eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Gródku nad Dunajcem wraz z przewiązką

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40706

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gródek nad Dunajcem: budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Gródku nad Dunajcem wraz z przewiązką Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, do kontaktów: Wolak Andrzej, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax 018 4401035 w. 20, e-mail: uggrodek@ns.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.grodek.sacz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Gródku nad Dunajcem wraz z przewiązką. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gródek nad Dunajcem. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Gródku nad Dunajcem wraz z przewiązką 1) montaż konstrukcji stalowej (konstrukcja ramowa - systemowa) 2) prace zabezpieczające i przygotowawcze, 3) roboty ziemne, 4) roboty fundamentowe 5) roboty murowe 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, 7) wykonanie przekrycia 8) sieć energetyczna, 9) sieć wodociągowa, 10) sieć kanalizacji sanitarnej i opadowej, 11) sieć gazowa, 12) instalacje wewnętrzne 13) roboty wykończeniowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wykaz powinien zawierać następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy , podstawowe dane charakteryzujące budynek (w tym kubaturę budynku), opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. Jako dokument potwierdzający że roboty zostały wykonane należycie mogą być: referencje lub protokoły końcowe odbioru robót i przekazania do użytkowania) 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 3) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dotyczy poszczególnych robót branżowych: roboty konstrukcyjno - budowlane, instalacje i sieci elektryczne, instalacje wentylacji, c.o., wod-kan (oferent przedstawi uprawnienia i aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenia o przynależności do właściwej branżowo - izby budowlanej w zakresie objętym zamówieniem) 6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6.5. Dokumenty, o których mowa w pkt.6.1 ppkt 2 lit. a i c oraz ppkt 3, powinny być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.1 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6.2 stosuje się odpowiednio. 6.7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żądać w szczególności: 1) próbek, opisów lub fotografii (dotyczy proponowanej nawierzchni, wykończenia ścian) 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dotyczy konstrukcji stalowej, klasa konstrukcji 1) 3) Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 6.7 ppkt 2, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6.8. Wypełniony druk \Oferta\, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym 6.9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, druk załącznik nr 2 6.10. Wypełniony (propozycja Wykonawcy) Planowany harmonogram realizacji zadania - załącznik nr 2 do umowy 6.11. Podpisany: Okres i warunki gwarancji - załącznik nr 3 do umowy 6.12. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. Każdy z wymaganych dokumentów musi być złożony przez każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcium. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 9.10, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców Umowa konsorcyjna będzie musiała zawierać: · określenie celu gospodarczego, · oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, · wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, · zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. · Ustalenie podmiotu reprezentującego konsorcjum. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. W umowie z Wykonawcą robót zostaną określone zakresy przypisane do wykonania poszczególnym członkom konsorcjum. Faktury będą wystawiać wyłącznie członkowie konsorcjum za wykonanie do nich należącego zakresu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - powierzchnia zabudowy - 1074,71 m2 - powierzchnia użytkowa - 973,50 m2 - powierzchnia całkowita - 1074,71 m2 - kubatura wg. PN-ISO 9836 - 10256,92 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 21.09.2006; lub data zakończenia: 20.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30000 zł /słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100/ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. robót polegających łącznie na budowie - sali gimnastycznej (hali sportowej) o kubaturze co najmniej 5000 m3 w zakresie wykonania konstrukcji, - budynku o kubaturze co najmniej 5000 m3 w zakresie wykonania pozostałych robót wyszczególnionych w pkt. 3, ppkt. 2 do 13 SIWZ - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.2, ust.1) b) osoby przewidziane na kierownika budowy i kierowników robót posiadają kwalifikacje do poszczególnych robót branżowych: roboty konstrukcyjno - budowlane, instalacje i sieci elektryczne, instalacje wentylacji, c.o., wod-kan (oferent przedstawi uprawnienia i aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenia o przynależności do właściwej branżowo - izby budowlanej w zakresie objętym zamówieniem) - weryfikowane na podstawie dokumentów o których mowa w pkt. 6.2, ppkt. 5) c) posiadają pracowników zatrudnionych pracowników w liczbie co najmniej 25 osób w ostatnich trzech miesiącach - weryfikowane na podstawie dokumentów o których mowa w pkt. 6.2, ppkt.3) i 4) d) z przedstawionych dokumentów określających sytuację ekonomiczną i finansową wynika że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości 1.500.000 zł (z dokumentu wymaganego w pkt. 6.3, ppkt 2)), a z dokumentu wykazanego w pkt 6.3, ppkt1) wynika że należności i zyski za ostatnie 3 lata przewyższają zobowiązania, a w przeciwnym przypadku od kwoty wykazane przez Bank dodane zostaną należności plus zyski minus zobowiązania. e) dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.2, ppkt.2), f) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.3, ppkt.3) g) materiały odpowiadają wymogom Zamawiającego, w szczególności dotyczy proponowanej nawierzchni, wykończenia ścian - przedstawiane materiały muszą odpowiadać pod względem jakościowym proponowanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.7, ppkt.1), h) proponowana przez Wykonawcę konstrukcja stalowa posiada odpowiednie zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dotyczy konstrukcji stalowej, klasa konstrukcji 1) - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.7, ppkt.2), i) udzieli gwarancji 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: a) - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.2, ust.1)SIWZ b) - weryfikowane na podstawie dokumentów o których mowa w pkt. 6.2, ppkt. 5) SIWZ c) - weryfikowane na podstawie dokumentów o których mowa w pkt. 6.2, ppkt.3) i 4)SIWZ d) - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.3, ppkt 2)SIWz i w pkt 6.3, ppkt1) e) - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.2, ppkt.2)SIWZ, f) - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.3, ppkt.3) SIWZ g) - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.7, ppkt.1)SIWZ, h) - weryfikowane na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 6.7, ppkt.2)SIWZ, i) - weryfikowane na podstawie oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wykaz powinien zawierać następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy , podstawowe dane charakteryzujące budynek (w tym kubaturę budynku), opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. Jako dokument potwierdzający że roboty zostały wykonane należycie mogą być: referencje lub protokoły końcowe odbioru robót i przekazania do użytkowania) 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 3) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dotyczy poszczególnych robót branżowych: roboty konstrukcyjno - budowlane, instalacje i sieci elektryczne, instalacje wentylacji, c.o., wod-kan (oferent przedstawi uprawnienia i aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenia o przynależności do właściwej branżowo - izby budowlanej w zakresie objętym zamówieniem) 6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6.5. Dokumenty, o których mowa w pkt.6.1 ppkt 2 lit. a i c oraz ppkt 3, powinny być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.1 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6.2 stosuje się odpowiednio. 6.7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żądać w szczególności: 1) próbek, opisów lub fotografii (dotyczy proponowanej nawierzchni, wykończenia ścian) 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dotyczy konstrukcji stalowej, klasa konstrukcji 1) 3) Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 6.7 ppkt 2, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6.8. Wypełniony druk \Oferta\, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym 6.9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, druk załącznik nr 2 6.10. Wypełniony (propozycja Wykonawcy) Planowany harmonogram realizacji zadania - załącznik nr 2 do umowy 6.11. Podpisany: Okres i warunki gwarancji - załącznik nr 3 do umowy 6.12. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. Każdy z wymaganych dokumentów musi być złożony przez każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcium. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 9.10, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców Umowa konsorcyjna będzie musiała zawierać: · określenie celu gospodarczego, · oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, · wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, · zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. · Ustalenie podmiotu reprezentującego konsorcjum. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. W umowie z Wykonawcą robót zostaną określone zakresy przypisane do wykonania poszczególnym członkom konsorcjum. Faktury będą wystawiać wyłącznie członkowie konsorcjum za wykonanie do nich należącego zakresu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl. Opłata: 500 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wykonawcy zostanie wystawiona faktura, zapłaty dokona przelewem, okaże dowód zapłaty, po czym zostanie przekazania SIWZ (kompletna tj. łącznie z kopią dokumentacji projektowej, Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ślepym). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:00, URZĄD GMINY GRÓDEK N/DUNAJCEM 33-318 Gródek n/Dunajcem nr 54, powiat nowosądecki , woj. małopolskie Pokój nr 1 - sala posiedzeń Urzędu Gminy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.