eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej organizację sympozjum oraz przygotowanie materiałów promocyjnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Poddębice: Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej organizację sympozjum oraz przygotowanie materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 407026 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301364 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poddębice, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678-25-80, faks 43 678 39 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej organizację sympozjum oraz przygotowanie materiałów promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach projektu Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER w Poddębicach - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, obejmującej następujące zadania: 1) Zadanie nr 1. Organizacja sympozjum otwierającego II Poddębickie Spotkania w Krainie Bez Barier - pn. Rola Samorządu Terytorialnego w kształtowaniu środowiska sprzyjającego osobom niepełnosprawnym, na podstawie przygotowanego programu, w dniu 11 października 2013 roku w Centrum Turystyki i Rekreacji w Byczynie, w tym: a) zapewnienie przynajmniej pięciu prelegentów, w tym jeden prowadzący sympozjum oraz jeden tłumacz języka migowego - ekspertów z zakresu tematyki osób niepełnosprawnych, zaakceptowanych przez Zamawiającego; b) zapewnienie sprzętu multimedialnego wraz z transportem, montażem i obsługą: - rzutnik, zapewniający dobrą widzialność w jasnych pomieszczeniach, - laptop z dostępem do internetu, z oprogramowaniem umożliwiającym wyświetlanie prezentacji multimedialnych, - nagłośnienie konferencyjne o mocy minimum 1,5 kW mocy muzycznej na jedną stronę (konieczne dwie strony stereo) wraz z niezbędnym osprzętem: mikser dźwiękowy, końcówki mocy, odsłuchy, niezbędne okablowanie, - cztery mikrofony zapewniające dobrą jakość przekazu dźwięku, klasą odpowiednie do jakości nagłośnienia i przeprowadzenia imprezy, - wskaźnik laserowy; c) zaproszenie do udziału minimum 3 przedstawicieli samorządów z terenu Województwa Łódzkiego, minimum 5 przedstawicieli stowarzyszeń lub fundacji zajmujących się tematyką spójną z celami projektu, minimum 2 przedstawicieli organizacji turystycznych, minimum 5 przedstawicieli środowiska osób niepełnosprawnych; d) przygotowanie programu sympozjum (program sympozjum powinien uwzględniać od 30 do 60 minut w trakcie trwania sympozjum do dyspozycji Zamawiającego, czas trwania sympozjum: co najmniej 4 godziny). 2) Zadanie nr 2. Przygotowanie materiałów promocyjnych, w tym: a) opracowanie prezentacji multimedialnej: - prezentacja w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej powinna zawierać następujące elementy: tekst, grafika, materiał fotograficzny, podkład muzyczny, lektorski, filmy, animacje, montaż cyfrowy oraz zawierać informację i charakterystykę projektu Kraina Bez Barier, - Wykonawca przygotuje scenariusz prezentacji przy pomocy odpowiednich programów i technik w oparciu o materiały przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, - czas trwania prezentacji: od 3 do 5 minut; b) ulotka informacyjna - 2000 szt., projekt i druk, ulotka A4 składana do A5, kreda mat 200 g, druk 4+4, lakier, offset zabezpieczający 1+1, bigowane, falcowane, pakowane po 100 szt. w papier pakowy; c) baner - 2 szt., banery zewnętrzne, projekt i druk full kolor, mocowanie oczkowe, wymiary 1500x3000 mm; d) roll-up - 1 szt., roll-up dwustronny, projekt i druk full kolor, z mechanizmem zwijającym, wymiary ok. 1000x2200 mm, torba transportowa; e) materiały prezentujące logotyp Kraina Bez Barier - plakaty 300 szt., projekt i druk, plakaty formatu B2, kreda mat 200 g, druk 4+0, lakier offset zabezpieczający, taśma dwustronna na wszystkich rogach zapewniająca sprawne przymocowanie plakatu w ramkach oraz na powierzchniach suchych, projekt zgodny z materiałami promocyjnymi Krainy Bez Barier; f) spot telewizyjny o projekcie - 30 sek. - 7 emisji na antenie Telewizji Polskiej o zasięgu regionalnym: - tematyka spotu związana z projektem Kraina Bez Barier oraz sympozjum, spot zrealizowany na podstawie wybranych obiektów Gminy Poddębice, propozycje miejsc do sfilmowania podane zostaną po podpisaniu umowy, - scenariusz spotu przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego, - scenariusz powinien posiadać czytelną strukturę, precyzyjnie określać poszczególne ujęcia i rodzaj oprawy graficznej użytej oraz tekst lektorski, grafika może być zmiksowana ze zdjęciami plenerowymi, muzyka powinna być dopasowana do obrazu, mieć wyrazistą dynamiczną ścieżkę dźwiękową, - spot powinien być dostosowany technicznie do emisji zarówno na kanałach telewizyjnych nadawanych drogą naziemną i satelitarną, - termin emisji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, emisja powinna się odbyć w dowolny dzień tygodnia w prime time, nie później niż w dniu sympozjum; g) reklama w tygodniku - o nakładzie nie mniejszym niż 2000 szt., 1/2 strony, 1 emisja w prasie o zasięgu regionalnym; h) reklama w prasie codziennej - o nakładzie nie mniejszym niż 30000 szt., 1/2 strony, 1 emisja w prasie o zasięgu regionalnym; i) ogłoszenie w prasie codziennej - o nakładzie nie mniejszym niż 30000 szt., 1/4 strony, 1 emisja w prasie o zasięgu regionalnym; j) spot telewizyjny - 12 min. reportaż - 2 emisje na antenie Telewizji Polskiej o zasięgu regionalnym: - tematyka reportażu związana z projektem Kraina Bez Barier i sympozjum, reportaż zrealizowany na podstawie wybranych obiektów Gminy Poddębice, propozycje miejsc do sfilmowania podane zostaną po podpisaniu umowy, - scenariusz reportażu przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego, - scenariusz powinien posiadać czytelną strukturę, precyzyjnie określać poszczególne ujęcia i rodzaj oprawy graficznej użytej oraz tekst lektorski, grafika może być zmiksowana ze zdjęciami plenerowymi, muzyka powinna być dopasowana do obrazu, mieć wyrazistą dynamiczną ścieżkę dźwiękową, dziennikarza prowadzącego reportaż, - reportaż powinien być dostosowany technicznie do emisji zarówno na kanałach telewizyjnych nadawanych drogą naziemną i satelitarną, - terminy emisji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, emisje powinny się odbyć w dowolny dzień tygodnia w prime time, w terminie nie dłuższym niż 21 dni po zakończeniu sympozjum. Wszystkie materiały promocyjne objęte zamówieniem powinny być oznakowane zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Dodatkowo materiały promocyjne powinny być oznakowane logo Krainy Bez Barier lub Gminy Poddębice. Z chwilą przekazania Zamawiającemu materiałów promocyjnych Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe na wszelkich polach eksploatacji....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 32.32.13.00 - Materiały audiowizualne 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.81.50.00 - Notatniki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Promocja poddębickiej marki KRAINA BEZ BARIER - modelowego rozwiązania dla osób niepełnosprawnych jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2: Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarraya S.A., ul. Głogowska 108/6, Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65983,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51414,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51414,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179874,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.