eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw, na terenie miasta i gminy Kcynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Kcynia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw, na terenie miasta i gminy Kcynia
Numer ogłoszenia: 40741 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kcyni , ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5893720, faks 052 5893722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw, na terenie miasta i gminy Kcynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawę i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw, na terenie miasta i gminy Kcynia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje place zabaw w miejscowościach : Żurawia , Iwno, Karmelita, Studzienki, Rozpętek, Malice, Dziewierzewo oraz w mieście Kcynia przy ulicy Libelta. 1.1. Plac zabaw w miejscowości Żurawia na terenie działki nr 62/10, obejmuje: wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, wypełnienie piaskownicy piaskiem. Elementy placu zabaw: a/ zestaw zabawowy składający się z: - wieży z dachem dwuspadowym - wieży sześciokątnej z pomostem wewnętrznym - wieży z dachem płaskim - huśtawki z drabinka dwustronną - pomostu o długości ok. 2,0 m - ślizgu w ilości 2 szt - drabinki poziomej - kratownicy drewnianej - mostu wiszącego na łańcuchach stalowych - schodki z poręczami - szałas połączony z belką - kolorowe burty ze sklejki wodoodpornej b/ huśtawka sprężynowa - szt. 2 d/ huśtawka podwójna z siedziskami kubełkowymi e/ piaskownica drewniana f/ ławki parkowe z oparciem - szt. 2 g/ tablica regulaminowa Plac zabaw ma być ogrodzony palisadą drewnianą o średnicy 80 mm. 1.2. Plac zabaw w miejscowości Iwno na terenie działki nr 211/2 obejmuje: wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, wypełnienie piaskownicy piaskiem. Elementy placu zabaw: a/ zestaw zabawowy składający się z: - wieży kwadratowej z daszkiem dwuspadowym - szt. 2 - wieży kwadratowej bez daszku z rurką strażacką - wieży kwadratowej bez daszku - zjeżdżalni- szt. 2 - pomostu wiszący - pomostu wiszący - pomostu z ruchomą belką - pomostu stały - ścianki - linki wspinaczkowej - dwóch wejść b/ huśtawka sprężynowa - szt. 2 d/ huśtawka podwójna z siedziskami kubełkowymi e/ piaskownica drewniana f/ ławki parkowe z oparciem- szt. 2 g/ tablica regulaminowa Plac zabaw ma być ogrodzony siatką zgrzewalną na słupkach stalowych, z zabezpieczeniem górnej krawędzi. 1.3. Plac zabaw w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 obejmuje wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, wypełnienie piaskownicy piaskiem . Elementy placu zabaw: a/ zestaw zabawowy składający się z: - wieży kwadratowej z daszkiem dwuspadowym - szt. 2 - wieży kwadratowej bez daszku z rurką strażacką - wieży kwadratowej bez daszku - zjeżdżalni- szt. 2 - pomostu wiszący - pomostu wiszący - pomostu z ruchomą belką - pomostu stały - ścianki - linki wspinaczkowej - dwóch wejść b/ huśtawka sprężynowa - szt. 2 d/ huśtawka podwójna z siedziskami kubełkowymi e/ piaskownica drewniana f/ ławki parkowe z oparciem - szt. 2 g/ tablica regulaminowa Plac zabaw ma być ogrodzony siatką zgrzewalną na słupkach stalowych, z zabezpieczeniem górnej krawędzi 1.4. Plac zabaw w miejscowości Studzienki na terenie działki nr 590/7 obejmuje wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, wypełnienie piaskownicy piaskiem. Elementy placu zabaw a/ zestaw zabawowy składający się z: - wieży kwadratowej z daszkiem dwuspadowym - szt. 2 - wieży kwadratowej bez daszku z rurką strażacką - wieży kwadratowej bez daszku - zjeżdżalni- szt. 2 - pomostu wiszący - pomostu wiszący - pomostu z ruchomą belką - pomostu stały - ścianki - linki wspinaczkowej - dwóch wejść b/ huśtawka sprężynowa - szt. 2 d/ huśtawka podwójna z siedziskami kubełkowymi e/ piaskownica drewniana f/ ławki parkowe z oparciem - szt. 2 g/ tablica regulaminowa Plac zabaw ma być ogrodzony siatką zgrzewalną na słupkach stalowych, z zabezpieczeniem górnej krawędzi. 1.5. Plac zabaw w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 obejmuje wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, wypełnienie piaskownicy piaskiem. Elementy placu zabaw a/ zestaw zabawowy składający się z: - wieży kwadratowej z daszkiem dwuspadowym - szt. 2 - wieży kwadratowej bez daszku z rurką strażacką - wieży kwadratowej bez daszku - zjeżdżalni- szt. 2 - pomostu wiszący - pomostu wiszący - pomostu z ruchomą belką - pomostu stały - ścianki - linki wspinaczkowej - dwóch wejść b/ karuzela tarczowa c/ huśtawka sprężynowa - szt. 2 d/ huśtawka podwójna z siedziskami kubełkowymi e/ piaskownica drewniana f/ ławki parkowe z oparciem - szt. 2 g/ tablica regulaminowa Plac zabaw ma być ogrodzony siatką zgrzewalną na słupkach stalowych, z zabezpieczeniem górnej krawędzi. 1.6. Plac zabaw w miejscowości Malice na terenie działki nr 67/1 obejmuje wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, wypełnienie piaskownicy piaskiem. Elementy placu zabaw a/ zestaw zabawowy składający się z: - wieży kwadratowej z daszkiem dwuspadowym - szt. 2 - wieży kwadratowej bez daszku z rurką strażacką - wieży kwadratowej bez daszku - zjeżdżalni- szt. 2 - pomostu wiszący - pomostu wiszący - pomostu z ruchomą belką - pomostu stały - ścianki - linki wspinaczkowej - dwóch wejść b/ karuzela tarczowa c/ huśtawka sprężynowa - szt. 2 d/ huśtawka podwójna z siedziskami kubełkowymi e/ piaskownica drewniana f/ ławki parkowe z oparciem - szt. 2 g/ tablica regulaminowa Plac zabaw ma być ogrodzony siatką zgrzewalną na słupkach stalowych, z zabezpieczeniem górnej krawędzi. 1.7. Plac zabaw w miejscowości Dziewierzewo na terenie działki nr 282/2 obejmuje wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie, wypełnienie piaskownicy piaskiem. Elementy wyposażenia placu zabaw a/ zestaw zabawowy składający się z: - wieży kwadratowej z daszkiem - szt. 2 - wieży kwadratowej bez daszku - rurki strażackiej - wieży kominowej z opon - ścianki wspinaczkowej - części zjazdowej - pomostu wiszącego - pomostu prostego - trapu - wejścia po schodach - 2x b/ huśtawka wagowa - szt. 2 d/ huśtawka podwójna z siedziskami kubełkowymi e/ piaskownica drewniana f/ ławki parkowe z oparciem - szt. 2 g/ tablica regulaminowa 1.8. Plac zabaw w mieście Kcynia przy ul. Libelta na terenie działki nr 1073/13 obejmuje: - roboty rozbiórkowe - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - wykonanie murku oporowego - utwardzenie terenu kostką betonową typu Polbruk - montaż urządzeń placu zabaw Elementy wyposażenia placu zabaw a/ zestaw zabawowy składający się z: - wieży sześciokątnej z rurą strażacką - wieży kwadratowe z daszkami dwuspadowymi, pomostem i linami do wspinaczki - szt. 4 - zjeżdżalnia szt. 1 b/ piaskownica drewniana - szt. 2,- c/ ławki parkowe z oparciem - szt. 5,- d/ huśtawka wagowa - szt. 3 e/ tablica regulaminowa - szt. 1,- f/ huśtawka podwójna- szt. 2,- g/ karuzela tarczowa h/ mrowisko i/ samochód auto j/ drążki do akrobacji k/ drabinka pozioma l/ sprężynowiec ł/ kosze uliczne - szt. 3,- 2. Wymagania techniczne wyposażenia placów zabaw. 2.1. Place zabaw muszą posiadać certyfikaty potwierdzające, że zastosowane produkty są zgodne z obowiązującymi normami 2.2. Zastosowane materiały, śruby, łańcuchy, sprężyny, substancje i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające użyte przy produkcji i montażu urządzeń muszą posiadać wymagane atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania. 2.3. Elementy urządzeń zabawowych należy wykonać z tworzywa HDPE, elementy nośne z drewna klejonego winny być o przekroju kwadratowym minimum 90x90 mm, posadowione na stopach stalowych ocynkowanych, obsadzonych w betonie. 2.4. Zjeżdżalnia - ślizg należy wykonać z blachy ze stali nierdzewnej. 2.5. Przy karuzeli tarczowej, tarcz winna być wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej. 2.6. Elementy konstrukcyjne zestawu mrowiska winny być zakotwione w betonowej płycie fundamentowej o grubości min. 60 cm. 2.7. Elementy metalowe mają być malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na zewnętrzne warunki atmosferyczne. 2.8. Wszystkie stosowane śruby winny być ocynkowane. 2.9. Elementy powierzchniowe - dachy, barierki, osłony, siedziska itp. winny być wykonane z tworzywa HDPE w kolorach: żółtym, czerwonym, niebieskim, zielonym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wpłatę wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego 94 8166 0009 0000 0198 2000 0009 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1, A.2 Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - załącznik nr 3, A.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych B. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, jeżeli złoży następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, B.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt A.3. i B dla każdego partnera z osobna Zamawiający uzna za spełnienie warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli wykonawca załączy do oferty dokumenty określone w pkt. A.3. i pkt. B dla każdego podmiotu z osobna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca złoży następujące dokumenty: C.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały lub są wykonywane należycie. - zał. nr 4 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej pięć zamówień w zakresie dostaw i montażu urządzeń placów zabaw z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę dysponowania potencjałem technicznym, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca złoży : oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek ekonomiczny zapewniający wykonanie zadania, jeżeli przedstawi Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 400.000,00 PLN D.2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek finansowy zapewniający wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada środki finansowe niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zamawiający uzna za spełnienie warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli wykonawca załączy do oferty dokumenty określone w pkt. A.3. i pkt. B dla każdego podmiotu z osobna oraz jeżeli podmioty uczestniczące w zamówieniu złożą pisemne oświadczenie o udzieleniu wykonawcy zdolności finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek finansowy zapewniajacy wykonanie zamówienia, jeżeli złozy oświadczenie, że posiada środki finansowe niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - estetyka - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: 5.1. W przypadku wystąpienia prac, które nie były ujęte w dokumentacji (przedmiocie zamówienia), a wynikły w trakcie realizacji robót budowlanych, Zamawiający udzieli je na podstawie odrębnie zawartej umowy w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian będzie: - opisanie stanu rzeczywistego wynikłego w trakcie realizacji przedmiotu umowy, - podanie sposobu wykonania prac dodatkowych nie ujętych w dokumentacji, - opracowanie kosztorysu na roboty dodatkowe, nie ujęte w dokumentacji, z zachowaniem składników cenotwórczych przyjętych w ofercie (kosztorysie ofertowym), - w przypadku braku możliwości wykonania kosztorysu na prace dodatkowe nie ujęte w dokumentacji na podstawie składników cenotwórczych podanych w ofercie, prace zostaną wycenione na bazie dostępnych katalogów KNR. Dokumenty dotyczące prac dodatkowych nie objętych zakresem zamówienia podstawowego niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia przygotowuje kierownik budowy i akceptuje pod względem technicznym inspektor nadzoru. Do wykonania prac dodatkowych Wykonawca może przystąpić po pełnej akceptacji (zakresu prac i ceny za prace) przez Zamawiającego. 5.2.. W przypadkach będących wynikiem zmiany dokumentacji projektowej lub wykonawczej 5.3. W przypadku wystąpienia prac nieprzewidzianych, które nie były ujęte w przedmiocie zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania , których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub jego etapów. 5.4. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może ubiegać się o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: a) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie b) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu. c) określone w przypadkach opisanych w pkt. 5.1., 5.2. i 5.3. 5.5. Zamawiający na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a) zawieszenie wykonania usługi przez Zamawiającego b) siły wyższej c) w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kcynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia sekretariat - pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt częściowo finansowany przez Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.