eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych Jednostki Wojskowej Nr 2414, 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, Resortowego Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego. Numer postępowania 77/2011/PN/JW2414

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych Jednostki Wojskowej Nr 2414, 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, Resortowego Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego. Numer postępowania 77/2011/PN/JW2414
Numer ogłoszenia: 406102 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych Jednostki Wojskowej Nr 2414, 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, Resortowego Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego. Numer postępowania 77/2011/PN/JW2414.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. NAZWA BADANIA PRZEWIDYWANA ILOŚĆ BADAŃ 1. AMYLAZA - 30. 2. ALAT (GTP) - TRANSAMINAZY - 300. 3. ASPAT (GOT) - TRANSAMINAZY - 300. 4. BILIRUBINA CAŁKOWITA (BIL) - 60. 5. CHOLESTEROL CAŁKOWITY - 300. 6. CK - KINAZA KREATYNOWA - 30. 7. GLUKOZA - 300. 8. GLUKOZA 2H PO OBCIĄŻENIU 75G - 30. 9. HBS ANTYGEN (HBS-AG) - 15. 10. HBS PRZECIWCIAŁA (A/HBS, P-HBS) - 10. 11. HCV - PRZECIWCIAŁA - 15. 12. HIV - 12. 13. KAŁ NA POSIEW W KIERUNKU SS - 20. 14. KREATYNINA 30. 15. KWAS DELTAAMINOLEWULINOWY W MOCZU - ALA - 60. 16. KWAS MOCZOWY - 30. 17. KWAS WALPROINOWY - 30. 18. LIPIDOGRAM (CHORESTEROL + HDL + LDL + TRÓJGLICERYDY) - PROFIL LIPIDOWY - 300. 19. MOCZ - ANALIZA OGÓLNA - 300. 20. MOCZ - KOPROPORFIRYNA III - 30. 21. MORFOLOGIA KRWI - 300. 22. OB. - 200. 23. OŁÓW W KRWI - 10. 24. POTAS - 30. 25. SÓD - 30. 26. ŻELAZO - 10. 27. TSH - 30. 28. SPIROMETRIA - 30. 29. AUDIOGRAM - 300. 30. EKG Z OPISEM - 300. 31. RTG KLATKI PIERSIOWEJ P - A (PROJEKCJA - DUŻY OBRAZEK) - 300. 32. RTG KRĘGOSŁUPA (DOWOLNY ODCINEK) - SKOŚNIE - 150. 33. RTG NADGARSTKA (2 PROJEKCJE) - 50. 34. RTG OBU DŁONI (3 PROJEKCIE: AP I 2 PROJEKCJE SKOŚNE) - 30. 35. RTG STAWÓW DUŻYCH ( KOLANO, BARK, BIODRA) - 150. 36. USG JAMY BRZUSZNEJ I PRZESTRZENI ZAOTRZEWNOWEJ Z OCENĄ NARZĄDU RODNEGO U KOBIET I GRUCZOŁU KROKOWEGO U MĘŻCZYZN - 35. 37. USG STAWU NADGARSTKA - 50. 38. USG TKANKI PODSKÓRNEJ I MIĘŚNI - 50. 39. KONSULTACJA CHIRURGICZNA - 50. 40. KONSULTACJA DERMATOLOGICZNA - 50. 41. KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA - 20. 42. KONSULTACJA GASTROLOGICZNA - 50. 43. KONSULTACJA HEMATOLOGICZNA - 5. 44. KONSULTACJA KARDIOLOGICZNA - 50. 45. KONSULTACJA NEUROLOGICZNA - 300. 46. KONSULTACJA ORTOPEDYCZNA - 310. 47. KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA - 457. 48. KONSULTACJA PULMONOLOGICZNA - 30. 49. KONSULTACJA UROLOGICZNA - 150. 50. KONSULTACJA PSYCHOLOGICZNA - 457. 51. KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA - 100 52. KONSULTACJA OKULISTYCZNA WRAZ Z BADANIEM WZROKU DO PRACY PRZY KOMPUTERZE I WYPISANIEM RECEPTY NA SZKŁA KOREKCYJNE - 100 53 KONSULTACJE OKULISTYCZNE DLA KIEROWCÓW WRAZ Z BADANIAMI OKULISTYCZNYMI DO PRAWA JAZDY (BADANIE OSTROŚCI WZROKU, WIDZENIE ZMIERZCHOWE, TEST NA WRAŻLIWOŚĆ I OLŚNIENIE, POLE WIDZENIA, WIDZENIE PRZESTRZENNE, WIDZENIE BAUS) - 20 54 BADANIE PSYCHOTECHNICZNE KIEROWCÓW - 18 Wymagania: 1. Miejscem świadczenia usług z zakresu medycyny pracy będzie jeden obiekt wybranego Wykonawcy, w którym kompleksowo świadczone będą wszystkie usługi stanowiące przedmiot zamówienia, znajdujący się w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2. W szczególnie uzasadnionym przypadku, z uwagi na specyficzny rodzaj badania (np. testy psychotechniczne dla kierowców) Zamawiający dopuszcza współpracę Wykonawcy z podwykonawcami. W takim przypadku dopuszczalne jest przeprowadzenie badania poza obiektem Wykonawcy. 3. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane w dni powszednie w tygodniu (od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 18). 4. Czas oczekiwania na wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia będzie wynosił nie dłużej niż 5 - 7 dni Wybrany Wykonawca ma obowiązek najpóźniej w chwili podpisania umowy wyznaczenia koordynatora spośród swoich pracowników celem prawidłowej realizacji umowy. 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane przez Wykonawcę posiadającego uprawnienia podstawowej jednostki medycyny. 6. Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. 7. Pomieszczenia, w których będą wykonywane usługi stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2011r. Nr 31, poz. 158). 8. Pacjentami uprawnionymi do uzyskania usług stanowiących przedmiot zamówienia są pracownicy wojska i żołnierze zawodowi Jednostki Wojskowej Nr. 2414, 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, Resortowego Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego. 9. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Dane dotyczące liczby i rodzajów badań określone w załączniku nr 1 do SIWZ są danymi szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości odpłatności należnej z tytułu świadczenia usług objętych umową. Realizacja usług objętych umową odbywać się będzie w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiającego, w związku z czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia oraz zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług medycznych w stosunku do wymienionych w załączniku nr 1, stosownie do potrzeb wynikających z bieżącej działalności Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w załączniku nr 1 do SIWZ i nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do konsultacji specjalistycznych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ pod poz. 39 do 54.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości umowy wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 21, pokój 117..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 09:00, miejsce: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 2, Kancelaria Jednostki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.