To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Opole: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej tj: hali sportowej wraz z łącznikiem położonych przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu ZP/D/68/2009
Numer ogłoszenia: 406454 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353036 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej tj: hali sportowej wraz z łącznikiem położonych przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu ZP/D/68/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej tj: hali sportowej wraz z łącznikiem położonych przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu. CPV (90911200-8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) zestawienie pomieszczeń i posadzek w hali sportowej i łączniku - załącznik nr 1 do SIWZ, b) zestawienie posadzek hali sportowej i łączniku - załącznik nr 2 do SIWZ, c) wykaz czynności należących do podstawowych obowiązków wykonawcy usług - załącznik nr 3 do SIWZ, d) instrukcje producentów dotyczące utrzymania czystości bieżni lekkoatletycznej oraz sal sportowych (powierzchnia tartanowa -eltan oraz nawierzchnia syntetyczna pulastic 2000)- załącznik nr 4 do SIWZ 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania : a) czynności określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, b) wyznaczenia jednego pracownika do nadzoru i kontaktu z PO, c) utrzymanie stałej czystości w pomieszczeniach ogólnodostępnych: - korytarze, klatki schodowe - ze szczególnym uwzględnieniem bieżącego zmywania i czyszczenia podłóg, - toalety: utrzymanie w stałej czystości podłóg, ścian oraz wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, bieżące uzupełnianie: mydła w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemnikach i dezodorantów zapachowych opróżnianie koszy na śmieci. d) zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, e) zgłaszania wszelkich nieprawidłowości administratorowi obiekt mgr Leszkowi Szlachcie, f) intensywnej pracy ekip sprzątających w miesiącach styczeń-czerwiec, w miesiącu wakacyjnym lipiec sprzątanie interwencyjne na żądanie administratora obiektu, g) uzgodnienia godzin wykonywania pracy z administratorem obiektu (godziny pracy ekipy sprzątającej ściśle związana jest z grafikiem zajęć rozpisanym semestralnie), 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i używania sprzętu i wyposażenia oraz środków czystości w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości: a) nie powodujących utraty gwarancji, w przypadku podłogi sportowej ( punktowo elastycznej i tartanowej) w załączeniu instrukcje producentów dotyczące utrzymania czystości załącznik nr 4 , b) papier toaletowy biały, dwuwarstwowy lub gruby do pojemników o 280 mm, c) ręczniki papierowe ZZ, d) mydło w płynie - o delikatnym zapachu, nawilżające (nie powodujące wysuszania skóry rąk), e) dezodoranty zapachowe, o delikatnym zapachu (wykluczone słodkie: kwiatowe i owocowe), f) środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy do toalet, o jednakowej nucie zapachowej ( np. wszystkie: cytrynowe, morskie). 4. Sprzątanie w miesiącu wakacyjnym odbywać się będzie na wyraźne żądanie administratora obiektu, a ilość dni pracy ekipy sprzątającej w miesiącu lipcu będzie rozliczana zgodnie z zapisami zawartymi w umowie. 5. Zamawiający wymaga, aby pracownicy zatrudnieni do wykonywania zamówienia byli pracownikami Wykonawcy zatrudnionym na umowę o pracę (w sumie minimum 5 etatów). 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać na czas realizacji usługi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70513.33 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC-SERVICE R.Brzakała, R.Gawron, M.Nazaruk sp.j., ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70513.33
- Oferta z najniższą ceną: 70513.33 oferta z najwyższą ceną: 122361.38
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
- WIW.DA.272.9.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Higieny Środków Spożywczych WIW w Opolu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.