eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zagospodarowanie terenu w rejonie Radiostacji w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Gliwice: Zagospodarowanie terenu w rejonie Radiostacji w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 40728 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w rejonie Radiostacji w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu w rejonie Radiostacji w Gliwicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne, w tym: 1 Zagospodarowanie terenu w rejonie radiostacji. 2 Ogrodzenie terenu radiostacji. 3 Instalacje elektryczne. 4 Sieć rozdzielcza NN. 5 Kanalizacja deszczowa. 6 Przyłącze wodociągowe. 7 Instalacja zraszaczowa. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: A roboty pomiarowe, B roboty rozbiórkowe, C roboty przygotowawcze i ziemne, D baseny żelbetowe z siedziskami i okładzinami kamiennymi, E donice żelbetowe z okładzinami kamiennymi i siedziskami drewnianymi, F drenaż korytkowy, G podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne i plac główny, H nawierzchnie granitowe, żwirowe i z kostki brukowej, obrzeża i krawężniki, I ławki i kosze na śmieci, J trawniki z rolki, K nasadzenia i roboty pielęgnacyjne L renowację elewacji budynku technicznego, M ogrodzenie systemowe z tafli szklanych wraz z napędem i układem sterowania bramy, N fundamenty, roboty murowe i okładziny kamienne, O ogrodzenie terenu z przęseł stalowych w tym bramy przesuwne i furtki, P słupy oświetleniowe i naświetlacze, R oświetlenie terenu, donic, pergoli i basenów, wraz ze sterowaniem, S sieć rozdzielczą NN i tablicę pomiarową, T pomiary rozdzielnic, złącza kablowego, instalacji odgromowej, linii kablowej i skuteczności ochrony p. porażeniowej, U kanały z rur PVC, V studzienki kanalizacyjne i ściekowe, X odwodnienie liniowe, Y rurociągi z rur polietylenowych (PE, PEHD) Z elektrozawory, sondy zanurzeniowe, pompy i filtry, Ż przewody zasilające, rury do zasilania kropelkowego, zraszacze, studzienki, pompy i sterowniki. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1 Projekty wykonawcze, 2 Przedmiary robót, 3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: 1 Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać po wytyczonych trasach kablowych i instalacyjnych oraz w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia podziemnego. 2 Roboty wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie drewnianej wieży Radiostacji należy prowadzić ze szczególnym zachowaniem przepisów BHP oraz p.poż., nie używać i nie składować materiałów łatwopalnych, nie używać sprzętu i narzędzi powodujących iskrzenie. Na terenie Radiostacji obowiązuje również zakaz palenia tytoniu i używania otwartego ognia. 3 Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4 Wykonawca jest zobowiązany do skoordynowania swoich robót i współdziałania z innymi wykonawcami działającymi na terenie przynależnym radiostacji, na zlecenie ZBM - II TBS sp. z o.o. w Gliwicach w zakresie: - wykonania kanalizacji sanitarnej i deszczowej - wykonania przyłącza wody - wykonania dróg i chodników - wykonania systemu monitoringu terenu,a w szczególności przy wykonywaniu: - rozprowadzenia sieci nawadniającej w rejonie budynku technicznego radiostacji, - linii kablowych nowego zasilania elektrycznego oświetlenia o sterowania otwierania bram, - odwodnienia chodnika pomiędzy bramami BR-2 i BR-3. 5 Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 6 Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 7 Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 8 Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1 stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2 oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3 bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 4 oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 5 udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. UWAGA: jeżeli w trakcie robót ziemnych wykonawca natrafi na możliwe pozostałości z II wojny światowej, należy o tym fakcie powiadomić zamawiającego, który podejmie we własnym zakresie odpowiednie kroki zgodnie z opracowaną na taki wypadek procedurą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 200.000,- zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali minimum 3 roboty budowlane w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł. każda. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia, za które uznaje się: - budowę małej architektury, - wykonanie nawierzchni z płyt granitowych lub kostki granitowej, - wykonanie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i zraszania, - wykonanie ogrodzeń z elementów metalowych, szklanych lub równoważnych ze szklanymi, - wykonanie prac w zakresie oświetlenia zewnętrznego obiektów, - wykonaniu trawników z rolki. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk, posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: Personel kierowniczy: 1. kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2. kierownik robót elektrycznych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 3. kierownik robót instalacyjnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Personel wykonawczy: - min. 30 osób. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -posiadają środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 1.000.000,- zł, 2)opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a)ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b)z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, g)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2)dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, w Dziale Planowania i Zmówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c , 44-109 Gliwice, w Sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.