eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i obsługa prenumeraty prasy krajowej, nr sprawy UM-ZP-262-146/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Lublin: Dostawa i obsługa prenumeraty prasy krajowej, nr sprawy UM-ZP-262-146/11
Numer ogłoszenia: 407518 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i obsługa prenumeraty prasy krajowej, nr sprawy UM-ZP-262-146/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, terminowa dostawa prasy krajowej w prenumeracie na rok 2012 wraz ze wszystkimi dodatkami, seriami i suplementami. Dostawa obejmuje 50 tytuły wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz cenowy. Załącznik ten zawiera tytuły czasopism, ilość zamawianych kompletów, częstotliwość wydawania i numery ISSN zamawianych tytułów. 1.1.Pozycja nr 4 (Dziennik Gazeta Prawna) w załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz cenowy - jest wymagana wraz z dostępem do serwisu księgowego i kadrowego bez ograniczeń; 2.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania prasy oddzielnie w paczkach dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - Wykaz jednostek Uniwersytetu Medycznego w Lublinie na portiernie budynków (miejsca odbioru prasy): 2.1. Collegium Novum, Al. Racławickie 1 w Lublinie 2.2. Biblioteki Głównej, ul. Szkolna 18 w Lublinie 2.3. Collegium Medicum, ul. Radziwiłłowska 11 w Lublinie 2.4. Dom Studenta Nr 1 ul. Chodźki 11 3.Paczki, o których mowa w ust. 2, powinny zawierać czytelne oznaczenie jednostki organizacyjnej Zamawiającego dla którego są przeznaczone oraz zawierać specyfikację z wyszczególnieniem pozycji i ich ilości. Paczki powinny być zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed mechanicznymi uszkodzeniami. 4.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionej prasy do godz. 600 każdego dnia tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel i dni uznanych ustawowo za wolne od pracy. Tytuły ukazujące się codziennie będą dostarczane w dniu ich publikacji, natomiast pozostałe tytuły - niezwłocznie po ich publikacji. 5.Cena oferowana za prenumeratę obejmuje wszelkie koszty związane z dostawą prasy krajowej do wykazanych w załączniku nr 2 do SIWZ miejsc odbioru prasy w tym koszty ubezpieczenia, opakowania oraz podatek VAT. 6.W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, pisemnego informowania Zamawiającego o zaistnieniu okoliczności powodujących zmiany w poszczególnych pozycjach (np. zmianach tytułów, zaprzestaniu publikacji, zmianie wydawcy, zmianie częstotliwości ukazywania się tytułu). 7.Jeżeli dostarczone Zamawiającemu tytuły czasopism są objęte prawem autorskim Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za to, że Zamawiający będzie mógł korzystać do własnych potrzeb z utworów zawartych w czasopismach na czas nieoznaczony i bez możliwości wypowiedzenia tego korzystania przez kogokolwiek. 8.Dostarczane tytuły prasy powinny pochodzić od wydawcy albo od podmiotu mającego uprawnienia udzielone przez wydawcę do ich druku i rozpowszechniania stosownie do obowiązujących przepisów. 9.W przypadku Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego i innych dzienników przeznaczonych do publikacji aktów prawnych dzienniki i monitory te powinny pochodzić od podmiotu mającego uprawnienia do ich rozpowszechniania udzielone przez organ uprawniony do ich wydawania. 10.Wykonawca do wersji papierowej poszczególnych tytułów zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dodatki oferowane bezpłatnie przez Wykonawcę tj. takie jak w prenumeracie dla klientów indywidualnych oraz informację nt możliwości bezpłatnego korzystania z wersji elektronicznej pisma archiwum wraz z kodami dostępu do stron internetowych. 11.W przypadku tytułów takich jak Polityka i Nesweek Zamawiający wymaga dostępu do elektronicznej wersji pisma na 3 urządzenia iPad 2 12. Rodzaj zamówienia według Pzp (art. 2 pkt. 2) - DOSTAWA..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści § 4 ust. 1 rozporządzenia, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.2 niniejszego rozdziału Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 2. stosuje się odpowiednio. 4.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5.Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć: 5.1Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5.2Oświadczenie i dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w punkcie III.4.2;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy będą dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, i mogą wystąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: a) zmiany miejsca dostawy dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz ilości i składów kompletów; b) zmiany przez wydawcę częstotliwości wydawania poszczególnych tytułów, zmiana (zmniejszenie/zwiększenie) może spowodować zmianę (zmniejszenie/zwiększenie) ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; c) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy; d) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; e) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub zwiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT; f) konieczności zmiany osób przewidzianych do współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, wskazanych w § 8; g) zaistnienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; h) wystąpienia siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia; i) sytuacji o których mowa w § 7 i § 9 umowy; 2. Inicjatorem zmian może być każda ze Stron, poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy, zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) j.w., 2) osoba do kontaktu Agnieszka Czajka e-mail: agnieszka.czajka@umlub.pl, tel (81) 528-89-67 fax (81) 528-89-54.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:30, miejsce: siedzina Zamawiającego Al. Racłwickie 1 20-059 Lublin pok nr 22 ( Kancelaria Ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.