eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zaprojektowanie i wybudowanie przyłączy do sieci telekomunikacyjnej TASK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Gdańsk: Zaprojektowanie i wybudowanie przyłączy do sieci telekomunikacyjnej TASK
Numer ogłoszenia: 40645 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej , ul. Gabriela Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3472411, faks 058 3471006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.task.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie przyłączy do sieci telekomunikacyjnej TASK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: zaprojektowanie i wybudowanie przyłączy do sieci telekomunikacyjnej TASK. 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie przyłączy kanalizacji teletechnicznej doziemnej w postaci rurociągu kablowego w czterech relacjach: -relacja A - Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50 (początek w studni TASK nr 0742, koniec w studni Szpitala Św. Wojciecha) -relacja B - Gdańsk, ul. Katarzynki 4 (początek w studni Orange nr D-22, koniec w studni oświetleniowej Kościoła Św. Katarzyny) -relacja C - Gdańsk, ul. Szczecińska 49 (początek w studni TASK nr 2039, koniec w studni T-Mobile Polska) -relacja D - Gdynia, ul. Starowiejska, dz. nr 358 i 1339/321 (początek w studni Orange nr SR F3, koniec w budynku Szpitala Św. Wincentego a Paulo) Każda z części zamówienia obejmuje: -fazę projektową - opracowanie projektów (budowlany, wykonawczy, techniczny) na podstawie posiadanej przez Zamawiającego koncepcji, -fazę wykonawczą - wykonanie robót budowlanych w postaci przyłączy teletechnicznych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 6. Wykonawca zapewni udział w pracach nad projektami osób dysponujących uprawnieniami do projektowania w konkretnych specjalnościach oraz zapewni właściwą koordynację techniczną poszczególnych opracowań projektowych. W stosunku do ww. osób Wykonawca będzie występował jako pracodawca, zleceniodawca lub zawierający umowę o dzieło i będzie ponosił odpowiedzialność za ich działania i zaniechania, jak za własne. Wykonawca jest również zobowiązany do wypłaty tym osobom należnego wynagrodzenia i opłacenia należności publicznoprawnych. Wykonawca nie może żądać z tego tytułu żadnych dodatkowych środków od Zamawiającego ponad wynagrodzenie z tytułu wykonania Umowy. 7. W trakcie prac projektowych oraz trwania robót budowlanych związanych z remontem Wykonawca zapewni osoby we wszystkich branżach objętych zakresem przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu i o wymaganych prawem budowlanym uprawnieniach do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8. Wykonawca jest zobowiązany do: a) uzyskania właściwych dla danego projektu opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych, b) zapewnienia sprawdzenia dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności, 9. Wykonawca zobowiązuje się, że w ramach wynagrodzenia określonego niniejszą Umową będzie reprezentował Zamawiającego w postępowaniu administracyjnym o uzyskanie decyzji o pozwoleniach na budowę, niezbędne uzgodnienia i opłaty za prawo drogi i to na mocy otrzymanego od Zamawiającego pełnomocnictwa. 10. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o projekt budowlany i uzyskane decyzje i uzgodnienia oraz wykonane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego projekty wykonawcze. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 13. Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. uprawniony geodeta, radca prawny, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 14. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie ryczałtowej podanej w ofercie. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty w wymiarze 3 lat, licząc od dnia ich odbioru. 16. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż całkowita wartość umowy brutto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 700 zł. przed terminem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 2) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: 1) terminu: Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne zdarzenia losowe) nieprzewidziane i niemożliwe do uniknięcia b)ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w gruncie, c)ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, d)zaniechania części robót, e)przerw lub przestojów w realizacji robót budowlanych wynikających z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. 2) zakresu i wartości umowy Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być następujące okoliczności:. a) konieczność rezygnacji z zaprojektowania lub/i budowy którejś z relacji wynikająca z ujawnienia się przeszkód w gruncie, lub z innych obiektywnie uzasadnionych przyczyn b) zmiana stawki VAT - Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 212, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk (dotyczy wersji papierowej SIWZ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 212, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 14.04.2015 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Centrum Informatyczne TASK, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek B Wydziału ETI, III p., Sala Konferencyjna; 2. Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZP/65/022/R/15..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.