eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Świadczenie usług pocztowych w zakresie przesyłek o wadze powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Myszkowie 6/SRM/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Myszków: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przesyłek o wadze powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Myszkowie 6/SRM/2011
Numer ogłoszenia: 405942 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Myszkowie , ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 315-98-15, faks (034)315-98-95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myszkow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przesyłek o wadze powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Myszkowie 6/SRM/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Myszkowie przy ul. Kwiatkowskiego 2 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50 g oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w rozumieniu ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe art. 3 ust. 25 (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 ze zm.) w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r., nr zamówienia 6/SRM/2011, opisana w załączniku nr 1 do SIWZ. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług określone w załączniku Nr 1 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość, zakres i częstotliwość stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż jest operatorem świadczącym usługi pocztowe i legitymuje się aktualnym zezwoleniem Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12.06.2003 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt VI SIWZ na podstawie złożonego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone zezwolenie. Nadto Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt VI SIWZ na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do oferty 6/SRM/2011. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, po otwarciu ofert, możliwe będzie uzupełnienie wymaganych oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W przypadku wątpliwości co do oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonane lub wykonywane co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (każda) przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług pocztowych - załącznik nr 4 do oferty 6/SRM/2010. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożony wykaz i dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usługi. Nadto Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt VI SIWZ na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 1 do oferty 6/SRM/2011. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, po otwarciu ofert, możliwe będzie uzupełnienie wymaganych oświadczeń lub dokumentów, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W przypadku wątpliwości co do oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - załącznik Nr 1 do oferty 6/SRM/2011, projekt umowy wraz zał. Nr 1 do umowy - załącznik nr 3 do oferty 6/SRM/2011, pisemne umocowanie do występowania w postępowaniu dla osoby, której prawo do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, udzielone zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców, upoważniające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy. 2. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za świadczenie usług pocztowych, wyłącznie po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo Pocztowe. W obu przypadkach niezbędne jest pisemne poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. Ewentualna zmiana cen usług nie wpłynie na maksymalną wartość umowy wskazaną w § 4 ust. 1, która pozostanie bez zmian. 3. W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe w czasie trwania niniejszej umowy, Zamawiający zastosuje obowiązujący podatek VAT. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych netto dotyczących tzw. opustów w stosunku do cen wpisanych przez Wykonawcę w kol. 6 Załącznika Nr 1 do umowy w sytuacji spowodowanej zmianami cen tychże pozycji zgodnie z zawartymi przez Ministerstwo Sprawiedliwości, lub inny organ państwowy, lub jednostkę nadrzędną w tym względzie porozumieniem z Wykonawcą, lub na ogólnych warunkach opustów cenowych stosowanych przez Wykonawcę. 5. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług określone w załączniku Nr 1 do umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. Wartość przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy środki finansowe i ilości przesyłek określone w umowie nie zostaną w pełni wykorzystane do terminu zakończenia umowy. 6. Wszelkie zmiany o których mowa w pkt XXII ppkt 2-5 SIWZ wymagają formy pisemnej. Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana na podstawie Istotnych postanowień umowy - załącznik nr 3 do oferty 6/SRM/2011

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myszkow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.