eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługi Akcji Zima 2012/2013 dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Opolu w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Opole: Usługi Akcji Zima 2012/2013 dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Opolu w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 406688 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Opolu , Pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 5418100, faks +48 077 5418121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.opole.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Akcji Zima 2012/2013 dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Opolu w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi Akcji Zima 2012/2013 dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Opolu w podziale na zadania, tj.: Zadanie nr 1 - usługi zimowego utrzymania chodników, ulic i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu przy Pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz wokół posesji Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a; Zadanie nr 2 - usługi odśnieżania dachów płaskich budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a; Zadanie nr 3 - usługi usuwania sopli i nawisów śnieżnych z dachów budynków Sądu Okręgowego w Opolu przy Pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a; Zadanie nr 4 - usługi czyszczenia rynien: budynków Sądu Okręgowego w Opolu przy Pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynków Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających dla każdego z zadań osobno obejmujących cały zakres rodzajowy przewidziany dla zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.64.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali lub realizują usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdego z zadań osobno, tj.: dla Zadania nr 1: Za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 usługę obejmującą m.in. usługi zimowego utrzymania dróg, ulic, chodników, alejek, parkingów o łącznej powierzchni odśnieżania nie mniejszej niż 2.000 m2. Za odpowiadające wartością Zamawiający uzna minimum 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł; dla Zadania nr 2: Za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 usługę obejmującą usługi usuwania śniegu z dachów (odśnieżania dachów). Za odpowiadające wartością Zamawiający uzna minimum 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 500,00 zł; dla Zadania nr 3: - Za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 usługę obejmującą usługi usuwania sopli, nawisów śnieżnych z dachów. Za odpowiadające wartością Zamawiający uzna minimum 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł; dla Zadania nr 4: minimum 1 usługą obejmującą usługi oczyszczania rynien budynków o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo uprawniające do reprezentowania Wykonawcy w oryginale lub poświadczone notarialnie. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku ograniczeń budżetowych jednostki lub też w przypadku odstąpienia od realizacji części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawieszenia wykonania umowy części Zadania nr 1 na określonym odcinku i przez określony czas. Zamawiający informuje Wykonawcę, na których odcinkach i na jaki czas zostanie zawieszona realizacja wykonania umowy części Zadania nr 1. Powyższe zawieszenie nie wymaga sporządzania aneksu do umowy a jedynie powiadomienie Wykonawcę w drodze pisemnej.W przypadku zawieszenia wykonywania części umowy (części odcinka) dla Zadania nr 1 Wykonawca przeliczy wynagrodzenie obliczone zgodnie z Umową tj.: cena jednostkowa m2 x ilość m2 = wynagrodzenie Wykonawcy gdzie ilość oznacza powierzchnię objętą usługą po uwzględnieniu zmniejszenia o odcinki wyłączone zgodnie z § 10 ust. 3 Umowy. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą nową stawkę z dniem obowiązywania. przy czym jeżeli zmiana stawki nastąpiła po dacie wystawienia faktury, Wykonawca wprowadzi nową stawkę w kolejnym okresie rozliczeniowym. Zmiana wynagrodzenia wywołana zmianą obowiązującej stawki VAT wymaga sporządzenia aneksu do umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Opolu pl. Daszyńskiego 1 45-064 Opole pokój nr 217 (Sekcja Inwestycji).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Opolu pl. Daszyńskiego 1 45-064 Opole (Biuro Podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - usługi zimowego utrzymania chodników, ulic i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu przy Pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz wokół posesji Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie chodników i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy pl. Daszyńskiego 1: - parking od krawędzi ul. Kościuszki wjazd na parking, parking - 281 m2; - wjazd do garażu - 42 m2; - chodnik zewnętrzny wzdłuż budynku SO Opole od ul. Kościuszki (od Biblioteki do rogu pl. Daszyńskiego) - 70 m2; - chodnik zewnętrzny wzdłuż budynku SO Opole (od rogu pl. Daszyńskiego do granicy szkoły Podstawowej nr 1) - 132 m2; - chodnik wewnętrzny wzdłuż budynku SO Opole od strony podwórka (od bramy wjazdowej-wejścia na posesję SO Opole do wejścia do windy) - 56 m2. Dodatkowo do SIWZ załączono mapkę orientacyjną z wykazem chodników i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1, która stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zestawienie ulic, chodników i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy ul. Plebiscytowej 3a: - drogi wewnętrzne - 1720 m2; - chodniki - 888 m2; - miejsca parkingowe - 1207 m2; Zestawienie ulic, chodników i parkingów wokół posesji Sądu Rejonowego w Opolu (SR Opole) przy ul. Ozimskiej 60A: - drogi wewnętrzne - 2107m2, w tym: - chodniki - 425m2; - miejsca parkingowe - 439m2; Dodatkowo do SIWZ załączono mapkę orientacyjną z wykazem ulic, chodników i parkingów wokół posesji Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a oraz Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a, która stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - usługi odśnieżania dachów płaskich budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz dachów: budynku Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu (SR Opole) przy ul. Ozimskiej 60A: - dach płaski SO Opole przy ul. Plebiscytowej 3a - 1 300m2; - dach płaski SR Opole przy ul. Ozimskiej 60A - 1 850m2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. Wykonanie usług, dla Zadania nr 2 powinno odbywać się według następujących standardów: Wykonanie usług zrzucania śniegu z dachów: budynku SO Opole oraz budynku SR Opole polega na zrzucaniu i usunięciu z powierzchni dachów płaskich: budynku SO Opole oraz budynku SR Opole nadmiaru mokrego lub zlodowaciałego śniegu, a także jego wywóz. Powierzchnia odśnieżanego dachu, każdorazowo jest ustalana przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy z osobami upoważnionymi odpowiednio przez SO Opole oraz SR Opole; W przypadku odśnieżania dachu budynku SO Opole zwały usuwanego śniegu należy zrzucać i składować we wnęce budynku SO Opole od strony ul. Plebiscytowej (po obu stronach wejścia głównego) oraz w razie braku miejsca na jego składowanie wywieźć na własny koszt środkiem transportu, którym dysponuje Wykonawca; W przypadku odśnieżania dachu budynku SR Opole zwały usuwanego śniegu należy zrzucać i składować we wnęce budynku SR Opole od strony ul. Ozimskiej (po obu stronach wejścia głównego) oraz w razie braku miejsca na jego składowanie wywieźć na własny koszt środkiem transportu, którym dysponuje Wykonawca; Przyjmuje się, iż powyżej 30 centymetrowa warstwa śniegu może stanowić zagrożenie dla konstrukcji budynku. Wykonawca zapewnia: zabezpieczenie miejsca wykonywania usług pod względem bhp, zabezpieczenie bhp dla pracowników wykonujących usługę, sprzęt niezbędny do wykonania usługi m.in. rusztowania, barierki, pomosty itp. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług, zabezpieczenie mienia i osób (w tym m.in. samochody, balkony, szyldy, anteny, kable antenowe, przechodniów i inne) i odpowiada za wyrządzone szkody osobowe i majątkowe, poprzez ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej. Za wszelkie wypadki odpowiada Wykonawca. Jeżeli w miejscu prowadzenia usługi znajdują się stojące samochody, Wykonawca odpowiada za spowodowanie przesunięcia i zabezpieczenie terenu. Podane w pkt 1 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 2 ilość m2 dachów są wielkościami maksymalnymi, które Zamawiający przewiduje na czas objęty umową. Przedmiotowy zakres zamówienia będzie realizowany tylko i wyłącznie w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych i okoliczności uzasadniających konieczność wykonania określonych prac.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - usługi usuwania sopli i nawisów śnieżnych z dachów budynków Sądu Okręgowego w Opolu przy Pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz dachów budynków Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy |pl. Daszyńskiego 1, a także przy ul. Plebiscytowej 3a oraz dachu budynku Sądu Rejonowego w Opolu (SR Opole) przy ul. Ozimskiej 60A: - dach wielospadowy mansardowy SO Opole przy pl. Daszyńskiego 1 - 202mb; - dach płaski SO Opole przy ul. Plebiscytowej 3a - 232mb; - dach płaski SR Opole przy ul. Ozimskiej 60A - 293mb. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. Wykonanie usług, dla Zadania nr 3 powinno odbywać się według następujących standardów: - usługa obejmuje zrzucanie śniegu z odcinka 50cm od krawędzi dachu, strącanie sopli, usuwanie oblodzeń i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, udrażnianie rynien i odpływów z dachów budynków SO Opole przy pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a, a także z dachu budynku SR Opole przy ul. Ozimskiej 60A a także sprzątanie i wywóz; -w przypadku strącania sopli, usuwania oblodzeń i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, udrażniania rynien z budynku SO Opole przy pl. Daszyńskiego 1 zrzucany śnieg i sople należy składować na przyległy chodnik, a następnie na własny koszt wywieźć środkiem transportu, którym dysponuje Wykonawca; - w przypadku strącania sopli, usuwania oblodzeń i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, udrażniania rynien z budynku SO Opole przy ul. Plebiscytowej 3a zrzucany śnieg i sople należy składować w sposób pozwalający na bezpieczne poruszanie się samochodów i pieszych; - w przypadku strącania sopli, usuwania oblodzeń i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, udrażniania rynien z budynku SR Opole przy ul. Ozimskiej 60A zrzucany śnieg i sople należy składować w sposób pozwalający na bezpieczne poruszanie się samochodów i pieszych ; - Wykonawca zapewnia: zabezpieczenie miejsca wykonywania usług pod względem bhp, zabezpieczenie bhp dla pracowników wykonujących usługę, sprzęt niezbędny do wykonania usługi np. rusztowania, barierki, pomosty itp. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług, zabezpieczenie mienia i osób (w tym m.in. samochody, balkony, szyldy, anteny, kable antenowe, przechodniów i inne) i odpowiada za wyrządzone szkody osobowe i majątkowe, poprzez ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej. Za wszelkie wypadki odpowiada Wykonawca. Jeżeli w miejscu prowadzenia usługi znajdują się stojące samochody, Wykonawca odpowiada za spowodowanie przesunięcia i zabezpieczenie terenu. Podane w pkt 1 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 3 ilości mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania śniegu i sopli są wielkościami maksymalnymi, które Zamawiający przewiduje na czas objęty umową. Przedmiotowy zakres zamówienia będzie realizowany tylko i wyłącznie w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych i okoliczności uzasadniających konieczność wykonania określonych prac.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - usługi czyszczenia rynien: budynków Sądu Okręgowego w Opolu przy Pl. Daszyńskiego 1 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynków Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz budynków Sądu Okręgowego w Opolu (SO Opole) przy pl. Daszyńskiego 1, a także przy ul. Plebiscytowej 3a oraz budynków Sądu Rejonowego w Opolu (SR Opole) przy ul. Ozimskiej 60A: 1.Budynek SO Opole przy pl. Daszyńskiego 1: - dach wielospadowy mansardowy - 202 mb; - ilość wyczystek - 13 szt.; - ilość spustów 15 szt.; - ilość koszy (zbiorników) - 3 szt. 2. Budynek SO Opole przy ul. Plebiscytowej 3a: - dach płaski - 232mb; - ilość wyczystek - 5 szt.; - ilość spustów - 8 szt.; - ilość koszy (zbiorników) - 4 szt. 3. Budynek SR Opole przy ul. Ozimskiej 60a: - dach płaski - 293mb; - ilość wyczystek - 9 szt.; - ilość spustów - 10 szt.; - ilość koszy (zbiorników) - 2 szt. 4. Budynek SR Opole (Magazyn dowodów rzeczowych) przy ul. Ozimskiej 60a: - dach płaski - 21 mb; - ilość wyczystek - 2 szt.; - ilość spustów - 2 szt.; Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. Wykonanie usług, dla Zadania nr 4 powinno odbywać się według następujących standardów: - Wykonawca w ramach usługi usunie nieczystości (nawiane przez wiatr liście, igliwia, śmieci, pyły, piasek i inne zanieczyszczenia). Usługa obejmuje: - jednokrotne zrzucanie i oczyszczenie nieczystości z systemu rynnowego; - przeczyszczenie spustów, koszy (zbiorników) oraz wyczystek w rurach spustowych; - sprawdzenie przepustowości rur spustowych; - sprzątanie i wywóz nieczystości. Wykonawca ponadto poinformuje osoby upoważnione odpowiednio przez SO Opole oraz SR Opole o stwierdzeniu ewentualnych uszkodzeń, zniszczeń, nieszczelności itp. Wykonawca zapewnia: zabezpieczenie miejsca wykonywania usług pod względem bhp, zabezpieczenie bhp dla pracowników wykonujących usługę, sprzęt niezbędny do wykonania usługi np. rusztowania, barierki, pomosty itp. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług, zabezpieczenie mienia i osób (w tym m.in. samochody, balkony, szyldy, anteny, kable antenowe, przechodniów i inne) i odpowiada za wyrządzone szkody osobowe i majątkowe, poprzez ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej. Za wszelkie wypadki odpowiada Wykonawca. Jeżeli w miejscu prowadzenia usługi znajdują się stojące samochody, Wykonawca odpowiada za spowodowanie przesunięcia i zabezpieczenie terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.