eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego z pługiem do odśnieżania na przednim TUZ do siedziby GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Głogów: zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego z pługiem do odśnieżania na przednim TUZ do siedziby GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie
Numer ogłoszenia: 406218 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 7A, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265656, faks 076 7265666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk-sitaglogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. z udziałem Gminy Miejskiej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego z pługiem do odśnieżania na przednim TUZ do siedziby GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego z pługiem do odśnieżania na przednim TUZ do siedziby GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie Wymagane parametry techniczne i jakościowe kompletnego pojazdu - Ciągnik komunalny. - rok produkcji 2009 - napęd na cztery koła ( 4x4) - maksymalna prędkość co najmniej 30 km/h - komfortowa kabina dwudrzwiowa, zawieszona na amortyzatorach, ogrzewana, wentylowana - silnik spełniający wymogi EURO II, wolnossący - moc znamionowa silnika 46-49 KM - skrzynia biegów mechaniczna , zsynchronizowana - liczba biegów co najmniej 12 do przodu i co najmniej 12 do tyłu - główna pompa hydrauliczna o wydajności min.25 l/min. - niezależna pompa układu kierowania o wydajności min. 10 l/min. - ciśnienie w układzie hydraulicznym min.180 bar - przedni TUZ hydraulikę - komplet przednich obciążników do montażu na przednim TUZ - udźwig podnośnika na końcówkach min. 1200 kg - tylny WOM 520 - 550 obr./min. - komfortowe, regulowane siedzisko operatora - lusterka zewnętrzne lewe i prawe - stabilizator cięgieł dolnych - regulowany zaczep transportowy i zaczep rolniczy - lampa ostrzegawcza ( kogut) 2.Wymagane parametry techniczne i jakościowe - Pług do odśnieżania - montowany na przednim TUZ - szerokość robocza 1500 - 2000 mm - sterowany hydraulicznie z kabiny - wyposażony w wymienną listwą ( elastyczną) zgarniającą Koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie pojazdu przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokółu zdawczo odbiorczego z opisem stanu technicznego oraz na podstawie żądanych dokumentów: - instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim - potwierdzającego gwarancję - min.24 m-ce - potwierdzających dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem - książki serwisowej w języku polskim + katalog części w języku polskim - umożliwiających rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie. Pojazd musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji ( rok prod.2009) Wykonawca jest zobowiązany do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego sprzętu. Wykonawca musi posiadać min. jeden punkt serwisowy na terenie kraju w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Serwis świadczony będzie przez firmę posiadającą autoryzację producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. WARUNKI GWARANACJI: Gwarancja na kompletny pojazd wynosi min. 24 m-ce Wykonawca zapewni serwisowanie przedmiotu zamówienia w okresie udzielonej gwarancji, oraz po okresie gwarancji. Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym : - czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia - max.24h - zgłoszenie awarii w dni robocze w godz. 7.00-15.00 - czas dokonania naprawy : max 3 dni robocze od momentu zgłoszenia - w przypadku dłuższego postoju Wykonawca będzie obciążony kosztami wynajmu sprzętu zastępczego. - usunięcie usterki lub awarii na koszt serwisu, łącznie z ew. transportem do serwisu, kosztami części i robocizny. Zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi przelewem po dostarczeniu faktury VAT w terminie 21 dni od daty jej dostarczenia wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić gwarancji: na kompletny pojazd min. 24 m-ce - zapewnić w okresie gwarancyjnym oraz po okresie gwarancji serwisowanie przedmiotu zamówienia :(czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia - max.24h , zgłoszenie awarii w dni robocze w godz. 7.00-15.00, czas dokonania naprawy : max 3 dni robocze od momentu zgłoszenia - w przypadku dłuższego postoju , Wykonawca będzie obciążony kosztami : wynajmu sprzętu zastępczego, usunięcie usterki lub awarii na koszt serwisu, łącznie z ew. transportem do serwisu, kosztami części i robocizny). - posiadać min. jeden punkt serwisowy na terenie kraju w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.(Serwis świadczony będzie przez firmę posiadającą autoryzację producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje). - dostarczyć przedmiot zamówienia - do dnia 24.12.2009r. od podpisania umowy- loco Głogów- na koszt Wykonawcy - złożyć przy protokolarnym przekazaniu pojazdu następujące dokumenty: instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim, potwierdzające gwarancję - min.24 m-ce, potwierdzające dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem, książkę serwisową w języku polskim + katalog części w języku polskim, umożliwiające rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie. - dostarczyć pojazd spełniający normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem (Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji -rok prod.2009).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Złożyć Druk OFERTA , wg wzoru zamawiającego. - Złożyć oświadczenie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 4 września 2008r., Nr 171, poz. 1058) - załącznik nr 1 do SIWZ - złożyć opis techniczny przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ - złożyć przy protokolarnym przekazaniu pojazdu - złożyć informację o warunkach i okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ - złożyć informację o warunkach serwisu w okresie gwarancji i po jej ustaniu- zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ - oświadczenie o posiadaniu min.1 punktu serwisowego na terenie kraju w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego - złożyć zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ - przekazać dokumentację niezbędną do rejestracji pojazdu wraz z jego przekazaniem (lub przed) Zamawiającemu. - - Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk-sitaglogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GPK-SITA Głogów Sp. z o.o., 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa 7a, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 11:00, miejsce: GPK-SITA Głogów Sp. z o.o., 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa 7a, pokój nr 6 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.