Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Wleń: Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Śląskiejul. Dworcowa 10 59-610 Wleń
powiat; lwówecki
województwo; dolnośląskie
tel./fax - 75 7136369
poczta elektroniczna (e-mail ); szkolawlen@poczta.onet.pladres internetowy; www.zswlen.pl
Numer ogłoszenia: 405984 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. św. Jadwigi Śląskiej , ul. Dworcowa 10, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 713 63 69, faks 0-75 713 63 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswlen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Śląskiejul. Dworcowa 10 59-610 Wleń powiat; lwówecki województwo; dolnośląskie tel./fax - 75 7136369 poczta elektroniczna (e-mail ); szkolawlen@poczta.onet.pladres internetowy; www.zswlen.pl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 80 000 litrów do Zespołu Szkół im. Św. Jadwigi Śląskiej we Wleniu i Szkoły Podstawowej w Pilchowicach o następujących parametrach:-gęstość 15°C/ 0,84kg/dm3-temperatura zapłonu - nie mniej niż 56°C -lepkość kinematyczna w tem.20°C -4-8mm2/s- zawartość siarki - nie więcej niż - 0,3% -wartość opałowa - nie mniej niż 41 500 kJ/kg - temperatura krzepnięcia - lato nie wyżej niż 0°C, zima nie wyżej niż - 20°C Dostawca dostarczy zamówiony olej opałowy do kotłowni Odbiorcy własnym transportem, na własny koszt.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczony..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców którzy:. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i art.24 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz.1655z póź. zm.) oraz spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 w/w Ustawy. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy gdy:. treść jej jest niezgodna z ustawą lub nie odpowiada treści SWIZ złożenie jej stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 lub błędy w obliczeniu ceny których w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu płatności wobec Urzędu Skarbowego , ZUS na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych do oferty musi być dołączony aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty dotyczące właścicieli Wykonawcy musza być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 5.Aktualne badania jakości oleju opałowego dostarczanego przez oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zswlen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr.111 w godz. od 8,00-13,00 lub na stronie internetowej. www.zswlen.pl
Specyfikacja bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat - pokój nr 109..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
- "Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Gminy Wiskitki w roku 2024"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.