eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Dostawa mięsa drobiowego i wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - Znak postępowania 770/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Oleszno: Dostawa mięsa drobiowego i wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - Znak postępowania 770/2013
Numer ogłoszenia: 406302 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa drobiowego i wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - Znak postępowania 770/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa drobiowego i wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie, zgodnie z zapisami SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. ZADANIE I - MIĘSO DROBIOWE - Oleszno 1. Noga z kurczaka mrożona kg 2 500 2. Noga z kurczaka kg 2 500 3. Filet z piersi kurczaka kg 2 500 4. Filet z piersi indyka mrożony kg 2 000 5. Filet z piersi indyka kg 1 500 6. Wątroba z kurczaka kg 1 000 7. Żołądki kurczaka kg 1 000 ZADANIE II - MIĘSO DROBIOWE - Złocieniec 1. Noga z kurczaka mrożona kg 600 2. Noga z kurczaka kg 530 3. Filet z piersi indyka mrożony kg 400 4. Filet z piersi indyka kg 500 Złocieniec-Przedszkole 1. Noga z kurczaka kg 70 2. Filet z piersi indyka kg 50 ZADANIE III - MIĘSO DROBIOWE - Wałcz 1. Noga z kurczaka kg 400 2. Filet z piersi kurczaka kg 300 3. Filet z piersi indyka kg 300 4. Wątroba z kurczaka kg 200 ZADANIE IV - MIĘSO DROBIOWE - Mirosławiec- Nadarzyce 1. Noga z kurczaka mrożona kg 500 2. Noga z kurczaka kg 430 3. Filet z piersi kurczaka kg 480 4. Filet z piersi indyka kg 400 5. Wątroba z kurczaka kg 400 6. Żołądki kurczaka kg 400 Mirosławiec-Przedszkole 1. Noga z kurczaka kg 70 2. Filet z piersi kurczaka kg 20 ZADANIE V - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Oleszno 1. Parówki drobiowe kg 1 500 2. Szynka drobiowa kg 1 500 3. Szynka z indyka kg 1 500 4. Mortadela drobiowa kg 1 500 ZADANIE VI - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO- Złocieniec 1. Parówki drobiowe kg 300 2. Szynka drobiowa kg 290 3. Szynka z indyka kg 180 4. Mortadela drobiowa kg 100 Złocieniec-Przedszkole 1. Parówki drobiowe kg 0 2. Szynka drobiowa kg 10 3. Szynka z indyka kg 20 ZADANIE VII - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO- Wałcz 1. Parówki drobiowe kg 250 2. Szynka drobiowa kg 250 3. Szynka z indyka kg 250 4. Mortadela drobiowa kg 250 ZADANIE VIII - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Mirosławiec- Nadarzyce 1. Parówki drobiowe kg 270 2. Szynka drobiowa kg 270 3. Szynka z indyka kg 270 4. Mortadela drobiowa kg 270 Mirosławiec-Przedszkole 1. Parówki drobiowe kg 30.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0, 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia na poszczególne zadania w kwotach: - w zakresie zadania 1 - 5116,00 zł. brutto - w zakresie zadania 2 - 919,00 zł. brutto - w zakresie zadania 3 - 460,00 zł. brutto - w zakresie zadania 4 - 896,00zł. brutto - w zakresie zadania 5 - 1571,00 zł. brutto - w zakresie zadania 6 - 234,00 zł. brutto - w zakresie zadania 7 - 261,00 zł. brutto - w zakresie zadania 8 - 289,00zł. brutto W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań winien zsumować wartość poszczególnych zadań i na łączną kwotę wnieść wadium i tak np.: jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadania od 1 do 8 wadium winno opiewać na wartość 9746zł. brutto

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają: obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii wydaną zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub obowiązującą decyzję administracyjną właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 ze zm.), lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730). - mają wdrożony system HACCP Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykonali, lub wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy główne odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i odpowiada wartościom brutto podanym poniżej: - zadanie 1 - 17 000,00 zł brutto - zadanie 2 - 3 000,00 zł brutto - zadanie 3 - 1500,00 zł brutto - zadanie 4 - 3 000,00 zł brutto - zadanie 5 - 5 000,00 zł brutto - zadanie 6 - 800,00 zł brutto - zadanie 7 - 850,00 zł brutto - zadanie 8 - 1 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów (poświadczeń). W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań winien zsumować wartość poszczególnych zadań i na łączną kwotę przedstawić wykaz dostaw i tak np.: jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadania od 1 do 8 wykaz winien opiewać na wartość 32150,00zł. brutto Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Obowiązująca decyzja administracyjna właściwego powiatowego lekarza weterynarii wydaną zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub obowiązująca decyzja administracyjna właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 ze zm.), lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730). 2. dokument poświadczający wdrożony system HACCP 3. oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamieszczonym w załączniku Nr 1 do SIWZ, zatytułowanym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5), 4. oświadczenie o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej w momencie zawarcia umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO budynek nr 42 kancelaria nr 110..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO, budynek nr 42 kancelaria nr 108 - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - MIĘSO DROBIOWE - Oleszno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mięsa drobiowego: Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy JW 3378 Ul. Główna 1 78-513 Oleszno Telefon do magazynu żywnościowego : 947474087 Telefon do kancelarii żywnościowej: 947474217 1. Noga z kurczaka mrożona kg 2 500 2.Noga z kurczaka kg 2 500 3.Filet z piersi kurczaka kg 2 500 4. Filet z piersi indyka mrożony kg 2 000 5. Filet z piersi indyka kg 1 500 6. Wątroba z kurczaka kg 1 000 7. Żołądki kurczaka kg 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - MIĘSO DROBIOWE- Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW 1696 Ul. Czwartaków 4 78-524 Złocieniec Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165 Telefon do kancelarii żywnościowej: 943637540 Magazyn żywnościowy Przedszkola ul. Pancerniaków 5 78-524 Złocieniec Telefon do magazynu przedszkola : 943637389 Złocieniec 1. Noga z kurczaka mrożona kg 600 2. Noga z kurczaka kg 530 3. Filet z piersi indyka mrożony kg 400 4. Filet z piersi indyka kg 500 Złocieniec-Przedszkole 1. Noga z kurczaka kg 70 2. Filet z piersi indyka kg 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - MIĘSO DROBIOWE - Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 4094 Ul. Kościuszki 24 78-600 Wałcz Telefon do magazynu żywnościowego : 672502085 Telefon do kancelarii żywnościowej: 672502080.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV - MIĘSO DROBIOWE - Mirosławiec- Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW. 3299 78-651 Mirosławiec Górny Telefon do kancelarii żywnościowej: 672505788 Magazyn żywnościowy Przedszkola ul. Osiedle XXX-lecia LLP 78-651 Mirosławiec Telefon do magazynu przedszkola : 2505702 Mirosławiec- Nadarzyce Noga z kurczaka mrożona kg 500 Noga z kurczaka kg 430 Filet z piersi kurczaka kg 480 Filet z piersi indyka kg 400 Wątroba z kurczaka kg 400 Żołądki kurczaka kg 400 Mirosławiec-Przedszkole Noga z kurczaka kg 70 Filet z piersi kurczaka kg 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE V - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Oleszno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy JW 3378 Ul. Główna 1 78-513 Oleszno Telefon do magazynu żywnościowego : 947474087 Telefon do kancelarii żywnościowej: 947474217 1. Parówki drobiowe kg 1 500 2. Szynka drobiowa kg 1 500 3. Szynka z indyka kg 1 500 4. Mortadela drobiowa kg 1 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE VI - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO -Złocieniec, Złocieniec-Przedszkole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW 1696 Ul. Czwartaków 4 78-524 Złocieniec Telefon do magazynu żywnościowego : 943637165 Telefon do kancelarii żywnościowej: 943637540 Magazyn żywnościowy Przedszkola ul. Pancerniaków 5 78-524 Złocieniec Telefon do magazynu przedszkola : 943637389 Złocieniec 1. Parówki drobiowe kg 300 2. Szynka drobiowa kg 290 3. Szynka z indyka kg 180 4. Mortadela drobiowa kg 100 Złocieniec-Przedszkole 1. Parówki drobiowe kg 0 2. Szynka drobiowa kg 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE VII - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy JW 3378 przy JW 4094 Ul. Kościuszki 24 78-600 Wałcz Telefon do magazynu żywnościowego : 672502085 Telefon do kancelarii żywnościowej: 672502080 1. Parówki drobiowe kg 250 2. Szynka drobiowa kg 250 3. Szynka z indyka kg 250 4. Mortadela drobiowa kg 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE VIII - WĘDLINY Z MIĘSA DROBIOWEGO - Mirosławiec- Nadarzyce, Mirosławiec-Przedszkole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin z mięsa drobiowego realizowana do Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie Miejsce dostaw: Magazyn żywnościowy JW. 3378 przy JW. 3299 78-651 Mirosławiec Górny Telefon do kancelarii żywnościowej: 672505788 Magazyn żywnościowy Przedszkola ul. Osiedle XXX-lecia LLP 78-651 Mirosławiec Telefon do magazynu przedszkola : 2505702 Mirosławiec- Nadarzyce Parówki drobiowe kg 270 Szynka drobiowa kg 270 Szynka z indyka kg 270 Mortadela drobiowa kg 270 Mirosławiec-Przedszkole Parówki drobiowe kg 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.