eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzedaż wraz z dostawą komputerów wraz z oprogramowaniem i licencjami na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Warszawa: sprzedaż wraz z dostawą komputerów wraz z oprogramowaniem i licencjami na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 407004 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż wraz z dostawą komputerów wraz z oprogramowaniem i licencjami na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców fabrycznie nowych, pełnowartościowych: a) 2 zestawów komputerowych typu All - in - One oraz 10 zestawów komputerowych składających się z laptopa i monitora 24 cale oraz wyposażenia dodatkowego, wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego zgodnie z zapisami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). b) 7 sztuk komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem 3-letniego serwisu gwarancyjnego (lub dłuższego odpowiadającego gwarancji producenta) (załącznik nr 1a do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i nr 1a do niniejszej SIWZ. Wszystkie wskazania urządzeń i oprogramowania z nazwy, użyte w załącznikach nr 1 i nr 1a do SIWZ, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Dopuszczalne jest zaoferowanie urządzeń i oprogramowania równoważnych. Za równoważne należy uznać urządzenia i oprogramowanie osiągające wymagane parametry techniczne oraz standardy jakościowe. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie: a)w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 - co najmniej dwie dostawy komputerów stacjonarnych i/lub laptopów, wraz z oprogramowaniem, o wartości jednostkowej każdej z dostaw minimum 90 000,00 PLN brutto; b)w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2 - co najmniej dwie dostawy komputerów stacjonarnych i/lub laptopów wraz z oprogramowaniem, o wartości jednostkowej każdej z dostaw minimum 20 000,00 PLN brutto. W przypadku składania oferty na wykonanie więcej niż jednego zadania częściowego, Wykonawca musi się wykazać minimum 2 zrealizowanymi dostawami komputerów stacjonarnych i/lub laptopów, wraz z oprogramowaniem o wartości jednostkowej każdej z dostaw nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Potwierdzenie wydajności procesora w teście Mobile Mark 2012 Rating min. 100 punktów - Wykonawca załączy do oferty wydrukowane wyniki testów. Wykonawca może powołać się na wyniki testów, opublikowane przez firmę Bapco na stronie http://www.bapco.com, o ile wszystkie parametry danego laptopa wyspecyfikowane na w/w. stronie (tj. procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna) odpowiadają parametrom oferowanego laptopa przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk w/w. strony ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i konfiguracji laptopa. Wydruk strony musi być podpisany przez Wykonawcę (dot. zad. częściowego nr 1 części nr 1 Laptopy oraz zad. częściowego nr 2); 2. Potwierdzenie wydajności procesora w teście SYSMark 2012 Rating min. 105 punktów - Wykonawca załączy do oferty wydrukowane wyniki testów. Wykonawca może powołać się na wyniki testów, opublikowane przez firmę Bapco na stronie http://www.bapco.com, o ile wszystkie parametry danego komputera wyspecyfikowane na w/w. stronie (tj. procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna) odpowiadają parametrom oferowanego komputera przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk w/w. strony ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i konfiguracji komputera. Wydruk strony musi być podpisany przez Wykonawcę (dot. zad. częściowego nr 1 części nr 3 Komputery All-in-One)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku: 1)zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu, 2)zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku przesunięcia terminu wydatkowania przyznanych na ten cel środków finansowych, 3)zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku gdy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z przyczyn dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron umowy, 4)opóźnienia w otrzymaniu decyzji o uruchomieniu środków z rezerwy celowej budżetu państwa na realizację projektów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Koszykowa 16 00-564 Warszawa pokój nr 61.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Ul. Koszykowa 16 00-564 Warszawa kancelaria ogólna(parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedmiotu zamówienia finansowana będzie z dwóch źródeł: a)zadanie częściowe nr 1 - ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców, projekt nr 6/12/EFU Optymalizacja dostępu pracowników DPU UdSC do informacji o krajach pochodzenia oraz budżetu państwa; b)zadanie częściowe nr 2 - ze środków budżetu państwa oraz środków pozyskanych w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, projekt nr KIK/75 Zwiększanie efektywności zarządzania migracjami w Polsce oraz budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż wraz z dostawą zestawów komputerowych oraz wyposażenia dodatkowego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców fabrycznie nowych, pełnowartościowych: 2 zestawów komputerowych typu All - in - One oraz 10 zestawów komputerowych składających się z laptopa i monitora 24 cale oraz wyposażenia dodatkowego, wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego zgodnie z zapisami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: ul. Taborowa 33, Warszawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż wraz z dostawą komputerów przenośnych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 7 sztuk laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem 3-letniego serwisu gwarancyjnego (lub dłuższego odpowiadającego gwarancji producenta), na potrzeby realizacji przez Urząd do Spraw Cudzoziemców projektu Zwiększanie zarządzania efektywności migracjami w Polsce, współfinansowanego ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy i budżetu państwa. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: ul. Koszykowa 16, Warszawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.