eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiatów › Zorganizowanie oraz świadczenie usług w zakresie selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Trzebiatów w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Trzebiatów: Zorganizowanie oraz świadczenie usług w zakresie selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Trzebiatów w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 406838 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej , ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3872623, faks 091 3872623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie oraz świadczenie usług w zakresie selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Trzebiatów w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie oraz świadczenie usług w zakresie selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Trzebiatów w 2012 roku. Zakres usługi przewiduje odbiór wyselekcjonowanych odpadów (tworzyw sztucznych, szkła i makulatury), transport i ich zagospodarowanie z terenu Gminy Trzebiatów w następującym zakresie: 1. Dostarczenie zgodnie z wykazem rozmieszczenia i ilości pojemników, na terenie Gminy Trzebiatów, następujących urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów: - pojemniki do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych (kod odpadów: 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych), koloru żółtego, o pojemności min. 1,100 l. Wykonane z tworzyw sztucznych, utwardzonych tworzyw sztucznych lub żywic poliestrowych w ilości 68 sztuk, w terminie od dnia 01.01.2012 r. do dnia 31.12.2012 r., - pojemniki do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych (kod odpadów: 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych), koloru żółtego, o pojemności min. 1,100 l. Wykonane z tworzyw sztucznych, utwardzonych tworzyw sztucznych lub żywic poliestrowych w ilości 14 sztuk, w terminie od dnia 11.06.2012 r. do dnia 16.09.2012 r., - pojemniki do selektywnej zbiórki szkła (kod odpadów: 15 01 07 - opakowania ze szkła), koloru zielonego, o pojemności min. 1,100 l, wykonane z tworzyw sztucznych, utwardzonych tworzyw sztucznych lub żywic poliestrowych w ilości 65 szt. w terminie od dnia 01.01.2012 roku do dnia 31.12.2012 r., - pojemniki do selektywnej zbiórki makulatury (kod odpadów: 15 01 01 opakowania z papieru i tektury), koloru niebieskiego, o pojemności min. 1,100 l, wykonane z tworzyw sztucznych, utwardzonych tworzyw sztucznych lub żywic poliestrowych w ilości 65 szt. w terminie od dnia 01.01.2012 roku do dnia 31.12.2012 r. Wszystkie dostarczone pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów powinny być zgodne z ww. opisem, w bdb. stanie technicznym (nie połamane, nie podrapane, kompletne). Pojemniki przeznaczone do gromadzenia odpadów tego samego rodzaju muszą być tego samego wzoru, koloru i wykonane z tego samego materiału. 2. Wywożenie odpadów z pojemników z częstotliwością wywozu określoną w harmonogramie opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, 3. Odstawienie opróżnionych pojemników na miejsce ich postoju, 4. Świadczenie usług z należytą starannością, 5. Bieżące utrzymywane pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, po przez ich mycie min. raz na kwartał. W przypadku zniszczenia (spalenia, połamania itp.) pojemników Wykonawca zobowiązany jest do ich uzupełnienia, 6. Oznaczenie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy ( logo) oraz numeru telefonu Wykonawcy, 7. Prowadzenie ewidencji przekazanych mu odpadów zebranych selektywnie, oraz składanie miesięcznych sprawozdań (karty przekazania odpadu) Zamawiającemu dotyczących ilości zebranych odpadów oraz ilości odpadów poddanych recyklingowi, 8. Nadmiar odpadów nagromadzonych obok pojemnika zostanie załadowany przez pracowników wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny, 9. Świadczenie w/w usług powinno być spójne z gminnym programem gospodarki odpadami stałymi oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzebiatów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może zlecić Wykonawcy w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wykonania zamówienie uzupełniające w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodach 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 07 - opakowania ze szkła, 15 01 01 - papier i tektura. Posiadanie dokumentu stwierdzającego możliwość przekazania odpadów do dalszego przetworzenia lub unieszkodliwienia przez instalacje, urządzenia i obiekty których wydajność roczna oraz stopień wykorzystania umożliwi odbiór odpadów pochodzących z terenu gminy Trzebiatów. Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie wzoru nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania. Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty stanowiący wzór nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtrzebiatow.rekord.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.