eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przebudowę sieci wodociągowej magistralnej GPW DN 800, wraz z uzupełniającymi pracami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Katowice: Przebudowę sieci wodociągowej magistralnej GPW DN 800, wraz z uzupełniającymi pracami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 407358 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę sieci wodociągowej magistralnej GPW DN 800, wraz z uzupełniającymi pracami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przebudowa sieci wodociągowej magistralnej GPW DN 800, wraz z uzupełniającymi pracami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : 1.Przebudowy istniejącej sieci wodociągowej magistralnej Dn 800 od istniejącej komory w ul. Ordona do włączenia w ul. Mieroszewskiego, oraz wykonanie przyłącza Dn 300 na potrzeby Katowickich Wodociągów S.A. wraz z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego. Sieć wodociągową Dn 800 należy wykonać z rur ciśnieniowych z żeliwa sferoidalnego o kielichach nierozłącznych. Przyłącze dla potrzeb Katowickich Wodociągów S.A. należy wykonać z rur kołnierzowych Dn 300 i Dn 150 z żeliwa sferoidalnego. Przebudowę przekładanego odcinka należy prowadzić w sposób nie kolidujący z istniejącym wodociągiem, a więc nie powodujący przerw w zaopatrzeniu w wodę z wyjątkiem kilkugodzinnej przerwy koniecznej do połączenia nowego odcinka z istniejącym. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowego projektu organizacji robót uwzględniającego powyższe założenia wraz z harmonogramem robót i przedłożenia go do uzgodnienia do GPW w Katowicach, oraz gestorów innych sieci podziemnej infrastruktury technicznej. 2.Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych powstałych w wyniku przejęcia przez Miasto obiektów budowlanych na terenie inwestycji pn Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach Etap I, Etap II faza 1 i 2. 3.Likwidacja znaków drogowych wraz z fundamentami znajdujących się na terenie inwestycji pn.: Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach Etap I, Etap II faza 1 i 2 - zgodnie z załączoną inwentaryzacją geodezyjną (zał. nr 10 do SIWZ). Uwagi: *Zamawiający informuje, że nadzór ze Strony Zamawiającego będzie prowadził Inżynier Kontraktu - Konsorcjum firm Drogowa Trasa Średnicowa SA oraz Integral Sp. z o.o., pełniący funkcję Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. Układ komunikacyjny dla terenu budowy Nowego Muzeum Śląskiego, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. Każdorazowo po wykonaniu pewnego etapu prac (zgodnie z projektem) Wykonawca powiadomi Inżyniera Kontraktu, celem dokonania przeglądu i odbioru wykonanych prac. *Istniejący wodociąg Dn 800, wyłączony po przebudowie z eksploatacji, oraz armaturę należy zdemontować i dostarczyć do OSM Murcki. *Zdemontowane znaki drogowe należy dostarczyć na bazę MZUiM ul. Milowicka w Katowicach, a fundament na wysypisko śmieci. *Znaki powinny zostać zlikwidowane po wcześniejszej konsultacji z Inżynierem Kontraktu. Szacunkowa wartość zamówienia:1 916 157,60 pln netto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 34.99.22.00 - Znaki drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium przetargowe 40 000 pln (słonie: czterdzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.: Jedną robotę budowlaną związaną z ułożeniem wodociągu wykonanego z rur ciśnieniowych o długości min. 200 mb. i średnicy Dz 800 mm. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń wymienionych w sekcji III 4.1 oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi tj.: * Kierownik Budowy - który posiada: uprawnienia, nadane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) * Kierownik robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń wymienionych w sekcji III 4.1 oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • *wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa kształtuje się w wysokości 700 000 zł. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń wymienionych w sekcji III 4.1 oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ, do oferty należy dołączyć kalkulację ceny ofertowej - sporządzona na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załacznik nr 6 do SIWZ oraz dowód wniesienia wadium. Oferty wspólne. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należnego wykonania umowy . W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w sekcji III 4.2 ogłoszenia oraz w sekcji III.4.3.1 - jeśli dotyczy należy przedstawić j.n. : 1.spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, 2.Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania usługi - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) W terminie ustawowym a jeżeli nie jest określony to w terminie 30 dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ lub instytucja nie wydały stosownego dokumentu mimo, iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne; 2) Zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności: a) warunki uniemożliwiające realizację robót budowlanych z przyczyn technologicznych przez okres powyżej 14 dni, b) realizowanie przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych; 3) Zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych; 4) Zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, głazy, itp.) skutkujące niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 5) Zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 6) Zamawiający wyrazi zgodę na wprowadzenie rozszerzenia zakresu podwykonawstwa wskazanego w ofercie Wykonawcy; 7) Zaistnieje brak frontu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na okres powyżej 14 dni; 8) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT; 9) Wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu Art. 67 ust. 1 pkt.5) ustawy Prawo zamówień publicznych. 10) Wystąpią: a) roboty budowlane wynikające: *ze zmian lub usunięcia błędów dokumentacji projektowej na etapie realizacji, *z przedmiotu umowy i dokumentacji projektowej a niewystępujące w przedmiarze robót, b) roboty zamienne. W przypadku opisanym w pkt. 10a) i 10b) Wykonawca wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3 poniżej, dostarczy Zamawiającemu: *plany, rysunki lub inne dokumenty jednoznacznie określające rodzaj i zakres robót, *lokalizację robót, *przedmiar robót zatwierdzony przez Projektanta, *pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa (jeśli wystąpi), *kosztorys robót zawierający zestawienie planowanych prac do wykonania i przewidywanych kosztów oraz zestawienie prac ujętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, które nie będą wykonywane; Kosztorys robót należy sporządzić wg zasad ustalonych w §7 ust. 7 i 8 umowy, *opinię Inżyniera Kontraktu potwierdzającą, że roboty są zasadne i koszty ich wykonania zostały przez niego zweryfikowane i zatwierdzone. Wniosek Wykonawcy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do korekty ceny kosztorysowej netto wraz z należnym podatkiem VAT zgodnie z zapisem §7 ust.4 umowy. 11) Przekazanie placu budowy nie nastąpiło w terminie umownym z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający. 12) Nastąpi rezygnacja Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych nieprzekraczających jednak 25% wynagrodzenia Wykonawcy. 13) Nastąpiła siła wyższa obejmująca: *klęski żywiołowe, niewypały i niewybuchy, *wykopaliska archeologiczne, *gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 1 powyżej istotna zmiana umowy może nastąpić w zakresie: a) zmiany terminu wykonania umowy - dla przesłanek wymienionych w pkt. 1) ÷ 5); 7); 9); 10); 11) i 13); wydłużenie nastąpi o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, b) zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy poprzez dostosowanie wysokości podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa - dla przesłanki wymienionej w pkt. 8), c) korekty ceny kosztorysowej netto (dopłata, potrącenie) wraz z należnym podatkiem VAT wg zapisów §7 ust. 4 umowy- dla przesłanek wymienionych w pkt. 3) ÷ 5); 10); 12) i 13); d) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w zakresie technologii wykonania zamówienia, zasad płatności i odbiorów - w wyniku wystąpienia przesłanek wymienionych w pkt. 1) ÷ 13). 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 5. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice tel. 32 25 93 615..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 364.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 472 za zaliczeniem pocztowym lub osobiście na pisemny wniosek , po dokonaniu opłaty w kasie urzędu przy ul. Pocztowej 5.Koszt SIWZ 11,50 pln.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.