eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i innymi budynkami, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Poddębice: Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i innymi budynkami, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice
Numer ogłoszenia: 406906 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poddębice , ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678-25-80, faks 43 678 39 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie budynkami mieszkalnymi i innymi budynkami, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie budynkami mieszkalnymi i innymi budynkami, lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Poddębice, które obejmuje: 1) zarządzanie budynkami mieszkalnymi i innymi budynkami, lokalami socjalnymi i użytkowymi, 2) zarządzanie komunalnymi lokalami mieszkalnymi położonymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Wykaz budynków mieszkalnych i innych budynków, o których mowa w ust. 1 stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykaz lokali mieszkalnych położonych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, o których mowa w ust. 2 stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ Zarządzanie polegać będzie na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, w tym bieżącego administrowania nieruchomością, jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem. W ramach usługi związanej z zarządzaniem do Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) W zakresie obsługi mieszkańców i najemców: a) zawieranie umów najmu lokali mieszkalnych i socjalnych z osobami kierowanymi przez Zamawiającego oraz umów najmu na lokale użytkowe oddawane w najem na zasadach i warunkach określonych w obowiązujących przepisach prawa, b) windykacja należności czynszowych i innych opłat należnych od najemców lokali komunalnych i użytkowych w przypadkach, gdy najemca jest w zwłoce z zapłatą czynszu lub innych opłat za używanie lokalu co najmniej przez trzy pełne okresy płatności, c) wszczynanie postępowania sądowego w stosunku do najemców, którzy nie przestrzegają praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 31, poz. 266 z 2005 roku z późn. zm.) wymaga zgody Zamawiającego, d) w przypadkach uzasadnionych rozwiązywanie umów najmu i nakazanie opróżnienia lokali mieszkalnych przez dotychczasowych mieszkańców bądź też występowanie na drogę sądową o opróżnienie lokali, e) prowadzenie na terenie miasta Poddębice biura obsługi najemców i kasy czynnych codziennie w dni robocze w godzinach 800 - 1430 oraz całodobowego pogotowia technicznego, f) prowadzenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego spraw przed sądami i organami administracji publicznej, wynikającymi z przedmiotu niniejszej umowy. 2) W zakresie prawidłowej eksploatacji budynków i terenów przydomowych: a) prawidłowego prowadzenia dla powierzonych budynków tzw. książki obiektu budowlanego oraz wymaganej przepisami Prawa budowlanego dokumentacji technicznej tego obiektu, b) ubezpieczenie budynków i nieruchomości przekazanych do zarządzania, W zakres ubezpieczenia wchodzi: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów; - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. c) zawiadamianie Zamawiającego o zwolnionych lokalach mieszkalnych, socjalnych i użytkowych /sprawowanie dozoru pustostanów/ plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokali do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu, d) rozliczanie najemców zdających lokale mieszkalne, socjalne oraz użytkowe i sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, dokonywanie zwrotu kaucji mieszkaniowych w przypadku wykupu lokali przez najemców bądź też ich opróżnienia, e) bieżące prowadzenie dla każdego lokalu mieszkalnego, socjalnego, użytkowego oddzielnych tzw.teczek lokalu obejmujących wszelką dokumentację i korespondencję związaną z najmem, f) prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemców i ich realizacji, a także dokonywanie odbioru wykonanych przez najemców napraw koniecznych obciążających wynajmującego i ich rozliczanie w czynszu najmu, g) zawieranie dla nieruchomości zabudowanych z zachowaniem trybu przewidzianego ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, umów na dostawę energii elektrycznej, wody, centralnego ogrzewania, odprowadzanie ścieków, i ciekłych oraz innych specjalistycznych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości z podmiotami świadczącymi tego rodzaju usługi, h) wyposażenie nieruchomości w urządzenia służące do gromadzenia odpadów oraz egzekwowania ich odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego, i) utrzymanie i konserwacja terenów zielonych polegająca na : - koszeniu trawy, - likwidacji chwastów, samosiewek krzewów i drzew, - zgrabianiu liści, zbieraniu odpadów komunalnych np. papiery, butelki, folie i innych zanieczyszczeń; - pielęgnacji drzew, których korona formowana jest corocznie poprzez obcinanie odrostów w okresie całego sezonu wyrastających z korzenia oraz obcinanie odrostów gałęzi w okresie całego sezonu w przypadku, gdy zasłaniają widoczność, znaki drogowe bądź utrudniają korzystanie z chodnika; - pielęgnacja drzew, których korona jest wysoka poprzez: wycinanie konarów w okresie całego sezonu w przypadku, gdy zasłaniają widoczność znaki drogowe, utrudniają korzystanie z chodnika, stanowią zagrożenie oraz usuwanie wiatrołomów; - pielęgnacji i formowaniu żywopłotów w okresie całego sezonu - pielęgnacji róż poprzez: kopcowanie i odkrywanie, obcinanie pędów, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i dzikich odrostów, odchwaszczanie, opryskiwanie przeciw szkodnikom i chorobom, nawożenie oraz podlewanie, - sadzeniu roślin ozdobnych jednorocznych zakupionych przez Wykonawcę. j) utrzymanie i konserwacja placów zabaw w ilości 4 szt. znajdujących przy nieruchomościach komunalnych: Narutowicza 6/8, Targowa 16/18, Grunwaldzka 2, Przejazd 16 poprzez: - zakładanie i prowadzenie książki obiektu; - przeglądy i bieżące naprawy zabawek, ogrodzenia; - oznakowanie placu zabaw; - przygotowanie i umieszczenie w miejscu widocznym regulaminu korzystania z placu zabaw; - wymianie piasku min. 1 raz w roku zakupionego przez Wykonawcę; k) dbanie o czystość i porządek poprzez: - zamiatanie i zbieranie nieczystości z chodników, ciągów jezdnych wewnątrz osiedlowych wraz z zatokami postojowymi; - opróżnianie, mycie i dezynfekcję koszy parkowych, a także bieżącą konserwację i naprawę; - usuwanie plakatów, ogłoszeń i innych informacji zamieszczonych w miejscach niedozwolonych jak: na drzewach, słupach energetycznych, telefonicznych, budynkach stanowiących mienie gminne; - bieżącą konserwację i utrzymanie w czystości ławek parkowych znajdujących się wokół budynków oraz uzupełnieniu uszkodzonych części tych ławek, a w okresie zimy usuwanie śniegu i lodu z chodników, ciągów jezdnych wewnątrz osiedlowych wraz z zatokami parkingowymi oraz usuwanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką (soli i piasku) zakupioną przez Wykonawcę. Mapy terenów objętych utrzymaniem czystości i porządku oraz utrzymaniem i konserwacją terenów zieleni osiedlowej stanowią załączniki Nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do niniejszej umowy. l) zapewnienie sprawnego funkcjonowania 3 lokalnych kotłowni centralnego ogrzewania dla następujących budynków: Niemysłów 33, Niewiesz - Kolonia 37, Poddębice ul. Piotrowskiego 27, ł) utrzymanie i konserwacja 4 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w Kałowie i Niewieszu Kolonii 37 i 44, Paulina 11 zgodnie z przekazaną dokumentacją i obowiązkami eksploatacyjnymi, m) utrzymanie pozostałych budynków i lokali w należytym stanie sanitarno - porządkowym, n) bieżącej konserwacji zarządzanej nieruchomości i zarządzanych lokali, przy czym za bieżącą konserwację należy rozumieć prace polegające na zapewnieniu utrzymania przedmiotu umowy w stanie nie pogorszonym, o) weryfikacji i sprawdzaniu zakresu wykonywanych robót i przedkładaniu rachunków do zapłaty Zamawiającemu, p) zapewnienie dostarczania ciepła do budynku po byłej Szkole Podstawowej w Niewieszu Kolonii w celu utrzymania temperatury nie niższej niż 5 o C..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Na podst. art. 67 ust.1 pkt.6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: 3.1 w pieniądzu, 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 Banku Spółdzielczego w Poddębicach. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 - 3.5 należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument gwarancyjny winien spełniać poniższe wymogi: 6.1 mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji umożliwiającej wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, 6.2 być ważny do czasu upływu terminu związania ofertą, 6.3 określać beneficjenta - zamawiającego, 6.4 winno wynikać, iż określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez wykonawcę w konkretnym postępowaniu, oraz że w przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji na rzecz zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, 6.4 treść gwarancji winna ściśle odpowiadać przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał (lub wykonuje) usługę w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającą na zarządzaniu budynkami i lokalami o powierzchni użytkowej co najmniej 5 000 m2 wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zakres wykazanych usług może być objęte w jednej lub kilku umowach. 1.2.1 Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2 Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt 1.2.1 1.2.3 Jeżeli usługi wykazane w wykazie zostały wykonane na rzecz zamawiającego Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 1.2.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Wykonawcy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktur - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.poddebice.pl oraz poddebice.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice pok. 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.