eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dzierżawa urządzeń drukujących i kopiujących przez Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Kołobrzeg: Dzierżawa urządzeń drukujących i kopiujących przez Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Numer ogłoszenia: 406554 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń drukujących i kopiujących przez Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wydzierżawienie Zamawiającemu sześciu sztuk kserokopiarek z możliwością drukowania, wymagania techniczne jakie muszą spełniać urządzenia podane zostały w wykazie asortymentowo ilościowym (załącznik nr 1). 2. Umowa dzierżawy będzie na czas określony tj. na 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3. Wydzierżawienie kserokopiarki muszą być urządzeniami fabrycznie nowymi. 4. Miesięczny czynsz dzierżawy musi zawierać ryczałt 1000 stron czarno-białych A4 dla każdej kserokopiarki. 5. Za każda stronę A4 czarno-białą wykonaną ponad ryczałt oraz kolorową w danym miesiącu rozliczeniowym Zamawiający zapłaci według wskazań liczników kserokopiarek. 6. Faktyczna ilość wykonanych stron A4 zostanie określona na podstawie stanu licznika urządzenia w ostatni dzień roboczy każdego miesiąca, z zastrzeżeniem, że strona formatu A3 jest traktowana jako dwie strony formatu A4. 7. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy czynności Wykonawcy: Dostarczenie urządzeń do miejsc wskazanych przez Zamawiającego Instalacja i uruchomienie urządzeń w pomieszczeniach Zamawiającego Szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim Obsługa serwisowa urządzeń Demontaż i odebranie urządzeń po zakończeniu okresu dzierżawy 8. W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany do usług serwisowych polegających na: Wykonywaniu przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi Dokonywaniu napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego kserokopiarek Dostarczeniu na własny koszt wszelkich materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych okresowo zużywających się niezbędnych dla właściwego funkcjonowania kserokopiarek oraz dla zapewnienia ciągłej i prawidłowej ich pracy. Zakres obsługi serwisowej nie dotyczy dostaw papieru dla kserokopiarek Podłączenie wszystkich urządzeń do instalacji sieciowej pod nadzorem wyznaczonego przedstawiciela spółki Rekonfiguracja kserokopiarek w związku ze zmianą oprogramowania 9. W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany ponadto do: Dostarczenia, instalacji i uruchomienia kserokopiarek, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego Przeprowadzenia niezwłocznie po dokonaniu dostawy i uruchomieniu urządzeń szkolenia pracowników Zamawiającego, korzystających z urządzeń w zakresie ich obsługi Zainstalowanie kserokopiarek w ten sposób aby Zamawiający mógł za pośrednictwem Internetu administrować urządzeniami, w szczególności monitorować aktualny stan liczników poszczególnych kserokopiarek ( zgodnie z dodatkowymi minimalnymi wymaganiami dla wszystkich urządzeń) Dostarczenie instrukcji obsługi kserokopiarek w jeżyku polskim oraz deklaracji zgodności CE kserokopiarek Systematycznego odbierania od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych Odebraniu sprzętu po zakończeniu określonego okresu dzierżawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 3. Nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 4. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.