eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Fizjologii Klinicznej CMKP w Warszawie (nr sprawy ZP-1303/09)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Warszawa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Fizjologii Klinicznej CMKP w Warszawie (nr sprawy ZP-1303/09)
Numer ogłoszenia: 407196 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346040 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Fizjologii Klinicznej CMKP w Warszawie (nr sprawy ZP-1303/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Fizjologii Klinicznej CMKP w Warszawie. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: CZĘŚĆ I - dostawa zamrażarki pionowej, CZĘŚĆ II - dostawa wirówki laboratoryjnej. Przedmiot zamówienia dla obu części obejmuje dostawę, serwis gwarancyjny i przeszkolenie personelu w zakresie użytkowania sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu Zamawiającego (ok. 10 pracowników Zamawiającego w wymiarze 2-dniowym dla każdego sprzętu) w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia po jego zainstalowaniu i uruchomieniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne parametry techniczne stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Oferowany sprzęt winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ - określone jako parametry graniczne. Nie spełnienie choćby jednego parametru granicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt laboratoryjny powinien wynosić co najmniej 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, jednak nie krócej niż okres gwarancji określony przez producenta sprzętu. W ramach oferowanych warunków gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia poniższych założeń: a) czas reakcji minimum 24 godziny od momentu otrzymania zawiadomienia od upoważnionej osoby ze strony Zamawiającego (za czas reakcji serwisu zamawiający uważa stawienie się serwisanta w miejscu instalacji sprzętu w celu dokonania naprawy), b) serwis naprawczy zapewniony będzie przez stałą placówkę dostępną w kraju w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, c) gwarancja obejmuje koszt dojazdów, części zamiennych i robocizny oraz dwa bezpłatne przeglądy w ciągu roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24300 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II - dostawa wirówki laboratoryjnej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERV Zakład Usługowo-Handlowy Techniki Laboratoryjnej, ul. Akademicka 4/108, 20-033 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24300.00
  • Oferta z najniższą ceną: 24300.00 oferta z najwyższą ceną: 25198.86
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.