eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Włocławek: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 407002 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370248 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku do biura przy ul. Mazowieckiej 5. 2. Oznaczenie przedmiotu według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 30.10.00.00-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. 3. Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części, z których każda stanowi odrębną część zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dostawa materiałów biurowych i papierniczych finansowana ze środków MOPR Dokładny opis artykułów (16 pozycji) składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2) CZĘŚĆ II - dostawa materiałów biurowych i papierniczych finansowana ze środków EFS i PFRON Część II zamówienia składa się z dwóch zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 6 pozycji; b) Zestawu 2 obejmującego 17 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3) CZĘŚĆ III - dostawa materiałów eksploatacyjnych Część III zamówienia składa się z czterech zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 4 pozycje; b) Zestawu 2 obejmującego 4 pozycje; c) Zestawu 3 obejmującego 1 pozycję; d) Zestawu 4 obejmującego 2 pozycje. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 4) CZĘŚĆ IV - dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla OION Dokładny opis artykułów (3 pozycje) składających się na CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 5) CZĘŚĆ V - dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla projektu systemowego Aktywna Integracja Dokładny opis artykułów (7 pozycji) składających się na CZĘŚĆ V zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 6) CZĘŚĆ VI - dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KIS Nr 2 Dokładny opis artykułów (26 pozycji) składających się na CZĘŚĆ VI zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie częściowo finansowane ze środków EFS w ramach projektów: Jesteśmy Aktywni oraz Projektu Systemowego - Aktywna Integracja.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych finansowana ze środków MOPR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI KLEKS Spółka jawna, Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2057,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1873,05

  • Oferta z najniższą ceną: 1873,05 / Oferta z najwyższą ceną: 1873,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych finansowana ze środków EFS i PFRON

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI KLEKS Spółka jawna Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3191,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4202,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4202,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4267,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MTL SYSTEM Tomasz Lachowicz, ul. Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3928,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4105,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4105,30 / Oferta z najwyższą ceną: 5831,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla OION

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prywatne ALTRAVOX Piotr Szarfemberg, ul. Mechaników 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 983,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1359,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1359,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1398,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla projektu systemowego Aktywna Integracja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prywatne ALTRAVOX Piotr Szarfemberg, ul. Mechaników 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 943,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1046,15

  • Oferta z najniższą ceną: 1046,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1047,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla KIS Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI KLEKS Spółka jawna Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3238,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2603,06

  • Oferta z najniższą ceną: 2603,06 / Oferta z najwyższą ceną: 3389,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.