eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Lublin: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 405846 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro, jest dostawa papieru xero, papieru komputerowego, kopert oraz innych materiałów biurowych w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 3.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 30199230-1 - koperty, 30197644-2- papier kserograficzny, 30199330-2- papier ciągły do drukarek komputerowych, 22851000-0 -skoroszyty i podobne wyroby, 31097220-4-spinacze do papieru, 30192000-1 - wyroby biurowe 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość niżej opisanych części zamówienia: Część 1 - Dostawa papieru xero A-4, A-3 oraz papieru komputerowego. Część 2 - Dostawa galanterii papierniczej (zeszyty, skoroszyty, teczki itp.) Część 3 - Dostawa galanterii biurowej (dziurkacze, zszywacze, nożyczki itp.) i przyborów piśmiennych. Część 4 - Dostawa kopert..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 31.09.72.20 - 31.09.72.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości równej odpowiednio: na część 1 zamówienia - 5 200,00 zł; na część 2 zamówienia - 1000,00 zł; na część 3 zamówienia - 600,00 zł; na część 4 zamówienia - 1 300,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą tj. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania a także następujące dokumenty: 1. Wykonawcy krajowi i zagraniczni ( z uwzględnieniem pkt.2.) 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) uwzględniające zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. (Dz. U. Nr 188, poz. 1156), potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. II.2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokument wymieniony w pkt. II.1.1, winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. II., . w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników. III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 , budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 25.11.2009r. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna), można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj, fax: (0- 81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2009r. o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający ustala faksową formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, protestów i ich rozstrzygnięć ( w przypadku protestu musi być on niezwłocznie potwierdzony pisemnie) ; przy czym każda ze stron , na żądanie drugiej , potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą , Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.