eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Inwentaryzacja budowlana i instalacyjna budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach wraz z okresową oceną jego stanu technicznego i przydatności do użytkowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Katowice: Inwentaryzacja budowlana i instalacyjna budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach wraz z okresową oceną jego stanu technicznego i przydatności do użytkowania
Numer ogłoszenia: 40736 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Katowicach , Al. Korfantego 117/119, 40-156 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2004691.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja budowlana i instalacyjna budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach wraz z okresową oceną jego stanu technicznego i przydatności do użytkowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie inwentaryzacji budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119 w zakresie: 1.1. Architektonicznym: rzuty, przekroje, powierzchnie poszczególnych kondygnacji. 1.2. Konstrukcji: ogólny opis konstrukcji ( bez dokonywania odkrywek ). 1.3. Instalacji: - wodno - kanalizacyjnej, - centralnego ogrzewania, - wentylacji (w tym przewodów kominowych), - klimatyzacji, - oświetlenia ogólnego z naniesieniem opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych zamontowanych na budynku, - oświetlenia ewakuacyjnego z pomiarami natężenia oświetlenia, - gniazd wtyczkowych z pomiarami ochronnymi, - monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, - sygnalizacji i alarmu pożaru, - komputerowej i telefonicznej (gniazda sieci logicznej i gniazda telefoniczne), - zasilania gniazd komputerowych z pomiarami ochronnymi, - urządzeń rozdzielni głównej budynku z naniesieniem wewnętrznych linii zasilających, tablic piętrowych z ich wyposażeniem i przyporządkowaniem poszczególnych obwodów do istniejących zabezpieczeń z pomiarami ochronnymi, - odgromowej ze schematem rozmieszczenia urządzeń części nadziemnej oraz pomiarami ochronnymi. Zakres instalacji obejmuje rozmieszczenie urządzeń i widocznych części przewodów instalacyjnych z odpowiednim wymiarowaniem i opisem. W zakres inwentaryzacji nie wchodzą urządzenia i wyposażenie ruchome 2. Wykonanie oceny stanu technicznego i użytkowego konstrukcji i instalacji zgodnie z art. 62 Prawa Budowlanego, z wydaniem opinii w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa zdrowia i mienia, bezpieczeństwa pożarowego i stanu sanitarnego oraz zaleceniami dotyczącymi usunięcia wad i nieprawidłowości. W przypadku stwierdzonych wad, nieprawidłowości czy uszkodzeń - obowiązuje dodatkowo dokumentacja fotograficzna. 3. Forma dokumentacji: - 3 egz. - wielobranżowej dokumentacji inwentaryzacji obiektu wraz z opisem i opiniami technicznymi w formie tradycyjnej - opisowej i graficznej, - 1 egz. - na nośniku elektronicznym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował minimum 2 zadania polegające na wykonaniu inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej budynku o kubaturze minimum 10000 m3 lub wykonaniu ekspertyzy dotyczącej stanu technicznego konstrukcji i instalacji budynku o kubaturze minimum 10000 m3. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi, że dysponuje osobami posiadającym uprawnienia wynikające z zakresu zamówienia: 1. Osoby nadzorujące inwentaryzację i osoby dokonujące przeglądu okresowego winny posiadać uprawnienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) do projektowania lub kierowania robotami w specjalnościach: * architektonicznej, * konstrukcyjno-budowlanej, * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych 2. Osoby wykonujące pomiary instalacji elektrycznych i odgromowych winny posiadać kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku /oferty ( oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza ) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem/ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych złożonych dokumentów. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o ile wykonawcy występują wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, najlepiej spełniających warunki wymagane przez Zamawiającego. W tym celu Zamawiający sporządzi ranking ocen Wykonawców. O pozycji w rankingu decydować będzie ilość punktów uzyskanych za wykonane zadania zgodnie z warunkami określonymi w punkcie III. 3.2, przy czym za każde wykazane zadanie przyznany zostanie 1 punkt. Pod uwagę będą brane wyłącznie te zadania, które zostaną potwierdzone dokumentem stwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający zaprosi więcej niż 5 Wykonawców w przypadku, kiedy Wykonawcy sklasyfikowani na 5 pozycji uzyskają taką samą ilość punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osób wyznaczonych do pełnienia funkcji w przypadku: a) śmierci, b) rozwiązania stosunku pracy, c) utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d) choroby powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e) innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w ogłoszeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice pok. 020..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice pok. 020..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wzór wniosku do pobrania ze strony Zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl (menu: Zamówienia Publiczne) Wniosek należy sporządzić w formie pisemnej. We wniosku należy dokładnie oznaczyć Wykonawcę. Wniosek należy złożyć w kopercie uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości, zaadresowanej na Zamawiającego, posiadającej oznaczenie KdsP.-236-1/12 oraz nazwę i adres Wykonawcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.