eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Gorzów Wielkopolski: Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 407414 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim , Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7338070, 7338083, faks 0-95 7338072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - DOSTAWA - materiałów piśmienno-biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim w 2010 roku. Ilości materiałów piśmienno-biurowych i eksploatacyjnych oraz ich nazwy zostały szczegółowo określone w Formularzu cenowo-ofertowym na materialy piśmienno-biurowe i materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.12.44.00 - Ładunki zszywek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności; 1)Posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej związanej ze sprzedażą detaliczną artykułów piśmienniczych oraz produkcją papierowych artykułów piśmienniczych. 2)Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 6)O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7)Upoważnionym do złożenia oferty jest podmiot, który pobierze z Internetu lub u Zamawiającego Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia albo zgodnie z Art. 42, ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych złoży pisemny wniosek o jej przekazanie i spełni warunki wynikające z jej treści. 2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie (np. jako konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy przedłożą przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia - umowę konsorcjum określającą strony tej umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób współdziałania stron, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdą z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców); 2)W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie Art. 24 Ustawy; 3)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu w tym również do odbioru korespondencji oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. UWAGA: Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. 5)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy. 3.Ocena spełniania powyższych warunków udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu ujętych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będzie polegała na wskazaniu przez Komisję spełnia-nie spełnia. Podstawą oceny Wykonawcy będą oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączone do druku OFERTA. na zasadach określonych w Rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia tam wskazane. 4.Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się w języku polskim. 5.Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi ryzyko nieterminowego dostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, przedłożenia oferty nie w pełni odpowiadającej pod każdym względem zbiorowi dokumentów przetargowych. Każde z uchybień może skutkować odrzuceniem oferty. 6.Zamawiający zwraca się do Wykonawców z prośbą, aby niniejszą dokumentację traktowali jako poufną. Powyższe oznacza, iż Wykonawca powinien wykorzystać ją zgodnie z przeznaczeniem (tj. w celu prawidłowego sporządzenia oferty) i nie udostępniać osobom trzecim nie zainteresowanym wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym. 7.Wszystkie załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią jej integralną część. 8.Niniejszą dokumentację można wykorzystać wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 3)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 4)Polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku posiadania polisy, której koniec obowiązywania nie obejmuje okresu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dodatkowego oświadczenia że dokona przedłużenia poprzedniej polisy o tej samej wysokości lub większej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 5)W przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo prawidłowo opłacone określające jego zakres. 6)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w Art. 23 Ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo prawidłowo opłacone. 7)Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji. 8)Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 9)Oświadczenie Wykonawcy iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24, ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt 1: 1)Ppkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokumenty o których mowa w pkt 2, ppkt 1 lit. a i c, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2, ppkt 1 lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów; 1)Oświadczenie zgodnie z Art. 22 ust. 1 ustawy musi być złożone w oryginale. 2)W przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie i prawidłowo opłacone. 3)Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 4)Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy 5)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin wykonania dostawy - zlecenia - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim, wejście B, pokój Nr 13, Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:45, miejsce: Siedziba zamawiającego, wejście A, pokój Nr 2, Kancelaria Oddziału, Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.