eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Usługi sprzątania w pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, sprzątanie przystanków MPK, bieżące usuwanie i wywóz odpadów - zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Radomsko: Usługi sprzątania w pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, sprzątanie przystanków MPK, bieżące usuwanie i wywóz odpadów - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 406860 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, sprzątanie przystanków MPK, bieżące usuwanie i wywóz odpadów - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające na usługi sprzątania w pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych gromadzonych w koszach ulicznych, odbiór i załadunek oraz wywóz na wysypisko odpadów, wszelkich nieczystości pozostawionych na chodnikach przez właścicieli, których nieruchomości przylegają bezpośrednio do pasa drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Usługi sprzątania wykonywane codziennie w miejscach opisanych jako rewir nr 1 wg wykazu zawartego w Tabeli nr 1 w dodatku nr 6 do Informacji. 2. Usługi sprzątania wykonywane codziennie w miejscach opisanych jako rewir nr 2 wykazu zawartego w Tabeli nr 1, w dodatku nr 6 do Informacji. 3. Codzienne sprzątanie przystanków MPK wg wykazu zawartego w Tabeli nr 2, w dodatku nr 6 do Informacji. 4. Mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych wykazu zawartego w Tabeli nr 3, w dodatku nr 6 do Informacji. 5.Bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych zgromadzonych w koszach ulicznych w ilości 350 szt. o pojemności 50 litrów każdy. 6.Usługi sprzątania wykonywane na odrębne zlecenie poza okresem opadów śniegu i zalegania śniegu wg wykazu zawartego w Tabeli nr 4, w dodatku nr 6 do Informacji. 7. Usługi likwidacji gołoledzi i usuwania śniegu wykonywane na odrębne zlecenia w okresie opadów śniegu i zalegania śniegu wg wykazu zawartego w Tabeli nr 4, w dodatku nr 6 do Informacji. 8. Odbiór, załadunek i wywóz na wysypisko odpadów, wszelkich nieczystości pozostawionych na chodnikach przez właścicieli, których nieruchomości przylegają bezpośrednio do pasa drogowego - w założonej ilości 300 m3. 9. Sprzątanie innych terenów leżących w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomsko, w tym martwych pół skrzyżowań i terenów zielonych - w założonej w ilości 1000 000 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacja powierzchni przewidzianych do sprzątania zostały określone w dodatkach nr 6 i 7 do Informacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. W myśl art. 66 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą. Stosownie do treści art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego pn. Usługi sprzątania w pasach drogowych i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, sprzątanie przystanków MPK, bieżące usuwanie i wywóz odpadów (oznaczenie sprawy: BZP.271.1.19.2013). Zgodnie z pkt II.1.5. Ogłoszenia o zamówieniu oraz rozdziałem 21 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót tego samego rodzaju co roboty stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego. Wartość szacunkową zamówienia podstawowego ustalono na kwotę 260 000,00 zł netto co stanowi równowartość 64 683,10 EURO. Przewidziano zamówienie uzupełniające o wartości 130 000,00 zł (netto) co stanowi równowartość 32 341,53 EURO w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. ( Dz. U. z 2011 r., Nr 282, poz. 1650), gdzie 1 euro= 4,0196 PLN, natomiast w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23.12.2013 r. ( Dz. U. Z 2013 r. poz. 1692) gdzie 1 euro= 4, 2249 PLN) wartość przewidzianych zamówień uzupełniających wynosi 30 769,96 EURO. Wartość przedmiotowego zamówienia został ustalona na kwotę 78 042,54 zł netto co stanowi równowartość 18 472,04 EURO (1 euro= 4, 2249 PLN). W związku z powyższym dla dalszego prawidłowego prowadzenia oczyszczania terenów pasów drogowych, przystanków MPK, wywozu odpadów z koszy ulicznych zasadne jest udzielenie zamówienia uzupełniającego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • EKO-DRZEW Ireneusz Bilicz, ul. Jagiellońska 21/31, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.