eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół zawodowych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Dębica: Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół zawodowych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 405910 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego , ul. Ignacego Lisa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6813574, faks 14 6704215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kwiatek.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół zawodowych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół zawodowych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 42.71.50.00-1, 39.71.35.00-8, 39.15.12.00-7, 39.24.12.00-5, 39.24.11.30-3, 39.22.11.80-2, 39.71.12.00-1, 39.71.11.30-9, 39.71.13.62-4, 39.22.11.50-3, 39.22.12.00-9, 39.31.20.00-2, 39.51.30.00-1, 39.71.13.10-5, 39.17.10.00-1, 39.17.20.00-8, 39.11.35.00-2, 19.26.00.00-6, 19.24.50.00-5, 19.43.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty na zadanie częściowe nr 3 szczegółowej wyceny zawierającej ceny jednostkowe netto i brutto wraz z podaniem stawki podatku VAT dla poszczególnych elementów składających się na całość przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kwiatek.edu.pl/?page_id=635
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2 , 39-200 Dębica, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół nr 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2 , 39-200 Dębica, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne do Zajęć z artystycznego projektowania i szycia odzieży uwzględniając najnowsze trendy mody dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół prasowalniczy - 1 sztuka;Maszyny wieloczynnościowe - 2 sztuki;Manekiny krawieckie - 12 sztuk; Tablica - antyrama ( wraz ze sztalugą) - 10 sztuk; Żelazko - 4 szt.; - Nożyczki krawieckie 27cm - 2 szt.;Nożyczki krawieckie zig-zag (ząbkowane) 23 cm - 2szt.; Ostrzałka do nożyczek - 2 szt.; Nóż tarczowy 65mm - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 42.71.50.00-1, 39.71.35.00-8, 39.15.12.00-7, 39.24.12.00-5, 39.24.11.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie pracowni gastronomicznej i obsługi konsumenta Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garnek do gotowania na parze - 1szt.; Zestaw do fondue - 1szt.;Termosy stalowe- 10szt.; Blender barowy 2szt.; Kuchenka mikrofalowa 1szt.; . Serwis kawowy - 1szt.; Garnek do gotowania ryb - 3szt.; Dekoratory do owoców i warzyw - 3szt; Stolnica -6szt. ( 3szt. wykonane z drewna i 3 szt. plastikowe); Kociołek do gulaszu -1szt.; Bielizna stołowa -6szt.; Chłodziarka- 1 szt.; Ekspres do kawy - 1szt.; Lada barowa-1szt.; Stołki barowe 8szt.; Witryna barowa 2szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.80-2, 39.71.12.00-1, 39.71.11.30-9, 39.71.13.62-4, 39.22.11.50-3, 39.22.12.00-9, 39.31.20.00-2, 39.51.30.00-1, 39.71.13.10-5, 39.17.10.00-1, 39.17.20.00-8, 39.11.35.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów i dodatków krawieckich do Zajęć z artystycznego projektowania i szycia odzieży uwzględniając najnowsze trendy mody dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. J. Pawła II w Dębicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów i dodatków krawieckich - rok 2013 - 1 pakiet : 1. Tkanina sukienkowa merino, kolor czarny - 10 m 2. Tkanina sukienkowa merino, kolor czerwony - 10 m 3. Tkanina sukienkowa merino, kolor szafirowy - 10 m 4. Tkanina koronkowa czarna - 5m 5. Tkanina koronkowa czerwona - 4 m 6. Tkanina koronkowa szafirowa - 4 m 7. Podszewka, kolor czarny - 3 m 8. Podszewka, kolor czerwony - 3 m 9. Podszewka, kolor szafirowy - 3 m 10. Wkład usztywniający, kolor czarny - 5 m 11. Wkład usztywniający , kolor biały - 5 m 12. Nici do szycia maszynowego, kolor czarny, 1000 m - 5 szt 13. Nici do szycia maszynowego, kolor czerwony, 200 m - 10 szt 14. Nici do szycia maszynowego, kolor szafirowy, 200 m - 10 szt 15. Nici do szycia na owerlocku, kolor czarny - 6 szt 16. Nici do szycia na owerlocku, kolor czerwony - 6 szt 17. Nici do szycia na owerlocku, kolor szafirowy - 6 szt 18. Szpilki krawieckie - 15 kompletów 19. Igły do szycia ręcznego - 5 kompletów 20. Wkłady barkowe, średnie, kolor czarny - 10 szt 21. Zamek kryty, 50 cm, kolor czarny - 5 szt 22. Zamek kryty, 50 cm, kolor czerwony - 5 szt 23. Zamek kryty, 50 cm, kolor szafirowy - 5 szt 24. Taśma ozdobna szafirowo- cekinowa - 7 m 25. Taśma ozdobna ćwiekowo - srebrna - 5m 26. Taśma ozdobna czerwona z ozdobami - 6m 27. Taśma ozdobna z cekinami - 10 m 28. Dżety srebrne, okrągłe - 100 szt 29. Dżety srebrne, podłużne - 100 szt 30. Ćwieki ozdobne do przyszywania - 100 szt 31. Ćwieki ozdobne 9x 9 - 100 szt 32. Termodżety, większe - 5 opakowań II. Zakup materiałów i dodatków krawieckich - rok 2014 - 1 pakiet : 1. Tkanina sukienkowa merino, kolor czarny - 6 m 2. Tkanina sukienkowa merino, kolor czerwony - 6 m 3. Tkanina sukienkowa merino, kolor szafirowy - 6 m 4. Tkanina koronkowa czarna - 3m 5. Tkanina koronkowa czerwona - 2 m 6. Tkanina koronkowa szafirowa - 2 m 7. Podszewka, kolor czarny - 2 m 8. Podszewka, kolor czerwony - 1 m 9. Podszewka, kolor szafirowy - 1 m 10. Wkład usztywniający, kolor czarny - 2 m 11. Wkład usztywniający , kolor biały - 2 m 12. Nici do szycia maszynowego, kolor czarny, 1000 m - 3 szt 13. Nici do szycia maszynowego, kolor czerwony, 200 m - 6 szt 14. Nici do szycia maszynowego, kolor szafirowy, 200 m - 6 szt 15. Nici do szycia na owerlocku, kolor czarny - 3 szt 16. Nici do szycia na owerlocku, kolor czerwony - 3 szt 17. Nici do szycia na owerlocku, kolor szafirowy - 3 szt 18. Szpilki krawieckie - 8 kompletów 19. Igły do szycia ręcznego - 3 kompletów 20. Wkłady barkowe, średnie, kolor czarny - 5 szt 21. Zamek kryty, 50 cm, kolor czarny - 4 szt 22. Zamek kryty, 50 cm, kolor czerwony - 2 szt 23. Zamek kryty, 50 cm, kolor szafirowy - 2 szt 24. Taśma ozdobna cekinowa - 8 m 25. Taśma ozdobna srebrna - 5m 26. Taśma ozdobna koronkowa - 6m 27. Dżety srebrne, okrągłe - 40 szt 28. Dżety srebrne, podłużne - 40 szt 29. Ćwieki ozdobne do przyszywania - 40 szt 30. Ćwieki ozdobne 9x 9 - 60 szt 31. Termodżety ( większe) - 2 opakowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.26.00.00-6, 19.24.50.00-5, 19.43.51.00-5, 18.45.30.00-9, 18.45.00.00-8, 39.22.71.10-3, 39.56.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.