eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › USŁUGA OCHRONY MIENIA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH W HRYNIEWICZACH I TARGOWISKA MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Białystok: USŁUGA OCHRONY MIENIA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH W HRYNIEWICZACH I TARGOWISKA MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU
Numer ogłoszenia: 405584 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o. , ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6539800, faks 085 6539800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lech.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY MIENIA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH W HRYNIEWICZACH I TARGOWISKA MIEJSKIEGO W BIAŁYMSTOKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dozoru i ochrony fizycznej mienia Zamawiającego w planowanej łącznej maksymalnej ilości 23 000 rg: na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach (ok. 27 ha ) i na terenie Targowiska Miejskiego w Białymstoku przy ul. Kawaleryjskiej ( ok. 8,8 ha ) 2.Podana w punkcie 1. ilość roboczogodzin stanowi maksymalną ilość przewidzianą do przepracowania w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilość ta może być mniejsza. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający może w szczególności zlecić zmianę ilości pracowników ochrony, jak i ich godzin pracy oraz wskazać inny czas ochrony - po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu tych zmian z Wykonawcą na co najmniej dwadzieścia cztery godziny przed planowaną zmianą. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia 3 pracowników legitymujących się licencją pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz jednego pracownika nadzorującego pracę pracowników ochrony, legitymującego się licencją pracownika ochrony I lub II stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, oraz dysponować mobilną załogą interwencyjną wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego, zobowiązaną do interwencji i udzielenia pomocy w wykonaniu obowiązków dyżurującym pracownikom Wykonawcy w razie zagrożenia, wykonać lub wykonywać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem były usługi ochrony terenów świadczone w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, w szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wypadek szkód wyrządzonych w związku z prowadzoną działalnością w zakresie ochrony osób i mienia, zawarte na kwotę co najmniej 1.500.000 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a)aktualną Koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) kopie licencji pracowników ochrony, d)oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. e)wykaz wykonanych / wykonywanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. f) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 500 000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lech.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PUHP LECH Sp. z o. o. ul. Kombatantów 4 15-110 Białystok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: PUHP LECH Sp. z o. o. ul. Kombatantów 4 15-110 Białystok pok. 327.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.