Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Bydgoszcz: Dostawa nowego przenośnika kabinowego z krzesełkami o ruchu wokół poziomej osi obrotu, zamontowanego na mobilnej przyczepie z przeznaczeniem do celów rekreacyjno-rozrywkowych, z montażem, uruchomieniem, szkoleniem obsługi u zamawiającego- 1 kpl.
Numer ogłoszenia: 40738 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, fax 052 3280024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpkiw.bydgoszcz.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handowego z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego przenośnika kabinowego z krzesełkami o ruchu wokół poziomej osi obrotu, zamontowanego na mobilnej przyczepie z przeznaczeniem do celów rekreacyjno-rozrywkowych, z montażem, uruchomieniem, szkoleniem obsługi u zamawiającego- 1 kpl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowego przenośnika kabinowego z krzesełkami o ruchu wokół poziomej osi obrotu, zamontowanego na mobilnej przyczepie z przeznaczeniem do celów rekreacyjno-rozrywkowych, z montażem, uruchomieniem, szkoleniem obsługi u Zamawiającego- 1 kpl. Parametry minimum: Wysokość Nie mniej niż 4,0 metry Szerokość Nie mniej niż 2,0 metry Długość Nie mniej 5,0 metrów Ilość siedzisk Nie mniej niż 10 szt. Materiały, wyposażenie użyte do wykonania Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 lipca 2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać przenośniki kabinowe i krzesełkowe. (Dz. U. z 2001 r. NR 77 poz. 827)) Data produkcji: 2008 rok Instrukcje, deklaracje, certyfikaty, dokumentacja urządzenia. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 lipca 2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać przenośniki kabinowe i krzesełkowe. (Dz. U. z 2001 r. NR 77 poz. 827)) Dostawa Przedmiot zamówienia dostarczony do siedziby Zamawiającego Obsługa Dostawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi urządzenia w siedzibie Zamawiającego. Okres gwarancji: 2 lata Warunki płatności: Należność za dostarczony przedmiot zamówienia będzie uregulowana przelewem w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół odbioru oraz uruchomienia urządzenia. Napęd elektryczny: silnik lub silniki elektryczne z możliwością płynnego rozruchu i hamowania. Urządzenia napędowe powinny być zadaszone i osłonięte oraz niedostępne dla osób nieuprawnionych, o nie większym łącznym poborze mocy niż 6 KW. Przepustowość: nie mniej niż 70 osób na godzinę Wyposażenie : Przedmiot zamówienia zamontowane na mobilnej przyczepie, minimum 2 osiowej ( z wyłączeniem naczepy) z zaczepem transportowym, przystosowanym do holowania za pojazdem ciężarowym lub ciągnikiem rolniczym. Przyczepa służy jednocześnie do przewozu urządzenia rozrywkowego. Dodatkowo dostawca dostarczy koło zapasowe do w/w przyczepy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych e) Akceptują wzór umowy głównej załączony do SIWZ. Ocena spełniania warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie analizy załączonych dokumentów określonych w pkt. 5.1.2. SIWZ potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, tj. analizy prowadzącej do konstatacji, że dany podmiot - wykonawca zamówienia albo nadaje się do wykonania przedmiotowego zamówienia albo też nie, bez podziału na wykonawców spełniających wymogi Zamawiającego lepiej lub gorzej. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych w pkt. 5.1.1 siwz podmiotowo (i przedmiotowo) w tym progowo - skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli o udzielenie zamówienia wspólnie ubiega się kilku wykonawców c) formularz ofertowy (zał. 1 do SIWZ) sporządzony na zasadach określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ wraz załącznikami d) oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 (zał. 2 do SIWZ) ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców /np. członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej/ złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), e) zaakceptowany na każdej stronie przez Wykonawcę projekt umowy (zał. 3 do SIWZ) f) Wizualizacja urządzenia w formie fotografii, katalogu reklamowego lub innych materiałów reklamowych tożsamych z przedmiotem zamówienia w celu oceny estetyki urządzenia.Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału oraz inne dokumenty, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. estetyka przedmiotu zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpkiw.bydgoszcz.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175 85-674 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.