eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciel › Przebudowa ul. Mickiewicza w Trzcielu wraz z budową kanalizacji deszczowej i zjazdów na przylegające posesje.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Trzciel: Przebudowa ul. Mickiewicza w Trzcielu wraz z budową kanalizacji deszczowej i zjazdów na przylegające posesje.
Numer ogłoszenia: 40691 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzciel , ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel, woj. lubuskie, tel. 095 74-31-400, faks 095 74-31-400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Mickiewicza w Trzcielu wraz z budową kanalizacji deszczowej i zjazdów na przylegające posesje..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi - ul. Mickiewicza w zakresie zmiany nawierzchni (nakładka bitumiczna), budowie chodników, budowie kanalizacji deszczowej, budowie zjazdów na przylegające posesje oraz przestawieniu lampy oświetlenia drogowego. W zakresie robót budowlanych można wyróżnić: 1) Branża drogowa: a) wykonanie wzmocnienia nawierzchni ul. Mickiewicza na poszczególnych odcinkach w technologii bitumicznej o łącznej długości 561 mb, b) odtworzenie chodników z betonowej kostki brukowej 8 cm o łącznej powierzchni 1 234 m2, c) wykonanie zjazdów z kostki brukowej 8 cm o łącznej powierzchni 346 m2, d) wykonanie zatok postojowych z kostki brukowej 8 cm o łącznej powierzchni 214 m2, 2) Branża sanitarna: Wody opadowe z jedni dzięki zaprojektowanym spadkom poprzecznym zostaną sprowadzone z chodników oraz jezdni i dalej zgodnie ze spadkami podłużnymi przy krawężnikach spłyną do zaprojektowanych wpustów deszczowych, a następnie do projektowanej i istniejącej kanalizacji deszczowej. W zakresie prac można wyróżnić: a) budowę kanalizacji deszczowej o łącznej długości 471,3 mb (kolektor kanalizacji deszczowej - 385,7 mb, przyłącza kanalizacji - 85,6 mb) - z rur PVC, a w tym: - rury PVC klasa S o 160 mm - 60,6 mb - rury PVC klasa S o 200 mm - 25,0 mb - rury PVC klasa S o 250 mm - 256,0 mb - rury PVC klasa S o 315 mm - 129,7 mb b) studzienki rewizyjno - połączeniowe o 1,0 m betonowe prefabrykowane - szt. 8 c) studzienki rewizyjno - połączeniowe o 1,2 m betonowe prefabrykowane - szt. 2 d) studzienki rewizyjno - połączeniowe o 1,5 m betonowe prefabrykowane - szt. 1 e) studzienki ściekowe betonowe o 500 mm z osadnikiem H=0,80 m - szt. 18 3) Branża elektryczna: W związku z przebudową skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Armii Czerwonej istnieje konieczność przestawienia lampy oświetlenia drogowego poza projektowaną jezdnię na odległość 1 m od krawężnika..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH zamawiający rezygnuje z obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) udzielą zamówienia w sposób i terminie opisanym w pkt 3 i 7 SIWZ, c) złożą ofertę w terminie zgodnie z opisem sposobu przygotowania ofert w pkt 14 SIWZ d) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) udzielą co najmniej 3 lata gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, g) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tzn. w przeciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), z należytą starannością wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia swym rodzajem i wartością. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni złożyć w formie pisemnej następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ), f) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ), g) uprawnienia budowlane z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, h) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej z podaniem terminu jej przeprowadzenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzciel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Miasta i Gminy w Trzcielu, ul. Poznańska 22, pok nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Trzcielu, ul. Poznańska 22, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków pomocowych Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.