eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Prabutach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Prabuty: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Prabutach
Numer ogłoszenia: 406458 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty , ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Prabutach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Prabutach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w szczególności: - udział w przygotowaniu dokumentów przetargowych i pomoc w przeprowadzeniu postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w szczególności weryfikacja opracowanej dokumentacji technicznej, sprawdzenie przedmiarów i kosztorysów, analiza zgodności dokumentacji z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, współpraca przy opracowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uczestnictwo w charakterze rzeczoznawcy w komisji przetargowej działającej w celu wyłonienia wykonawcy oraz przygotowywanie odpowiedzi na pytania Wykonawców w sprawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - analiza i koordynacja dokumentacji technicznej, warunków technicznych, kompletu uzgodnień i pozwoleń w zakresie umożliwiającym sprawowanie obowiązków przez inspektorów nadzoru, - ścisła współpraca z podmiotami prowadzącymi nadzór autorski realizowanych robót, - przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego terenu budowy, - sprawowanie nadzoru zgodnie z wymogami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, - organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań (minimum co dwa tygodnie) z Wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców i podwykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, - sprawdzania i opiniowania wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, - weryfikowanie i ocena kosztorysów wykonawczych i zamiennych, - zawiadamiania jednostki projektowej o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpracy z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych. - kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym sprawdzanie faktur i opisywanie protokołów odbioru robót Wykonawcy, - informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na ewentualne przedłużenie terminu wykonania prac, - przygotowanie i sporządzenie dla Zamawiającego wszelkich dokumentów, raportów i informacji niezbędnych dla instytucji finansujących przedmiotową inwestycję, - przygotowanie materiałów i protokołów niezbędnych do zakończenia inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym dokumentacji powykonawczej, - przeprowadzania w okresie udzielonej przez wykonawcę robót gwarancji przeglądów gwarancyjnych przy udziale wykonawców robót, Zamawiającego i użytkownika wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, - nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek przez wykonawcę oraz dokonanie sprawdzenia usunięcia usterek wraz ze spisaniem, przy udziale wykonawcy robót, Zamawiającego i użytkownika, protokołu z usunięcia usterek. Inspektor nadzoru będzie decydować o: - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń nie określonych w STWiORB niezbędnych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zadania po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, - wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowej po uzyskaniu zgody Zamawiającego, - przeprowadzeniu niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego inspektora Inspektor będzie akceptować: - przedstawione przez Wykonawcę robót zmiany w harmonogramie robót i harmonogramie płatności, - propozycję wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inna osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy robót. Przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Prabutach realizował będzie Wykonawca robót budowlanych wybrany w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonym. Roboty będą prowadzone w oparciu o następującą dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: - Projekt budowlany - technologia i sieci sanitarne (EUREKA Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 24A, 81-850 Sopot) - Aneks do projektu budowlanego - technologia i sieci sanitarne (EUREKA Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 24A, 81-850 Sopot) - Projekt architektoniczno - budowlany - budowa stacji uzdatniania wody ze zbiornikiem retencyjnym (Biuro Usług Projektowych, ul. Piłsudskiego 25, 82-500 Kwidzyn) - Projekt budowlany - instalacja elektryczna stacji uzdatniania wody (ELKAM GDAŃSK, ul. Narwicka 2, 80-557 Gdańsk) - Aneks do projektu wykonawczego - instalacja elektryczna stacji uzdatniania wody (ELKAM GDAŃSK, ul. Narwicka 2, 80-557 Gdańsk) - Projekt budowlany - sieć wodociągowa z linią kablową sterowniczą (GAJ-PRO Projektowanie i Nadzory w Branży Sanitarnej Włodzimierz Gajdzis, ul. Szrych Szerogów 1/7, 82-300 Elbląg) - Projekt budowlany - drogi wewnętrzne (Biuro Usług Projektowych ALTRIS s.c., ul. Piłsudskiego 25, 82-500 Kwidzyn) Opis projektu rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w Prabutach 1. Założenia technologiczne: Technologia SUW została oparta na procesach naturalnych tj. napowietrzanie i filtracja, bez dozowania chemikaliów, w tym silnych utleniaczy. Woda surowa będzie podawana z 3 istniejących studni głębinowych za pomocą trzech pomp - 2 o wydajności 75 m3/h każda i jedna o wydajności 50 m3/h. Głównymi elementami ciągu technologicznego będą filtry ciśnieniowe I stopnia (3 sztuki o łącznej pow. filtracji 13,56 m2), wypełnione złożem kwarcytowym oraz filtry ciśnieniowe drugiego stopnia ze złożem katalityczno(brausztyn)-kwarcowym) także 3 sztuki o łącznej pow. filtracji 13,56 m2). Przed każdym ze stopni filtracji przewidziano napowietrzanie wody aeratorem. Uzdatniona woda będzie magazynowana w zbiorniku wody czystej o pojemności 500 m3 i przy pomocy zastawu pomp 2 stopnia wytłaczana do sieci miejskiej a także do znajdującej się na sieci wieży ciśnień o pojemności 500 m3. W przypadku konieczności dezynfekcji wody przewidziany jest zestaw do dozowania podchlorynu sodu. 2. Założenia konstrukcyjne Na główny obiekt stacji uzdatniania przewidziany jest budynek parterowy, niepodpiwniczony. Zaprojektowano go w konstrukcji mieszanej tj. żelbetowej słupowo-ryglowej. Na konstrukcji będą oparte dźwigary stalowe natomiast ściany wypełnione zostaną betonem komórkowym. Wykonanie stropodachu będzie wykonane z płyt warstwowych opartych na konstrukcji stalowej. Podstawowe dane techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy: 233,27 m2 Powierzchnia wewnętrzna: 213,40 m2 Kubatura brutto: 1392,62 m3 Wymiary zewnętrzne: 20,04m x 11,64 m Wysokość budynku: 6,58 m W budynku zlokalizowana będzie technologia I i II stopnia filtracji natomiast montaż pompowni II stopnia przewidziany jest w istniejącym budynku SUW, który zostanie na ten cel zaadoptowany. W ramach inwestycji planowane jest także wykonanie wewnętrznych dróg dojazdowych z kostki betonowej o pow. całkowitej 868 m2. 3. Założenia zasilania energetycznego i sterowania Zasilanie obiektu zaprojektowane zostało z istniejącej stacji transformatorowej 15/0,4 kV o mocy 250 kVA. Rozdzielnia główna została zaprojektowana w istniejącym budynku SUW. Zaprojektowano także automatyczny pięciostopniowy układ kompensacji mocy biernej o mocy 35 kvar. W ramach inwestycji zostanie zamontowany także nowy agregat prądotwórczy o mocy 105,6 kW. Praca projektowanej SUW ma być maksymalnie zautomatyzowana. Zaprojektowano układ blokowy oparty na sterownikach SIEMENS S-7 z których każdy będzie sterował fragmentem stacji uzdatniania. Stanowisko wizualizacji będzie się znajdować w istniejącym budynku SUW zapewniając możliwość kontroli i sterowania procesem uzdatniania wody. W celu dokładnego zapoznania się z zakresem rzeczowym robót objętych inwestycją Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową inwestycji. Dokumentacje projektowe przebudowy stacji uzdatniania wody w Prabutach udostępnione są w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 13, w godzinach pracy urzędu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn. pełnienie nadzoru nad robotami polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż Q = 100 m3/h lub o wartości robót budowlanych min. 1,5 mln. zł brutto. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót oraz będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej na podstawie treści dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem możliwości uzupełnienia, we wskazanmym przez Zamawijacego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp złożone na formularzu ofertowym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp złożone na Załączniku nr 2 SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców), d) wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług nadzoru (zgodnie z punktem 6c SIWZ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu nadzoru wraz z wartością robót budowlanych, wydajnością stacji oraz dat wykonania i odbiorców (Zamawiających), (złożony na Załączniku nr 3 do SIWZ), e) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie (zgodnie z pkt. 6c SIWZ) zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, opinie zamawiających, protokoły odbioru) f) wykaz osób (zgodnie z punktem 6d SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (złożony na Załączniku nr 4 do SIWZ), g) dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień przez osoby wskazane przez Wykonawcę oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z punktem 6d SIWZ) h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-500 Kwidzyn pokój nr 13, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty pokj nr 9, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.