eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa specjalistycznego wyposażenia laboratoriów fonetycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Łomża: Dostawa specjalistycznego wyposażenia laboratoriów fonetycznych
Numer ogłoszenia: 406764 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195315 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego wyposażenia laboratoriów fonetycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kompletnych systemów, stanowiących wyposażenie laboratoriów fonetycznych, zlokalizowanych w budynku dydaktycznym (segment B) Instytutu Technologii Żywności i Gastronomii Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży mieszczącego się przy ul. Akademickiej w Łomży. W/w laboratoria będą użytkowane przez studentów Instytutu Technologii Żywności i Gastronomii oraz Robotyki i Automatyki Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. Ilość laboratoriów fonetycznych - 2, Ilość stanowisk studenta - 20 szt w każdym laboratorium. Podstawowe składniki systemów to: - pulpit lektora z centralną jednostką, wraz z magnetofonem cyfrowym, wzmacniaczem oraz oprogramowaniem, - stanowiska studenta z indywidualnym pulpitem i słuchawkami, - tablica interaktywna z projektorem multimedialnym, - wizualizer. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury Uczelni wraz z halą laboratoryjną do nowoczesnego przetwórstwa rolno-spożywczego współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.1Infrastruktura Uczelni 1) Szczegółowe zakresy rzeczowe i ilościowe oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Specyfikacja Techniczna przedstawia minimalne wymagania techniczne przedmiotu zamówienia. 3) Przez użyte w opisie przedmiotu zmówienia symboli lub nazw własnych należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie terminologii (nazw i skrótów) angielskiej przy opisie oferowanego sprzętu. Zgodnie z art.30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca załączy do oferty opisy zawierające szczegółowe dane oferowanego sprzętu równoważnego. 4) Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia są pomieszczenia w segm. B budynku dydaktycznego Instytutu Technologii Żywności i Gastronomii Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży mieszczącego się przy ul. Akademickiej w Łomży. 5) Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. 6) Oferowany sprzęt musi być gotowy do użycia, to znaczy musi posiadać akcesoria niezbędne do pracy (np. kable, zasilacze). 7) Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca obowiązany jest opisać w kolumnie Parametry oferowane Formularza technicznego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) oferowany przedmiot zamówienia poprzez wskazanie producenta, modelu/typu oraz określenie jego parametrów technicznych i cech funkcjonalnych. Wypełniony załącznik musi być nierozłącznym elementem oferty. - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt wraz z odpowiednimi certyfikatami i dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi w języku polskim oraz innymi niezbędnymi instrukcjami i gwarancjami wydanymi przez producenta lub Wykonawcę. - Wykonawca zaproponuje sprzęt o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne sprzętu. - Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 8) Warunki realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia: a) przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia, b) dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do Instytutu Technologii Żywności i Gastronomii PWSIiP w Łomży, ul. Akademicka, 18-400 Łomża, c) przeprowadził rozładunek, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. wniósł do miejsca zamontowania, rozpakował, zamontował, uruchomił i przekazał do użytku przedmiot zamówienia, d) przeszkolił w zakresie obsługi co najmniej 3 osoby wskazane przez Zamawiającego, e) dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi oraz dokument gwarancyjny w języku polskim. 9) Warunki gwarancji: 9.1 Wykonawca zapewni świadczenie usług gwarancyjnych względem przedmiotu zamówienia przez wykwalifikowany personel, polegających na usuwaniu wad przedmiotu zamówienia ujawnionych w czasie trwania gwarancji. Świadczenie usług gwarancyjnych nastąpi z uwzględnieniem następujących postanowień: a) termin (okres) udzielonej gwarancji - zgodnie ze złożoną ofertą. Termin gwarancji na poszczególne urządzenia będące przedmiotem niniejszej umowy wskazany jest w Specyfikacji Technicznej Oferowanego Sprzętu. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem sprzętu, a warunki gwarancji producenta sprzętu przewidują dłuższy okres gwarancji niż wskazany w pkt. a), wówczas gwarancja Wykonawcy udzielona jest na okres wskazany w gwarancji producenta urządzenia. c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu gwarancji producentów sprzętu będącego przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku braku formularzy gwarancji producenta Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia własnych formularzy gwarancji wraz z opisem procedury zgłaszania awarii sprzętu. d) wykonawca zobowiązany będzie do usuwania wad lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnia się w czasie trwania gwarancji w dostarczonym przedmiocie zamówienia, e) świadczenie usług gwarancyjnych będzie odbywało się w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia jak również u Wykonawcy, jeżeli u użytkownika okaże się niemożliwa. W przypadku wykonywania napraw poza miejscem dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty związane z transportem rzeczy podlegających naprawie do miejsca wykonania napraw gwarancyjnych oraz transportem powrotnym, f) Wykonawca przystąpi do napraw gwarancyjnych przedmiotu zamówienia w ciągu 3 dni robocze - licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady, g) Koszty świadczenia usług gwarancyjnych, w tym transportu oraz wymienianych części, przez cały okres gwarancji będzie ponosił Wykonawca. 9.2. Bieg terminu gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń stwierdzającego wykonanie zamówienia. Do biegu terminu udzielonej gwarancji nie będzie wliczany czas wykonywania napraw gwarancyjnych. Na czas wykonania napraw gwarancyjnych termin udzielonej gwarancji będzie ulegał zawieszeniu. 9.3. Sposób i forma zgłaszania przez Zamawiającego wad przedmiotu zamówienia: telefonicznie, faksem lub droga elektroniczną na dane wskazane przez Wykonawcę tj nr telefonu, numer faksu, adres poczty e-mail, imię i nazwisko osoby wskazanej przez Wykonawcę do kontaktów. 9.4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez okres minimum 5 lat w wypadku zakończenia działalności swojego przedsiębiorstwa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.74.00.00 - Pakiety oprogramowania do tłumaczenia z języków obcych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Rozwój infrastruktury Uczelni wraz z halą laboratoryjną do nowoczesnego przetwórstwa rolno-spożywczego - współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.1 Infrastruktura Uczelni.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MENTOR Zdzisław Sabat, ul. Modra 26, 71-220 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44748,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49660,02

  • Oferta z najniższą ceną: 49660,02 / Oferta z najwyższą ceną: 49660,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.