eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Usługi sprzętowe świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Świebodzin: Usługi sprzętowe świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych
Numer ogłoszenia: 40731 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin , ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3823434, 0608192208, faks 068 3823435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowe świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych wg zestawienia: Część I Usługi transportowe samochodami samowyładowczymi o ładowności 10-15 ton: 1 500 godzin Część II Usługi transportowe samochodami samowyładowczymi o ładowności 15-20 ton: 400 godzin Część III Usługi równiarką drogową o mocy min 88kW (120KM): 1 000 godzin Część IV Usługi walcem wibracyjnym stalowo-gumowym min. 8 ton: 400 godzin Część V Usługi spycharką gąsienicową o min mocy 103kW (140KM) : 400 godzin Część VI Usługi koparko - ładowarką: 400 godz Część VII Usługi koparką kołową z łyżką do skarpowania : 500 godz Kod CPV 45500000-2 Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego Uwagi: 1. W związku z tym, że czas pracy samochodów liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy w cenę jednostkową pracy pojazdów określonych w części 1 i 2 należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy. 2. W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w części 3 należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy przy założeniu, że Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min 40 godzin. 3. W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w części 4 i 5 należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy przy założeniu, że Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min 20 godzin. 4. Zamawiający przewiduje wykorzystanie samochodów wymienionych w części 6 do transportu materiałów pomiędzy poszczególnymi budowami. W związku z tym, że liczba przejechanych kilometrów liczona będzie od momentu przyjazdu w wyznaczone miejsce do momentu wyjazdu ze wskazanej budowy w cenę jednostkową pracy pojazdów określonych w części 6 należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy przy założeniu, że Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 8 godzin. 5. Usługi świadczone będą na obszarze objętym zakresem terytorialnym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze. 6. Przewidywane miejsca robót: Nadleśnictwo Świebodzin - cztery budowy, Nadleśnictwo Torzym - jedna budowa, Nadleśnictwo Babimost - dwie budowa,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dysponował co najmniej następującą ilością sprzętu, którą przeznaczy do realizacji zamówienia: Samochody samowyładowcze o ładowności 10-15 ton: 4szt Samochody samowyładowcze o ładowności 15-20 ton: 2szt Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM): 2szt Walcem wibracyjnym stalowo-gumowym min. 8 ton: 1szt Spycharka gąsienicowa o min mocy 103kW (140KM) : 2szt Koparko - ładowarka min 12 ton : 1szt Koparka kołowa z łyżką do skarpowania : 1szt

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na zasadach określonych w art. 144 ust 1 ustawy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LASY PAŃSTWOWE Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie 66 - 200 Świebodzin ul. Poznańska 10 Dzaił Teczniczno-Administracyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: LASY PAŃSTWOWE Ośrodek Transportu Leśnego w Świebodzinie 66 - 200 Świebodzin ul. Poznańska 10 Sekretariat OTL.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportowe samochodami samowyładowczymi o ładowności 10-15 ton: 1 500 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportowe samochodami samowyładowczymi o ładowności 10-15 ton: 1 500 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi transportowe samochodami samowyładowczymi o ładowności 15-20 ton: 400 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportowe samochodami samowyładowczymi o ładowności 15-20 ton: 400 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi równiarką drogową o mocy min 88kW (120KM): 1 000 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką drogową o mocy min 88kW (120KM): 1 000 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi walcem wibracyjnym stalowo-gumowym min. 8 ton: 400 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi walcem wibracyjnym stalowo-gumowym min. 8 ton: 400 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi spycharką gąsienicową o min mocy 103kW (140KM) : 400 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi spycharką gąsienicową o min mocy 103kW (140KM) : 400 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi koparko - ładowarką: 400 godz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi koparko - ładowarką: 400 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi koparką kołową z łyżką do skarpowania : 500 godz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi koparką kołową z łyżką do skarpowania : 500 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.