eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Przeprowadzenie szkoleńz karmelu, w stylu angielskim, w czekoladzie dla uczniów uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Krosno: Przeprowadzenie szkoleń: z karmelu, w stylu angielskim, w czekoladzie dla uczniów uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 407150 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374330 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375781, faks 013 4375715.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń: z karmelu, w stylu angielskim, w czekoladzie dla uczniów uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I część zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z karmelu zakończonego stosownym certyfikatem oraz zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2014/2015. 2. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju. 3.Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie zajęć pozalekcyjnych od poniedziałku do piątku w terminie od 08 do 19 grudnia 2014 r. Szkolenie obejmuje 20 godzin szkoleniowych po 45 min. każda, dla 2 grup liczących po 8 osób, łącznie 40 godzin szkoleniowych. 4. Zajęcia będą trwać maksymalnie 5 godzin dydaktycznych dziennie. 5. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w branży gastronomicznej, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej na temat sporządzania dekoracyjnych wyrobów słodkich oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój na rynku pracy oraz w szeroko rozumianym samokształceniu a także dostarczenie uczestnikom/uczestniczkom certyfikatów potwierdzających ich kwalifikacje i zaświadczeń o ukończeniu kursu. 6. Wykonawca przygotuje szczegółowy program szkolenia w oparciu o następujące bloki tematyczne: 1. Zapoznanie się ze sprzętem potrzebnym do pracy i techniką obróbki karmelu. 2. Omówienie, technik gotowania wraz z przygotowaniem karmelu na kwiaty i owoce. 3. Omówienie, gotowanie i przygotowanie karmelu na podstawy i na ażur. 4. Omówienie, gotowanie i przygotowanie karmelu na wylewanie figurki. 5. Zasady barwienia wraz z pracą przy karmelu metodą napowietrzania. 6. Wykonanie owoców (wiśnia, winogrono, banan, jabłko, śliwka, mandarynka, pomarańcze, cytryna). 7. Omówienie i wykonanie patery z owocami. Wykonanie ażuru. Montowanie pracy końcowej. 8. Omówienie i wykonanie kwiatowych elementów przeciąganych i wstążek. 9. Wykonanie okolicznościowej pracy z karmelu, np. weselnej, świątecznej. 7.Program powinien składać się z 2 godzin zajęć teoretycznych i 18 godzin zajęć praktycznych. 8. Wykonawca zapewnić ma oraz przekazać każdemu uczestnikowi materiały do szkolenia z karmelu oraz opracuje, powieli i przekaże uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu szkolenia z karmelu. 9. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia szkolenia urządzenia i sprzęt specjalistyczny do jego przeprowadzenia w zakresie programu szkolenia. 10. Nadto musi zapewnić multimedia wspomagające szkolenie (pozwalające na zbliżenie powierzchni roboczej prowadzącego szkolenie): rzutnik. 11. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi stosowne surowce i produkty do ćwiczeń zgodnie z programem szkolenia. 12.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce szkolenia możliwość wykonania ćwiczeń praktycznych wynikających z programu szkolenia tak, aby każdy uczestnik mógł kilkakrotnie powtórzyć to samo ćwiczenie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu programu szkolenia w terminie 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć celem ich akceptacji. 14. Etap II przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego potwierdzającego nabycie kwalifikacji w zakresie szkolenia z karmelu dla uczestników/uczestniczek szkolenia, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia potwierdzających nabyte kwalifikacje. 15.Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowego programu szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kompletu materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego i uczestników szkolenia, potwierdzeniem otrzymania przez uczestników materiałów szkoleniowych, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników szkolenia oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz ich uwierzytelnionych kopii, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia. 16. Certyfikaty w języku polskim i języku angielskim (powinny zawierać: logotyp w języku polskim i języku angielskim, nazwę projektu, informację o współfinansowaniu, nazwę firmy szkolącej, numer certyfikatu, imię i nazwisko osoby, dla której został wystawiony, datę i miejsce urodzenia, nazwę szkolenia, informację o kursie: miejsce szkolenia (Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju), datę szkolenia, ilość godzin, zagadnienia; miejscowość i datę wystawienia certyfikatu, pieczątkę i podpis wykonawcy. 17. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 18. Szkolenie w karmelu wyposaży uczniów w dodatkowe umiejętności - certyfikowane poszukiwane na rynku pracy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego Termin wykonania zamówienia: 19 grudnia 2014 r. II część zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w stylu angielskim zakończonego stosownym certyfikatem oraz zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2014/2015. 2. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju. 3.Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie zajęć pozalekcyjnych od poniedziałku do piątku w terminie od 16 do 27 lutego 2015 r. Szkolenie obejmuje 20 godzin szkoleniowych po 45 min. każda, dla 2 grup liczących po 8 osób, łącznie 40 godzin szkoleniowych. 4. Zajęcia będą trwać maksymalnie 5 godzin dydaktycznych dziennie. 5. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w branży gastronomicznej, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej na temat komponowania i doboru dekoracji do tortów okolicznościowych oraz ich wykończenia w stylu angielskim oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój na rynku pracy oraz w szeroko rozumianym samokształceniu a także dostarczenie uczestnikom/uczestniczkom certyfikatów potwierdzających ich kwalifikacje i zaświadczeń o ukończeniu kursu. 6. Wykonawca przygotuje szczegółowy program szkolenia w oparciu o następujące bloki tematyczne: 1. Wprowadzenie do stylu angielskiego, informacje o lukrze plastycznym, sposobach jego wykorzystywania i barwienia. 2. Informacja o różnych masach plastycznych i różnicach w ich stosowaniu. 3. Przygotowanie podkładki i kompletnej makiety tortu udekorowanego lukrem plastycznym. 4. Narzędzia i techniki stosowane w różnych kierunkach dekoracji w stylu angielskim. 5. Odciskanie faktur na powierzchni lukru przy pomocy różnych narzędzi. 6. Wycinanie płaskich dekoracji i formowanie kokardki (stosowanie różnych wykrawaczek i szablonów). 7. Nałożenie kremu na tort. 8. Efektowne techniki dekoratorskie - wzory, zdobienie, liternictwo. 9. Torty figury - przygotowanie tortów w niestandardowych kształtach (co najmniej dwóch). 10. Stosowanie pistoletu do lukru plastycznego i innych metod o podobnym efekcie. 11. Aranżacja dekoracji i wykończeń. 7.Program powinien składać się z 2 godzin zajęć teoretycznych i 18 godzin zajęć praktycznych. 8. Wykonawca zapewnić ma oraz przekazać każdemu uczestnikowi materiały do szkolenia w stylu angielskim oraz opracuje, powieli i przekaże uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu szkolenia w stylu angielskim. 9. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia szkolenia urządzenia i sprzęt specjalistyczny do jego przeprowadzenia w zakresie programu szkolenia. 10. Nadto musi zapewnić multimedia wspomagające szkolenie (pozwalające na zbliżenie powierzchni roboczej prowadzącego szkolenie): rzutnik. 11. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi stosowne surowce i produkty do ćwiczeń zgodnie z programem szkolenia. 12.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce szkolenia możliwość wykonania ćwiczeń praktycznych wynikających z programu szkolenia tak, aby każdy uczestnik mógł kilkakrotnie powtórzyć to samo ćwiczenie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu programu szkolenia w terminie 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć celem ich akceptacji. 14. Etap II przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego potwierdzającego nabycie kwalifikacji w zakresie szkolenia w stylu angielskim dla uczestników/uczestniczek szkolenia, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia potwierdzających nabyte kwalifikacje. 15.Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowego programu szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kompletu materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego i uczestników szkolenia, potwierdzeniem otrzymania przez uczestników materiałów szkoleniowych, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników szkolenia oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz ich uwierzytelnionych kopii, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia. 16. Certyfikaty w języku polskim i języku angielskim (powinny zawierać: logotyp w języku polskim i języku angielskim, nazwę projektu, informację o współfinansowaniu, nazwę firmy szkolącej, numer certyfikatu, imię i nazwisko osoby, dla której został wystawiony, datę i miejsce urodzenia, nazwę szkolenia, informację o kursie: miejsce szkolenia (Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju), datę szkolenia, ilość godzin, zagadnienia; miejscowość i datę wystawienia certyfikatu, pieczątkę i podpis wykonawcy. 17. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 18. Szkolenie w stylu angielskim wyposaży uczniów w dodatkowe umiejętności - certyfikowane poszukiwane na rynku pracy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Termin wykonania zamówienia: 27 lutego 2015 r III część zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w czekoladzie zakończonego stosownym certyfikatem oraz zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2014/2015. 2. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju. 3.Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie zajęć pozalekcyjnych od poniedziałku do piątku w terminie od 19 do 30 stycznia 2015 r. Szkolenie obejmuje 20 godzin szkoleniowych po 45 min. każda, dla 2 grup liczących po 8 osób, łącznie 40 godzin szkoleniowych. 4. Zajęcia będą trwać maksymalnie 5 godzin dydaktycznych dziennie. 5. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w branży gastronomicznej, przekazanie wiedzy praktycznej jak i teoretycznej dot. wytwarzania wyrobów czekoladowych oraz wykonywania dekoracji czekoladowych do wyrobów cukierniczych oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój na rynku pracy oraz w szeroko rozumianym samokształceniu a także dostarczenie uczestnikom/uczestniczkom certyfikatów potwierdzających ich kwalifikacje i zaświadczeń o ukończeniu kursu. 6. Wykonawca przygotuje szczegółowy program szkolenia w oparciu o następujące bloki tematyczne: 1. Temperowanie i omówienie właściwości czekolady. 2. Omówienie i przeanalizowanie zasad wylewania form i korpusów czekoladowych. 3. Genaż podstawowy, jego właściwości i zastosowanie. 4. Nadzienie na bazie genażu czekoladowego. 5. Dekoracje na korpusach z użyciem kolorowego masła kakaowego. 6. Tworzenie pralin, trufli oraz pozostałej galanterii czekoladowej. 7. Produkcja nadzień na bazie czekolady. 8. Tworzenie wyrobów czekoladowych oraz wykonywanie dekoracji czekoladowych do wyrobów cukierniczych np. deserów, ciast, sporządzania pralin z uwzględnieniem wizytówek na folii czekoladowej. 7.Program powinien składać się z 2 godzin zajęć teoretycznych i 18 godzin zajęć praktycznych. 8. Wykonawca zapewnić ma oraz przekazać każdemu uczestnikowi materiały do szkolenia w czekoladzie oraz opracuje, powieli i przekaże uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu szkolenia w czekoladzie. 9. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia szkolenia urządzenia i sprzęt specjalistyczny do jego przeprowadzenia w zakresie programu szkolenia oraz do prezentacji wykonanych wyrobów. 10. Nadto musi zapewnić multimedia wspomagające szkolenie (pozwalające na zbliżenie powierzchni roboczej prowadzącego szkolenie): rzutnik. 11. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi stosowne surowce i produkty do ćwiczeń zgodnie z programem szkolenia. 12.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce szkolenia możliwość wykonania ćwiczeń praktycznych wynikających z programu szkolenia tak, aby każdy uczestnik mógł kilkakrotnie powtórzyć to samo ćwiczenie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu programu szkolenia w terminie 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć celem ich akceptacji. 14. Etap II przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego potwierdzającego nabycie kwalifikacji w zakresie szkolenia w czekoladzie dla uczestników/uczestniczek szkolenia, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia potwierdzających nabyte kwalifikacje. 15.Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowego programu szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kompletu materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego i uczestników szkolenia, potwierdzeniem otrzymania przez uczestników materiałów szkoleniowych, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników szkolenia oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz ich uwierzytelnionych kopii, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia. 16. Certyfikaty w języku polskim i języku angielskim (powinny zawierać: logotyp w języku polskim i języku angielskim, nazwę projektu, informację o współfinansowaniu, nazwę firmy szkolącej, numer certyfikatu, imię i nazwisko osoby, dla której został wystawiony, datę i miejsce urodzenia, nazwę szkolenia, informację o kursie: miejsce szkolenia (Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju), datę szkolenia, ilość godzin, zagadnienia; miejscowość i datę wystawienia certyfikatu, pieczątkę i podpis wykonawcy. 17. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 18. Szkolenie w czekoladzie wyposaży uczniów w dodatkowe umiejętności - certyfikowane poszukiwane na rynku pracy 19. Termin wykonania: 30 stycznia 2015 roku. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia z karmelu dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Rydz Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa P&R Piotr Rydz, ul. Szklana 2a,, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w stylu angielskim dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Rydz Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa P&R Piotr Rydz, ul. Szklana 2a,, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w czekoladzie dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Iwoniczu-Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Rydz Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa P&R Piotr Rydz, ul. Szklana 2a, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.