eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ INSTALACJA Z WDROŻENIEM OPROGRAMOWANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.Poprawa sprawności działania poprzez ucyfrowienie procesów pracy i zasobów informacyjnych SPZGiChP w Olsztynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Olsztyn: DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ INSTALACJA Z WDROŻENIEM OPROGRAMOWANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: Poprawa sprawności działania poprzez ucyfrowienie procesów pracy i zasobów informacyjnych SPZGiChP w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 407092 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357432 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ INSTALACJA Z WDROŻENIEM OPROGRAMOWANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: Poprawa sprawności działania poprzez ucyfrowienie procesów pracy i zasobów informacyjnych SPZGiChP w Olsztynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu informatycznego oraz instalacja z wdrożeniem oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. Poprawa sprawności działania poprzez ucyfrowienie procesów pracy i zasobów informacyjnych SPZGiChP w Olsztynie. 2. Zamówienie składa się z pięciu zadań: a) Zadanie 1- Elektroniczny obieg dokumentów - w zakresie niniejszego zadania należy dostarczyć i zainstalować oprogramowanie oraz 3 skanery dokumentów, b) Zadanie 2 - Archiwum dydaktyczne dedykowane lekarzom i studentom uczelni medycznych, c) Zadanie 3 - E-konsultacje (telemedycyna), d) Zadanie 4 - E-encyklopedia pacjenta - choroby płuc - w zakresie niniejszego zadania należy dostarczyć i zainstalować oprogramowanie oraz dostarczyć 1 notebook i 1 projektor, e) Zadanie 5 - Aplikacja na urządzenia mobilne, optymalizacja strony internetowej - w zakresie niniejszego zadania należy dostarczyć i zainstalować oprogramowanie oraz dostarczyć 6 smartfonów, 5 tabletów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.11.00 - 72.21.11.00 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.23.11 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania dokumentami 38.65.21.00 - Projektory 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze postępowanie realizowane jest w ramach projektu pn. Poprawa sprawności działania poprzez ucyfrowienie procesów pracy i zasobów informacyjnych. Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007- 2013 w ramach Osi priorytetowej 7 - Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego, Działanie 7.2 -Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1. - Usługi i aplikacje dla obywateli..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - Elektroniczny obieg dokumentów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIT S.A., Al. Jana Pawła II 23, 00-854 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172658,79

  • Oferta z najniższą ceną: 172658,79 / Oferta z najwyższą ceną: 172658,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Archiwum dydaktyczne dedykowane lekarzom i studentom

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o., ul. Do Dysa 9, 20-149 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178104,00

  • Oferta z najniższą ceną: 178104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178104,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - E-konsultacje (telemedycyna)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMS Medica Sp. z o.o., ul. Inżynierska 3/8, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - E-encyklopedia pacjenta - choroby płuc

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRATEL Sp. z o.o., Al. tysiąclecia Państwa Polskiego 39a, 15-111 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - Aplikacja na urządzenia mobilne, optymalizacja strony internetowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o., ul. Do Dysa 9, 20-149 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224334,78

  • Oferta z najniższą ceną: 224334,78 / Oferta z najwyższą ceną: 224334,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.