Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Kościan: Sukesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych nizbędnych do funkcjonowania zamawiajacego
Numer ogłoszenia: 40702 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie, ul. Szpitalna, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5120855, fax 065 5120707.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych nizbędnych do funkcjonowania zamawiajacego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych niezbędnych do funkcjonowania zamawiajacego zgodnie z załącznikiem zawierającym zakres świadczenia określony wykazem asortymentowym oraz ilościami poszczególnych pozycji w okresie 36 miesięcy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 147000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AFLA" Krzysztof Przybylski
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AFLA" Krzysztof Przybylski
- Przedsiębirstwo Handlowe AFLA Krzysztof Przybylski, ul. Gostyńska 41, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 141673,36
- Oferta z najniższą ceną: 141673,36 / oferta z najwyższą ceną: 171910,49
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.