komputerowego Start do drukarek igłowych op. 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koperty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Koperty białe samoprzylepne 114x162 C6 op. 500 szt op. 18 2 Koperty białe samoprzylepne 162x229 C5 op. 500 szt op. 5 3 Koperty brązowe zaklejane na mokro 229x324 C4 op. 500 szt. op. 60 4 Koperty brązowe zaklejane na mokro 162x229 C5 op. 500 szt op. 60 5 Koperty białe samoprzylepne 229x324 C4 op. 250 szt op. 8 6 Koperty na CD 127x127 op. 100 szt op 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Blok milimetrowy A3 szt 5 2 Blok milimetrowy A4 szt 8 3 Bristol biały B 1 10 szt (100x70) op. 4 4 Blok Techniczny A4 szt 10 5 Brulion A4 96 str. kratka twarda okładka szt. 35 6 Datownik szt 15 7 Długopisy jednorazowe różne szt 200 8 Dyskietki 3,5 1.44 MB 2HD op. 10 szt op 60 9 Dziennik korespondencyjny szt 25 10 Dziurkacz; dziurkuje co najmniej 8 kartek, średnica dziurek 5,5 mm ; odległość między dziurkami 80 mm szt. 10 11 Dziurkacz; dziurkuje co najmniej 50 kartek, średnica dziurek 5,5 mm ; odległość między dziurkami 80 mm szt 5 12 Etykiety samoprzylepne A4 100 ark. 48,5x16,9 op 3 13 Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A4 op. 15 14 Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A5 op. 3 15 Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A3 op. 3 16 Folia do faksu Panasonic KX-FP 121 1 op a 2 szt op 10 17 Folia do drukarki laser 1 op a 100 szt op 10 18 Folia do faksu Panasonic KX-FA 57 E 1 op a 2 szt op 10 19 Grzbiety do bindowania 10 mm op. 100szt op. 5 20 Grzbiety do bindowania 12 mm op. 100szt op. 5 21 Grzbiety do bindowania 18 mm op. 100szt op. 5 22 Grzbiety do bindowania 8 mm op. 100szt op. 5 23 Kalka maszynowa A4 op 25 arkuszy op. 30 24 Kalka ołówkowa A4 op 25 arkuszy op. 30 25 Karteczki samoprzylepne kolorowe 75x75 bloczek 100 kartek op. 150 26 Kostka wkład kolor lub biały op. 30 27 Klej uniwersalny szkolno-biurowy tuba 40 ml szt. 150 28 Klej w płynie 40 ml szt. 60 29 Klej w sztyfcie 30 g szt. 40 30 Klipsy do papieru 50 mm opak 12 szt op 15 31 Koszulki A5 op. 100 szt op 8 32 Kubki plastykowe białe 200ml z atestem PHZ op. 100 szt op 50 33 Marker do opisywania bielizny wodoodporny, czarny szt. 600 34 Marker czerwony szt. 200 35 Marker do opisywania sprzętu wodoodporny, olejowy, czarny szt 45 36 Mazak czarny szt. 200 37 Mazak czerwony szt 150 38 Naklejki na segregator 1 op a 10 szt op 60 39 Nawilżacz glicerynowy (poj. ok. 20 ml ) szt 15 40 Notatnik szkolny A4 50 kartek, kratka, biały szt. 150 41 Nożyczki 21 cm szt 30 42 Obwoluta A4 koszulka op. 100 szt op 100 43 Okładki do bindowania przód przezroczyste op. 100 szt op 8 44 Okładki do bindowania tył czarne op. 100 szt op. 8 45 Okładki do bindowania tył niebieskie op. 100 szt op. 8 46 Ołówki twardość HB. szt 100 47 Papier do faksu 210x6 rolka, 15 m szt. 150 48 Papier do faksu 216x6 rolka, 15 m szt. 250 49 Papier do faksu 216 - 30 m rol 40 50 Papier termoczyły 110 20 rol 30 51 Papier termoczyły 60 20 rol 30 52 Papier kancelaryjny A4 kratka pakowane 500arkuszy op. 30 53 Papier kancelaryjny A3 kratka pakowane po 500 arkuszy op. 10 54 Papier kolorowy A3 op. 500 ark żółty, pastalowy op 3 55 Papier kolorowy A3 op. 500 ark. niebieski ( turkus ), pastelowy op 3 56 Papier kolorowy A3 op. 500 ark. różowy, pastelowy op 3 57 Papier kolorowy A4 op 500 ark. pastelowy op 3 58 Papier ksero A3 80g m2 op. 500 ark. białość 146 CIE op. 15 59 Papier ksero A4 80g m2 op. 500 ark. białość CIE 146 op. 2000 60 Papier maszynowy A4 a 500 arkuszy op. 40 61 Papier pakowny szary arkusze arkusze 250 62 Papier przebitka A4 a 500szt. op. 10 63 Poduszka do pieczątek, bez natuszowania wymiary ok. 55 x 80 mm szt. 30 64 Płyn korekcyjny biały rodzaj buteleczka, pojemnośc ok. 20 ml. szt. 50 65 Płyty CD-R 700 MB szt 300 66 Płyty CD-RW 700 MB w pudełku tradycyjnym op. 10 szt op 20 67 Płyty DVD+ R w pudełku slim szt 100 68 Płyty DVD+ RW w pudełku slim szt 100 69 Pudełka archiwizacyjne tekturowe wymiary wys. 35cm x 26,5cm x 10cm szt. 1500 70 Rolki do kalkulatorów offsetowe 57mm/60m szt 200 71 Rozszywacz szt. 20 72 Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm z dźwigniowym mechanizmem zamykającym , tekturowy powleczony folią polipropylenową, dolne krawędzie wzmocnione okuciami, na grzbiecie otwór na palec szt. 50 73 Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm z dźwigniowym mechanizmem zamykającym , tekturowy powleczony folią polipropylenową, dolne krawędzie wzmocnione okuciami, na grzbiecie otwór na palec szt. 450 74 Serwetki gastronomiczne op. 100 75 Skoroszyt kartonowy hakowy połówkowy szt. 1000 76 Skoroszyt kartonowy hakowy pełny szt. 1000 77 Skoroszyt A4 z PP z bezbarwną przednią okładką szt 100 78 Skorowidz alfabetyczny A4 szt 10 79 Skorowidz alfabetyczny A5 szt 10 80 Spinacze biurowe 25mm, opak 100 szt. op 600 81 Spinacze biurowe 50 mm op. 100 szt. op 100 82 Sznurek pakowy 3 dkg szt 400 83 Sznurek z tworzywa sztucznego poilpropylenowy 500g szt 35 84 Taśma biurowa klejąca 18 30 szt. 400 85 Taśma dwustronna szerokość 38 mm, długość 5 m. szt 50 86 Taśma pakowa 5-6 cm długośc 50 m bieżących 6 szt. op 10 87 Teczka akt osobowych - skóropodobne tworzywo - twarda okładka szt 500 88 Teczka do podpisu - grzbiet harmonikowy z kartonu pokryte skóropodobnym tworzywem - 15 k szt 15 89 Teczka do podpisu - grzbiet harmonikowy z kartonu pokryte skóropodobnym tworzywem - min 20 k szt 20 90 Teczka z gumką szt 150 91 Teczki wiązane A4 białe szt. 1500 92 Tusz do bielizny 50 ml, wytrzymały na wysoką temperaturą prania. szt 10 93 Tusz do pieczątek automatycznych np.. Noris szt. 50 94 Tusz do pieczątek czarny szt. 80 95 Tusz do pieczątek fiolet szt. 80 96 Zakreślacz szt 50 97 Zeszyt A4 96 str. Kratka zwykła okładka szt. 500 98 Zeszyt A5 16 str. kratka miękka okładka szt. 100 99 Zeszyt A5 32 str. Kratka zwykła okładka szt. 200 100 Zeszyt A5 60 str. Kratka zwykła okładka szt. 400 101 Zeszyt A5 100 kart. Twarda okładka szt. 50 102 Zszywacz biurowy; zszywający do 15 kartek; na zszywki 24 6 szt 40 103 Zszywacz biurowy; zszywający do 70 kartek; na zszywki 23 13 szt. 8 104 Zszywki 23 13 op 30 105 Zszywki 24 6 op 600 106 Płyty DVD R+ szt 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KOPERTY RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KOPERTY RTG 18,5 x 24,5 op. 110 2 KOPERTY RTG 24,5 x 30,5 op. 100 3 KOPERTY RTG 37,0 x 37,0 op. 50 4 KOPERTY RTG 37,0 x 45,0 op. 50 5 KOPERTY RTG 20,5 x 40,5 op. 60 6 KOPERTY SZARE A 6 op. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.