eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych nowej siedziby Sekcji Kontroli w Nowogardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Szczecin: Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych nowej siedziby Sekcji Kontroli w Nowogardzie
Numer ogłoszenia: 406160 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343912 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych nowej siedziby Sekcji Kontroli w Nowogardzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku biurowym Straży Pożarnej w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6 na potrzeby nowej siedziby Sekcji Kontroli w Nowogardzie. Roboty budowlane będą wykonywane w 8-miu pokojach o łącznej powierzchni 150,80 m2 oraz na części korytarza o powierzchni 32,40 m2. 2.Zakres robót obejmuje: demontaż okładzin podłogowych , demontaż kratek wentylacyjnych , demontaż opraw oświetleniowych, zabudowa otworów drzwiowych płytą gipsowo-kartonową w pomieszczeniach biurowych, wymiana skrzydeł drzwiowych do pomieszczeń biurowych - 8 szt. , wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, przygotowanie powierzchni pod malowanie, malowanie ścian, sufitów i grzejników, wykonanie warstw wyrównawczych na posadzkach, montaż wykładziny dywanowej w pomieszczeniach biurowych, montaż wykładziny PCV na korytarzu, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie natynkowo instalacji teletechnicznej i instalacji elektrycznej z osprzętem montowanym w kanałach elektroinstalacyjnych, prace porządkowe. 3.Zakres rzeczowy robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: a)przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ - wyłącznie dla celów obmiarowych b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ, W przypadku rozbieżności w określeniach dotyczących użytych materiałów między przedmiarem robót a specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót nadrzędnym dokumentem jest specyfikacja. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 5.Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektu, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami. Zastrzega się, że wizja lokalna musi się odbyć najpóźniej w dniu poprzedzającym otwarcie ofert. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje możliwości odbycia wizji, jeżeli nie zostanie ona zgłoszona najpóźniej na 5 dni przed dniem otwarcia ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.00.52 - 45.42.00.52 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.43.10 - Układanie kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych nowej siedziby Sekcji Kontroli w Nowogardzie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TMD Spółka Jawna T.Arendt, M.Bednarek, D.Lendzion, ul. Górna 2, 72-200 Nowogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80425,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74415,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74415,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93125,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.