To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy archiwum zakładowego oraz dostawy i montażu regałów jezdnych
Numer ogłoszenia: 406686 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336874 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy archiwum zakładowego oraz dostawy i montażu regałów jezdnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy archiwum zakładowego (część A zamówienia) oraz dostawy i montażu regałów jezdnych (część B zamówienia). Specyfikacja robót do wykonania zawarta została w załącznikach do SIWZ, tj: 1) projekt budowlany - część opisowa (branża architektura), 2) projekt budowlany - część opisowa (konstrukcja), 3) projekt budowlany - część opisowa (branża sanitarna), 4) projekt budowlany - część opisowa (branża elektryczna), 5) przedmiar robót - branża architektoniczna i elektryczna, 6) STWiORB w branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony zgodnie z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) i z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane regały w minimalnym wymiarze 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru prac. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie organizacja placu robót, a w szczególności: część A zamówienia 1) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, tj. odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, 4) konieczność bieżącej utylizacji lub zagospodarowania odpadów. Roboty z uwagi na charakter obiektu, należy prowadzić ze szczególną ostrożnością z przestrzeganiem zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych, ze szczególnym uwzględnieniem prac na wysokościach. Zamawiający zapewnia zamykane pomieszczenie do składowania materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania wszystkich części przedmiotu zamówienia. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania wszystkich robót zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi zasadami sztuki budowlanej, 2) kierowania robotami w wymaganym zakresie przez pracownika wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane, 3) wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika budowy, 4) realizacji zadania przy użyciu materiałów zgodnych z Polskimi Normami lub posiadających certyfikat zgodności z aprobatą techniczną dla przyjętej technologii, dopuszczonych do obrotu na terenie Państwa Polskiego. część B zamówienia W ramach realizacji tej części zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy do siedziby Zamawiającego regałów wraz z całym niezbędnym osprzętem, 2) zamontowania regałów, zgodnie z zasadami montażu tego typu urządzeń, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3) wykonania wszelkich prac przygotowawczych, 4) przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi regałów, 5) corocznej bezpłatnej konserwacji (serwis) urządzeń w okresie gwarancyjnym, która obejmować będzie przegląd techniczny i regulacje oraz wymianę szybko zużywających się części. Wymagane warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego: - termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu telefonicznym lub e-mailowym przez Zamawiającego, - jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy, wtedy wykonawca wymieni urządzenia na nowe, a zaoferowane parametry będą nie gorsze od pierwotnie zamontowanych, - okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, - okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu wymienionego, - wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego, koszt transportu będzie ponosił wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w części opisowej projektu budowlanego (branża architektura) w punkcie Wyposażenie (pkt 3, 4 i 6). Zaoferowane przez wykonawcę regały stanowiące przedmiot umowy będą fabrycznie nowe (nie używane), o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwe, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym. Wymagane opinie i atesty: - atest higieniczny na farbę proszkową, - deklaracja zgodności z normami (o spełnieniu wymogów bezpieczeństwa CE), - opinia o niepalności, - opinia o wytrzymałości półek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Roboty budowlane w zakresie rozbudowy archiwum zakładowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGNUM - SERVICE Sp. z o.o., ul. Romera 14, 71-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31029,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30869,08
Oferta z najniższą ceną: 30869,08 / Oferta z najwyższą ceną: 33222,78
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż regałów jezdnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDMAX REGAŁY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"BUDMAX REGAŁY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- BudMax Sp. z o.o., ul. Aleksandry Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26908,71
Oferta z najniższą ceną: 26908,71 / Oferta z najwyższą ceną: 26908,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
- ODCZYNNIKI CHEMICZNE
- "Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie na potrzeby Międzynarodowych Spotkań Chóralnych w 2024 roku" PZ/2/2024
- ZGN.26-24/10 OBSŁUGA ENERGETYCZNA WRAZ Z ZAPROJEKTOWANIEM I WYKONANIEM SIECI TYMCZASOWEJ UMOŻLIWIAJĄCEJ DOSTARCZENIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ W RAMACH WYDARZENIA TTSR 2024
- Bezpieczne przejścia dla pieszych przy ul. 26 Kwietnia i ul. Witkiewicza.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.